Ik hoop dat je gelijk hebt, zon...
Maar de vraag die ik mij stel: Is het overdraagbaar in de baarmoeder?
Hoe verklaar je dit dan?
Heel veel mensen met de diagnose fibromyalgie hebben 1 of meerdere kinderen met autisme en adhd.
Symptomen die klokvast zijn :is dit lyme of at anders
Re: Symptomen die klokvast zijn :is dit lyme of at anders
Dr. Alan macDonald laat 3 goede onderzoeken zien waarbij het overbrengen van de borrelia van moeder op foetus worden beschreven.
Het is makkelijk te volgen met commentaar van hemzelf:
Vanaf 1:00:53
https://www.youtube.com/watch?v=1ojq_2-HlNg
Ook legt hij uit hoe het kan dat in één bepaald geval het kind hoogstwaarschijnlijk een andere DNA borrelia had dan de moeder, gezien de moeder zeer hoge titers had en het kind een beetje.
Als je een stukje eerder kijkt dan begrijp je ook hoe het kan dat het kind een andere borrelia DNA kan hebben.
Het is makkelijk te volgen met commentaar van hemzelf:
Vanaf 1:00:53
https://www.youtube.com/watch?v=1ojq_2-HlNg
Ook legt hij uit hoe het kan dat in één bepaald geval het kind hoogstwaarschijnlijk een andere DNA borrelia had dan de moeder, gezien de moeder zeer hoge titers had en het kind een beetje.
Als je een stukje eerder kijkt dan begrijp je ook hoe het kan dat het kind een andere borrelia DNA kan hebben.
- VerlorengezondheidM
hope schreef:Ik hoop dat je gelijk hebt, zon...
Hoe verklaar je dit dan?
Heel veel mensen met de diagnose fibromyalgie hebben 1 of meerdere kinderen met autisme en adhd.
"Prof. Luc Montagnier on Lyme disease , autsim and chronic infections"
Bron: https://www.youtube.com/watch?v=LRQ-NhEkLXU
"Lyme-induced-autisme (en anglais)"
Bron: https://www.youtube.com/watch?v=hqe-Qzt-uDU
Groetjes VGM
Lyme Test Negative?
It Still May Be Lyme Disease!
Na 19 jaar onbehandeld rondlopen met een klinisch ziektebeeld: Chronische Lyme, Q-koorts, Bartonella, Babesia, Anaplasma, Chlamydia, Mycoplasma, Rickettsia, Yersinia, Coxsackie A16+ B, HHV-6.
Na 19 jaar onbehandeld rondlopen met een klinisch ziektebeeld: Chronische Lyme, Q-koorts, Bartonella, Babesia, Anaplasma, Chlamydia, Mycoplasma, Rickettsia, Yersinia, Coxsackie A16+ B, HHV-6.
hope schreef:Ik hoop dat je gelijk hebt, zon...
Hoe verklaar je dit dan?
Dat heeft met statistiek te maken. Het is een berekening die je kan maken. Dat is ook de reden waarom er veel dokters beweren dat chronische lyme moeilijk te constateren valt, en dat lyme zeker niet overdraagbaar is. Met name, als lyme overdraagbaar zou zijn, dan zou al in een groot deel van de wereldbevolking positief testen op lyme, immers, lyme is muteerbaar en kan ons defensiesysteem ontwijken. Indien het overdraagbaar zou zijn en aangezien de lyme bacterie al heel oud is, zou je (statistisch gezien dan) kunnen stellen dat het merendeel van de bevolking lijdt aan chronische lyme, wat zeker niet het geval is (of we hebben allemaal extreem sterke immuunsystemen

Er is ook een verschil in het formuleren van overdraagbaarheid. Wat zijn bijvoorbeeld de overlevingskansen van lyme bij overdracht? Wist je dat er in een bepaald aantal teken lyme zit, maar hiervan slechts een fractie effectief het transport overleeft van vector naar host? Dit is een zeer ingewikkeld proces. Je moet ook de onderzoeken in een globale context zien. Indien één onderzoek iets aantoont wat bij één persoon is vastgestelde van de 7 miljard, kan je hieruit geen conclusies trekken.
Er is geen link tussen fibromyalgie en autisme en/of adhd. Dat vind ik een zeer bizar statement

Tja, ik zie 1 school voor autisme voor me en zoveel ouders met fibromyalgie... Of endocriene problemen.
Dat ik denk dat er een verband moet zijn.
Welk, dat moet de toekomst uitwijzen.
De meeste kinderen met autisme zijn trouwens in de herfst jarig.
Verband met geelzucht bij de geboorte?
Ik weet het niet, maar ben zoekende.
Verder zit ik ook in een besloten groep op fb voor ouders met een kind met autisme. Weer veel ouders met fibromyalgie...
Ik hoop dat je gelijk hebt, dat het niet overdraagbaar is.
Maar er is toch in een onderzoek de bacterie gevonden in moedermelk?
Dat ik denk dat er een verband moet zijn.
Welk, dat moet de toekomst uitwijzen.
De meeste kinderen met autisme zijn trouwens in de herfst jarig.
Verband met geelzucht bij de geboorte?
Ik weet het niet, maar ben zoekende.
Verder zit ik ook in een besloten groep op fb voor ouders met een kind met autisme. Weer veel ouders met fibromyalgie...
Ik hoop dat je gelijk hebt, dat het niet overdraagbaar is.
Maar er is toch in een onderzoek de bacterie gevonden in moedermelk?
- VerlorengezondheidM
@Zon,
In het geval van asymptomatische dragerschap ben je (nog wel?!) ogenschijnlijk gezond tot het moment dat het symptomatisch wordt.
Het is maar net wat je onder gezond verstaat
@Roxy,
Had jij niet z'on link van dokter PvM over asymptomatische dragers van het immuunsysteem?
Groetjes vgm
In het geval van asymptomatische dragerschap ben je (nog wel?!) ogenschijnlijk gezond tot het moment dat het symptomatisch wordt.
Het is maar net wat je onder gezond verstaat

@Roxy,
Had jij niet z'on link van dokter PvM over asymptomatische dragers van het immuunsysteem?
Groetjes vgm
Lyme Test Negative?
hope schreef:Ik hoop dat je gelijk hebt, zon...Maar de vraag die ik mij stel: Is het overdraagbaar in de baarmoeder?Hoe verklaar je dit dan?Heel veel mensen met de diagnose fibromyalgie hebben 1 of meerdere kinderen met autisme en adhd
zon schreef: Dat heeft met statistiek te maken. Het is een berekening die je kan maken. Dat is ook de reden waarom er veel dokters beweren dat chronische lyme moeilijk te constateren valt, en dat lyme zeker niet overdraagbaar is.
Het heeft niet zozeer met statistiek/berekening te maken dat de meeste artsen beweren dat chronische lyme niet zou bestaan.
Het heeft alles te maken met de onbetrouwbare testen die er in omloop zijn.
Doordat minder dan 50 % van de afgenomen Elisa testen niet in staat zijn om de borrelia goed op te sporen.
viewtopic.php?f=5&t=687
Bovendien wordt er slechts op Borrelia sl of soms zelfs alleen maar, zoals in mijn geval op borrelia ss getest
viewtopic.php?f=6&t=783
Het blijven gebruik maken van deze testen, houdt in dat velen naast de mand vallen en ondanks dat ze ziek en steeds zieker worden, een andere diagnose gesteld krijgen, bovendien is onze regering niet erg informatief als het gaat over juiste informatie omtrent de ziekte van lyme en de slechte testen die door het regulier gebruikt worden.
Dat de artsen niet willen toegeven dat lyme niet overdraagbaar is, heeft meer te maken met onvoldoende kennis op het gebied van lyme.
En dat heeft dan weer te maken met de "Dearborn defenitie"
hope schreef:Maar er is toch in een onderzoek de bacterie gevonden in moedermelk?
Ja:
http://www.sciencedirect.com/science/ar ... 9395000278
Verder was ik nog meer verschillende onderzoeken tegengekomen over besmetting van moeder op kind:
viewtopic.php?f=6&t=257
Het komt ook voor in de bijbal van de man:
viewtopic.php?f=5&t=614
Sorry JacquesHDG, voor het afdwalen van het onderwerp.
Terug naar “Algemeen Lyme-borreliose”