Vrijen jullie alleen met condoom, of...?

Roxy

Re: Vrijen jullie alleen met condoom, of...?

Berichtdoor Roxy » Ma 15 Feb 2016, 21:29

Over Candida las ik op de SOA site https://www.soaaids.nl/nl/soas de volgende informatie https://www.soaaids.nl/nl/soas/veel-voo ... as/candida
Candida of schimmelinfectie
Candida is geen soa. Een gist is de veroorzaker van candida. Bij veel mensen is dit gist normaal in het lichaam aanwezig. Candida is onschuldig. Klachten kunnen wel heel vervelend zijn.

Hoe wordt candida overgedragen?
Een onschuldig gist veroorzaakt candida. Candida ontstaat niet door seksueel contact. Je kunt candida wel doorgeven door seks.
~ I may not be there yet, but I'm closer than I was yesterday ~
~ There is nothing more beautiful than a rainbow but it takes both rain and sunshine to make a rainbow ~
~ So encourage each other and build each other up - Positive connections ~

Karin

Berichtdoor Karin » Do 18 Feb 2016, 14:40

Ik lees een paar keer iets over een poll, ik vind het prima als iemand die maakt hoor, ik voel me niet gekaapt in het onderwerp ofzo. :D

Sproetje

Berichtdoor Sproetje » Do 18 Feb 2016, 16:50

Karin schreef:Ik lees een paar keer iets over een poll, ik vind het prima als iemand die maakt hoor, ik voel me niet gekaapt in het onderwerp ofzo.

Hoi Karin,

Nou, ik dacht dat het misschien idd wel moeilijk is om over zo'n intiem onderwerp openlijk te praten.
Maar zie dat het wel mee valt misschien.
Het leek me een goed onderwerp voor een poll.
Misschien dat ik er zelf één van kan maken?

PS
Ik kon het niet laten en heb een poll over je onderwerp aangemaakt :D

VerlorengezondheidM

Berichtdoor VerlorengezondheidM » Za 20 Feb 2016, 11:37

Door dit onderwerp bespreekbaar te maken en houden, kunnen zoekende lotgenoten meer en betere inzichten krijgen hierin.

Ik ben geen fan van doodzwijgen; Lymepatienten hebben direct hulp nodig dus ook op dit gebied is elke vorm van relevante informatievoorziening meer dan welkom wat mij betreft.
Lyme Test Negative?
It Still May Be Lyme Disease!

Na 19 jaar onbehandeld rondlopen met een klinisch ziektebeeld: Chronische Lyme, Q-koorts, Bartonella, Babesia, Anaplasma, Chlamydia, Mycoplasma, Rickettsia, Yersinia, Coxsackie A16+ B, HHV-6.

Terug naar “Algemeen Lyme-borreliose”