Update 1 december 2015: zo, weer 6 weken verder en contact gehad met mijn behandelaar.
Ik heb de 4 wekelijkse cyclus vd lymebacterie mogen ondervinden... Het klopt op de week af..dus ik ben er nog niet vanaf..
Verder heb ik vaker branderige armen, alsof de "spieren in de fik staan". Het lijkt er volgens mijn arts op dat het ontstekingsremmende effect van de Plaquenil niet meer afdoet. Ik heb ook vaker katergevoel s morgens, moe na drukke dag/ochtend en kan fysiek nog niet wat ik zou willen. Verder zit ik qua gewicht inmiddels onder de 79 kg, dat is dikke 10 kg minder dan met kerst vorig jaar ! De gedachte is dat ik een schildklierontsteking heb. Dus ik ga eerdaags naar huisarts ter check van de schildklier en ook de leverfunctie ivm langdurige inzet van Clarithromycine en Plaquenil.
Ik ga stoppen met de 5 Hydroxy-tryptofaan en met de clarithromycine/plaquenil.
Vervolgens stap ik over op: Rifampicine (1dd 600) en Minocycline (2dd 100). Dit ivm mogelijke co-infectie van Bartonella (de zogenaamde kattenkrab-ziekte verwekker) die bij diverse diersoorten aanwezig kan zijn; en dus vooral in mijn veterinaire vak...
Bijwerking waarschuwing vooraf: rimfampicine kan oranje rode urine, speeksel en tranen geven...
We gaan het zien. Verder doe ik inmiddels alweer 50 % van mijn totale werk, dus er zit schot in..