Ik heb eigenlijk altijd dunne ontlasting. Geen diarree maar brijachtig, zeker geen stevige drollen. Heb eerder (voor diagnose lyme) wel eens een ontlastingonderzoek laten doen, maar geen parasieten, candida, coeliakie en ph was ook goed.
Op zichzelf heb ik er geen last van, maar ben wel benieuwd of dit ook een gevolg kan zijn van de lyme. En zo ja, hoe zit dit dan precies (doet borrelia & co ook iets met je darmen?). Of heeft de ene mens nu eenmaal dunnere poep dan de ander? Het lijkt bij mij ook niet uit te maken wat ik eet, bijvoorbeeld veel of weinig groente/vezels.
Weten jullie hoe dit zit?
Dunne ontlasting
Re: Dunne ontlasting
Hoi,
Ik heb hier ook zeer veel last van. Ik heb vaak plakkerige ontlasting waardoor ik lang bezig ben met afvegen en dan vaak het nog niet helemaal lekker weg krijg. Maak niet uit wat ik eet, soms is het een paar daagjes goed en dan kan het ineens weer tijden heel slecht zijn.
Nu gebruik ik probiotica maar daarvan wordt het ook nog niet beter. Sowieso worden alle klachten er niet beter van. Maar goed ik herken me dus in je klachten. Voorheen ging ik naar de wc, ff lekker poepen en hoefde vrijwel nooit af te vegen, heerlijk! Nu is het soms iets waar ik tegenop zie helaas
Ik heb hier ook zeer veel last van. Ik heb vaak plakkerige ontlasting waardoor ik lang bezig ben met afvegen en dan vaak het nog niet helemaal lekker weg krijg. Maak niet uit wat ik eet, soms is het een paar daagjes goed en dan kan het ineens weer tijden heel slecht zijn.
Nu gebruik ik probiotica maar daarvan wordt het ook nog niet beter. Sowieso worden alle klachten er niet beter van. Maar goed ik herken me dus in je klachten. Voorheen ging ik naar de wc, ff lekker poepen en hoefde vrijwel nooit af te vegen, heerlijk! Nu is het soms iets waar ik tegenop zie helaas
- VerlorengezondheidM
Hier hetzelfde als Johnvz en Jayz.
Lyme Test Negative?
It Still May Be Lyme Disease!
Na 19 jaar onbehandeld rondlopen met een klinisch ziektebeeld: Chronische Lyme, Q-koorts, Bartonella, Babesia, Anaplasma, Chlamydia, Mycoplasma, Rickettsia, Yersinia, Coxsackie A16+ B, HHV-6.
It Still May Be Lyme Disease!
Na 19 jaar onbehandeld rondlopen met een klinisch ziektebeeld: Chronische Lyme, Q-koorts, Bartonella, Babesia, Anaplasma, Chlamydia, Mycoplasma, Rickettsia, Yersinia, Coxsackie A16+ B, HHV-6.
Jullie dus ook. Zou het dan toch Lyme gerelateerd kunnen zijn?
Terug naar “Algemeen Lyme-borreliose”