beste allemaal,
ik weet niet of het hier mag .. maar ik heb een vraagje, ik heb al heel lang last van hevige hoofdpijn, buikpijn, duizeligheid, misselijkheid, moe, lusteloos, koorts, wazig zien, en zo zijn er nog wat symptomen .. als ik het opzoek zou het kunnen zijn dat het de ziekte van lyme kan zijn..
ik heb alleen geen rode plekken of wat dan ook, maar ik heb wel de andere symptomen.. wie zou mij kunnen helpen? en naar wie kan ik het beste gaan om dat te laten testen? ga je daar vooor naar een neuroloog of naar iemand anders?
ik hoor graag van jullie .. omdat ik hoop dat het dan eindelijk is boven tafel komt, van wat er met me aan de hand is ..
alvast bedankt
groetjes chiccox
Zou het Lyme kunnen zijn?
Re: Zou het Lyme kunnen zijn?
Beste Chiccox,
Dank voor je bijdrage op het lymeforum. Ik zag je bericht bij een onderwerp van een ander forumlid met laatste bericht uit 2015. Ik heb een nieuw onderwerp voor je aangemaakt zodat jouw bericht en de berichten in het oude onderwerp goed tot zijn recht kunnen komen en bij de eventuele reacties jouw openingsbericht centraal staat. Naar wens kan je de titel wijzigen met de knop wijzig rechtsboven in het bericht.
Dank voor je bijdrage op het lymeforum. Ik zag je bericht bij een onderwerp van een ander forumlid met laatste bericht uit 2015. Ik heb een nieuw onderwerp voor je aangemaakt zodat jouw bericht en de berichten in het oude onderwerp goed tot zijn recht kunnen komen en bij de eventuele reacties jouw openingsbericht centraal staat. Naar wens kan je de titel wijzigen met de knop wijzig rechtsboven in het bericht.
Leia, moderator
Terug naar “Algemeen Lyme-borreliose”