ik ben niet op dit forum.
Ik ben Annemarie en ben 28 jaar.
Ik heb al jaren klachten zoals vermoeidheid, gewrichtspijnen, krachtsverlies/verminderde uithoudingsvermogen in spieren, hoofdpijn en nog tal van klachten.
4 jaar geleden bij de huisarts gekomen met deze klachten. oa getest op borrelia.
C6 positief en de IgG en IgM niet, voor de zekerheid 6 weken later herhaald, uitslag weer hetzelfde C6 positief, IgG en IgM niet.
Verder dus geen aandacht aan besteed.
Eind 2013 kom ik achter een b12 tekort, heb ik via de juiste artsen gezorgd dat ik 2 jaar lang 2x in de week kon injecteren. Problemen bleven aanhouden.
Toch nog eens de borrelia test gedaan in 2014. Weer dezelfde uitslag, C6 positief, IgG en IgM niet.
Toen van de internist 4 weken doxy gekregen.
En een doorverwijzing naar het AMC afdeling tropenziekten. Volgens deze arts zou het kunnen dat ik de infectie heb doorgemaakt en nu nog met restverschijnselen zit, ook omdat ik geen gezwollen gewrichten heb en niets merkte na de ab kuur.
Ook hier is voor de zekerheid weer een C6 getest, en jullie raden het al... weer c6 positief IgG en IgM niet.
Toen ben ik eigenlijk een beetje afgescheept...
half 2015 bij een alternatieve arts terecht gekomen, en deze dacht aan een opname probleem. Gestopt met injecties b12, omdat het wss niet wordt opgenomen. Hier kwamen wij erachter dat ik een flinke overgroei van candida in mijn darmen heb en een slechte darmflora. Ook is de immuniteit van mijn darmslijmvliezen erg triest.
het is nu 2 jaar later, en ik merk nog steeds geen verbetering. Wel is er het eea bij de alternatieve arts gebeurd zoals; een overschot aan histamine weggewerkt, katalase/urease,gelatinase en andere virulente factoren zijn afgenomen, het schijnt nu (vandaag gehoord) dat de candida albicans weg is maar de candida sp ervoor in de plaats is gekomen. Maar nog heb ik steeds dezelfde klachten en voel me geen haar beter. Op dit moment ook al een hele tijd ziek van werk, werk paar uurtjes in de week.
Afgelopen augustus 2016 nog een keer hele riedeltje geprikt, zelfs de lues omdat dat eventueel een kruisreactie kan geven met borrelia.
EBV, CMV, Lues: negatief. En weeeeer de c6 positief en de IgM en IgG negatief.
Wat zegt dit nu precies? Denken jullie hierbij aan Lyme of niet?
Ik wil graag testen in DL, maar waar? BCA of Arminlabs? En de LTT en de cd57? Als de LTT pos is en de Cd57 laag is spreek je dan van zekerheid dat je lyme hebt? En hoe kom ik aan een testkit?
Kunnen jullie mij aub van informatie voorzien. Ik weet echt niet meer wat ik moet.....