Lyme en klachten

jeroen180

Lyme en klachten

Berichtdoor jeroen180 » Wo 31 Jan 2018, 19:45

Hallo,
Man- 35 jaar oud (omg stond 25 (i wish)

Toch maar besloten om een account aan te maken nav de vele vragen, heb ik lyme? of hoort dit erbij?

Naar mijn weten ben ik gebeten zonder EM in half 2013.
klachten begonnen met benauwdheids (gevoel) soms paar dagen in 2015 en last van een branderig gevoel in de linker knie zonder zwelling. Daarvoor ben ik naar een fysio gegaan.

2016 en 2017 - Lactose intolerantie neemt ERG toe en meer benauwdheid blijft nu meer
begin 2017 - Beide knieen doen nu zeer zonder zwelling- vermoeidheid en sneller spierpijn als normaal (zelfs na dweilen)
begin 2017 - oorpiep (oude tv piep) en verslechtende conditie (sporten ging niet met MILO 1 ronde was max)
begin 2017 - maagzuur zonder aanleiding en niet te houden ook niet met omeprazol
half 2017 - bovenstaande + keelpijn aan de rechterkant nabij het sleutelbeen (spieren tegen luchtpijp?)
half 2017 - bovenstaande + angst en paniekaanvallen uit het niets. Daarnaast nu ook pijn in me schuine nekspier en vaak hoofpijn
half 2017 - bovenstaande + obstipatie en stress. Daarnaast nu ook pijn in mijn lies (zenuwpijn) en kon ook niet meer uitlekken met plassen. Dat gebeurde netjes in de broek dus. Duizeligheid, vaker ziek, geen zin in sex, concentratie problemen, slechter zien. Algemene instabiliteit van de geest, algehele mailaise
Q3 2017 - bovenstaande + niet te houden angsten en veel buikpijn. vermoeidheid neemt toe. Nu minimaal 12 uur slaap nodig
Q3 2017 - Doxy 200MG 4 wkn lang - vitamine D tekort. Zelfs na een week of 2 Curacao
Q1 2018 - Alleen nog oorsuizen en terugkerende pijn aan de knieen

Alex77

Re: Lyme en klachten

Berichtdoor Alex77 » Do 01 Feb 2018, 18:24

Hoi Jeroen,

Mijn dokter noemt het Post Lyme Syndroom, niks meer aan te doen..
Ik heb ong. vergelijkbare klachten zoals jij hebt.

Mvg Alex
Hij die weet, spreekt niet, hij die spreekt, weet niet

Terug naar “Algemeen Lyme-borreliose”