Hoe weet je dat je genezen bent

Fereshta

Hoe weet je dat je genezen bent

Berichtdoor Fereshta » Do 05 Jul 2018, 07:36

Goedemorgen

Ik heb een aantal vragen waarvan het antwoord waarschijnlijk ergens op dit forum te vinden is, maar ik word snel moe en lees niet alles.

De voornaamste vraag is: Hoe weet ik dat ik genezen ben?

Als over 4 weken de antibioticakuur afgelopen is, ben ik dan niet moe meer? Is dat een teken?

Maar dan kan het toch onverwacht over een tijd opnieuw de kop opsteken? Of vergis ik mij daarin?

Hoe kunnen de mensen op dit forum bij de succesverhalen weten dat ze genezen zijn? Als ze later weer ziek worden, updaten ze dan hun tekst?

Larobeve

Re: Hoe weet je dat je genezen bent

Berichtdoor Larobeve » Do 05 Jul 2018, 11:18

Ik ben nu 2 jaar verder na mijn behandeling, 28 dagen antibiotica. Ik was nog wel 6 maanden na deze behandeling heel moe en vaak hoofdpijn maar dat is in die 6 maanden steeds minder geworden en uiteindelijk verdwenen.

Ik voel me weer zoals voor de infectie. Ik heb wel een chronische aandoening die, ook door medicijngebruik, vermoeidheid met zich meebrengt (epilepsie) maar het echte ziek zijn van de Lyme heb ik niet meer.

Hoop dat je hier wat aan hebt en dat het snel weer beter met je gaat!

Gr.
Laura.

sabri

Re: Hoe weet je dat je genezen bent

Berichtdoor sabri » Zo 12 Aug 2018, 20:01

Ik dacht een half jaar genezen te zijn, enige was wat sneller moe. Maar kon weer sporten opbouwen en was de koorts en griepgevoel kwijt na een maand doxycycline. Helaas te vroeg gejuigd, na half jaar begon opnieuw de verhoging en alle andere verschijnselen weer opnieuw. Ik weet nu ook niet wat ik beste kan doen. Ik heb ook geen idee wanneer je genezen bent. Artsen zeiden na eerste kuur al dat ik genezen zou zijn terwijl ik alle klachten nog had.

Terug naar “Algemeen Lyme-borreliose”