Ik heb vele verhalen en blogs gelezen over zijn behandelingen. Een kundige professor, een overvolle wachtkamer dus, daar moet je tegen kunnen, en de hele behandelingen met bloedonderzoeken die je zelf moet betalen en die erg duur zijn omdat hij álles onderzoekt, wat ook logisch is, maar daardoor ook peperduur wordt, ben je al gauw €10.000 kwijt.
Soms is het lichaam van een patiënt al zo erg verzwakt dat de antibiotica behandelingen die hij toepast te zwaar zijn, en het lichaam het niet vol kan houden.
Dan moet je stoppen, en is je geld weg, want ja... Dan alsnog moet je de alternatieve behandeling gaan doen met samento en kaardebol en B12 enz..... Daar werkt hij ook mee.
Ik weet dit uit de eerste hand, van iemand waarmee ik in contact sta, dus niet zomaar uit de lucht gegrepen.
Dit heeft mij 2 jaar geleden doen besluiten die fase over te slaan en gelijk met de alternatieve behandelingen te beginnen, bij een alternatieve lymearts. Die is een stukkie goedkoper....

En ik heb er geen spijt van.
Maar als je het geld hebt en je het er voor over hebt, dan ben je wel bij een kundige professor. Hij staat op YouTube. Onder M.E
Het lijkt mij een sympathieke arts, dat dan weer wel.
Maar goed misschien zijn er hier personen die wel bij hem onder behandeling zijn. Ik hoop het voor je zodat je een goede overweging kunt maken.
Daisy
Luister naar je lichaam.