abx, wat is dan de correcte manier om zoiets te omschrijven?
Ik zat er zelf mee in mijn hoofd hoe het te formuleren hoor, dus het is niet dat ik er niet over na heb gedacht.
Ik ben het wel met je eens hoor Savan. Dat heb ik zelf ook, het stukje geen greintje gaat dan wat ver maar eng vind ik het wel.
Vooral omdat er -en dat mag ik denk ik wel zeggen- veel voor geleden is om te komen waar je bent.
Het gaat ook niet om alleen alternatieve artsen, je hoort het regulier ook heel vaak inderdaad.
Ik denk persoonlijk dat stilstand achteruitgang is.
Dus stilzetten van de behandeling=achteruitgang, dat zie ik hier heel erg.
Als ik het 1.5 week stil zet ga ik al achteruit, terwijl als ik de boel rustig aanhoud ik me prima voel.
Hoe lang dat nodig is geen idee, maar stoppen zou echt NIET in mij op komen, veel veel veel te bang dat het weer gaat woekeren.
Het engste is dat je dat dus niet echt hoeft te merken, dat het er vaak insluipt.
Qua uitspraak van het Radboud van de natuurarts: ik heb dat liever als dat ze mij onnodig aan het lijntje houden.
Mijn huisarts was direct eerlijk dat ze niet achter het huidige behandelplan stond en dat ze daar niet aan mee wilde werken.
Prima, als ik nu iets reguliers nodig heb probeer ik het zoveel mogelijk buiten haar om te regelen, dan is het haar verantwoording ook niet.
Ik ga niet wachten tot ze hier eens het licht gaan zien wat betreft Lyme!
Elders hier was ook een soort kritiek over het negatieve beeld wat er dan geschetst wordt over alternatief therapeuten, maar dit gebeurd regulier net zo hard!