Ik heb mijn verhaal en de reacties hierop weer eens goed doorgelezen.
Het blijft me verbazen dat er maar 1 dag doxy wordt gegeven. Wat heeft dit toch voor een nut?
Er wordt tegenwoordig gewaarschuwd om resistentie op te bouwen voor de antibiotica. Je moet de kuur afmaken, omdat men meestal een kuur van meerdere dagen voorgeschreven krijgt. Wat is het nut dan van 1 dag A.B.?
Dat is toch geen kuur?
Wat doet 1 dag A.B. nu voor goeds?
Dat is voor mijn gevoel eigenlijk helemaal voor niets. Nu achteraf denk ik ik had die ene pil moeten weigeren! Het kost ook nog geld en dat is volgens mij echt weggegooid geld. Hij had me beter kunnen zeggen neem maar een paracetamol.....
Ik lach wel maar eigenlijk ben ik og steeds daar boos om!
Ik weet nog steeds niet of dit een besmette teek is geweest, wel weet ik dat de beet nog maanden daarna te zien was ( al was er geen kring te zien ) het bleef een rode vlek. Toch raar, want die zou toch normaal met een paar dagen weg moeten trekken.
Ik ben daarna wel gelijk met alternatieve middelen via mijn therapeut aan de slag gegaan. En misschien hebben die er wel voor gezorgd dat ik niet zieker werd en die bacterie (als het een besmette teek was) die dan nog in mijn bloed zat heeft weggewerkt. Ik ga daar maar vanuit. Maar ik ben en blijf boos merk ik om dit voorval, omdat het ook anders had kunnen aflopen, als ik niet zelf het heft in eigen handen had genomen.
Het gebeurt me ook zéker geen 2e keer meer. Ik ga de gang naar mijn huisarts ook overslaan.
Ik weet nu wat ik direct moet slikken (zonder doxy) en dat is:
Kaardebol
Epigenar met ozon erin.
Cath's Claw
Echinaforce
PropolisEn
detoxthee drinken om de lever te helpen bij het afvoeren van de afvalstoffen.
Daarbij je dagelijkse vitaminen innemen.
Ik geloof dat ik dit zo allemaal wel heb gedaan en ik ben er niet slechter door geworden.
Want ik ben er nu voor gewaarschuwd, en een gewaarschuwd mens telt voor twee.
Daisy
Luister naar je lichaam.