angstig!
-
angstig!
Ik heb 20 augustus t / m 9 september ceftriaxon gehad via infuus, ik voelde mij super, direct daarna gestart met doxy 2 x 100 mg met 200mg plaquenil, omdat ik enorm hard achteruit ging (enorm moe en enorm mistig in mijn hoofd) mocht ik naar 2x 200 gr, ook hiermee ging ik hard achteruit, mocht van arts toen starten met azitrmycine , het was niet de bedoeling van arts, maar ben wel de doxy door gaan gebruiken. Ik voel een enorme achteruitgang waar ik ook erg bang van word moet ik zeggen. Mijn geheugen laat mij enorm in de steek, praten moet ik enorm bij nadenken en af en toe kom ik niet op woorden en zet ik woorden in verkeerde volgorde, vind dit gewoon eng. Het ging zo enorm goed na het infuus en nu beginnen de klachten nog extremer te worden (geheugen en concentratie) dan voor het infuus. Ik moet zeggen dat me dit erg angstig maakt, er moet toch een keer een blijvende verbetering komen. Misschien wil ik ook wel te snel, maar de achteruitgang maakt mij erg angstig. Misschien toch nog iets in het alternatieve circuit gaan zoeken, in elk geval volgende week maar weer contact om gaan nemen met arts
Re: angstig!
Zeker aan je dokter melden. Misschien willen we teveel... Jarenlang ziek is niet opgelost op een paar weken....
Terug naar “Algemeen Lyme-borreliose”