Hoe moet ik dit artikel lezen?

Voor nieuws, actualiteiten en acties specifiek over Lyme-Borreliose.
Juud

Hoe moet ik dit artikel lezen?

Berichtdoor Juud » Di 12 Sep 2017, 18:10

https://demonitor.ncrv.nl/de-ziekte-van ... e-test-aan

Ik zag dit artikel wel ergens terugkomen in een onderwerp maar vind het toch erg ingewikkeld
Ik zat net afgelopen dagen te denken: ik ga naar Duitsland, heb al contact met Augsburg, Nederland loopt achter met CBO richtlijn ipv ILADs, ben klaar met politiek Den Haag, buitenland wordt je tenminste wel gehoord maar nu lees ik dus dat Duitse reguliere zorg niet veel verschilt met Nederland. En dat er echt wel onderzoek is gedaan rondom de LTT test en dat ze redenen hebben om deze in NL en dus ook in Duitsland niet standaard door te voeren. Zijn die centra (Augsburg etc) dan in feite ook alternatieve zorg ?
Ik weet totaal niet meer wie of wat ik moet geloven, of ik wel of geen LTT test moet doen etc :((
Moet ik gewoon niet proberen bij Radboud/Lyme centrum hier in Nederland binnen te komen en Duitsland maar weer los laten? Over 2 weken heb ik afspraak staan bij neuroloog (algemeen ziekenhuis)
Ik vind het zo'n doolhof..

Sproetje

Re: Hoe moet ik dit artikel lezen?

Berichtdoor Sproetje » Di 12 Sep 2017, 18:53

Ik begrijp heel goed dat je begint te twijfelen, ook aan de LTT

Maar ik denk dat er weinig andere opties voor ons zijn.

In de tussentijd kun je gewoon proberen in Nijmegen binnen te komen, dat kan makkelijk tegelijk
Veel van ons maken ook gebruik van bv: neuroloog, internist, infectioloog etc.. in het gewone ziekenhuis, omdat er allerlei klachten ontstaan waarbij je soms verschillende artsen ziet.

Verder is er nog een mogelijkheid om een lymearts te raadplegen.

Terug naar “Nieuws, Actualiteiten en Acties”