Stem op Natasja (Lyme patiënte) voor de Gouden Venus van Milo 2018! Doe je mee?

Voor nieuws, actualiteiten en acties specifiek over Lyme-Borreliose.
Roxy

Stem op Natasja (Lyme patiënte) voor de Gouden Venus van Milo 2018! Doe je mee?

Berichtdoor Roxy » Di 26 Jun 2018, 17:34

Gouden Venus van Milo; Bron https://www.goudenvenusvanmilo.nl/
Gouden Venus van Milo.jpg
Gouden Venus van Milo.jpg (6.83 KiB) 2209 keer bekeken

STEM OP DE GOUDEN VENUS VAN MILO 2018!

De Gouden Venus van Milo is een onderscheiding van het DELA goededoelenfonds voor de meest inspirerende Nederlander met een beperking die iets goeds doet voor de Nederlandse samenleving. Voor de winnaar van de verkiezing is een prijs van € 10.000 beschikbaar om in te zetten voor zijn of haar goede doel.

Natasja; lees meer Bron https://www.goudenvenusvanmilo.nl/
Natasja Eversen

Mijn naam is Natasja Eversen, ben 27 jaar en kom uit Amersfoort. Inmiddels heb ik zo’n 14 jaar de ziekte van Lyme. Daar heb ik aardig mijn weg in gevonden. Ik kijk liever naar de dingen die ik wel kan in plaats van de dingen die ik niet kan. Het leven heeft zoveel meer te bieden.

Ik werk fulltime als nanny aan huis, daarnaast zet ik me altijd graag in voor anderen. Zo ook voor de Lymevereniging. Want zeg nou zelf, als we elkaar allemaal een beetje helpen, zou de wereld er toch een stukje mooier uitzien. Toen ik dus 3 jaar geleden te horen kreeg dat ik de ziekte van Lyme heb, wist ik meteen: ik wil lotgenoten helpen. Ik ken de strijd, zoektocht, wanhoop en pijn.

Hoe mooi is het als ik mijn eigen ervaring zo kan inzetten dat ik anderen verder kan helpen. Hier zou ik dan ook het geldbedrag voor in gaan zetten. Genoeg plannen voor onder andere het contact onder lotgenoten, maar ook het geven van voorlichting, zorgen voor (h)erkenning. Na het afronden van mijn training ervaringsdeskundige in september wil ik deze plannen graag gaan uitwerken. Het geldbedrag zou dan een mooie start zijn!
~ I may not be there yet, but I'm closer than I was yesterday ~
~ There is nothing more beautiful than a rainbow but it takes both rain and sunshine to make a rainbow ~
~ So encourage each other and build each other up - Positive connections ~

Roxy

Re: Stem op Natasja (Lyme patiënte) voor de Gouden Venus van Milo 2018! Doe je mee?

Berichtdoor Roxy » Wo 27 Jun 2018, 19:41

Stem op Natasja doe je mee? Meer informatie; Bron https://www.goudenvenusvanmilo.nl/
Van 25 juni tot en met 9 september 2018 kan er per e-mailaccount/IP-adres 1 stem worden uitgebracht via de website http://www.goudenvenusvanmilo.nl

Op 23 september 2018 worden de winnaars (1,2,3) en de top tien bekend gemaakt tijdens een feestelijke bijeenkomst in Utrecht.

De geldprijzen voor de winnaars (10.000 euro), nummer 2 (5000 euro) en nummer 3 (2500 euro) moeten worden besteed aan een goed doel in Nederland waar hij/zij persoonlijk bij betrokken is.

Iets goeds doen voor de Nederlandse samenleving. Goede doel van Natasja:
Ik werk fulltime als nanny aan huis, daarnaast zet ik me altijd graag in voor anderen. Zo ook voor de Lymevereniging. Want zeg nou zelf, als we elkaar allemaal een beetje helpen, zou de wereld er toch een stukje mooier uitzien. Toen ik dus 3 jaar geleden te horen kreeg dat ik de ziekte van Lyme heb, wist ik meteen: ik wil lotgenoten helpen. Ik ken de strijd, zoektocht, wanhoop en pijn.

Hoe mooi is het als ik mijn eigen ervaring zo kan inzetten dat ik anderen verder kan helpen. Hier zou ik dan ook het geldbedrag voor in gaan zetten. Genoeg plannen voor onder andere het contact onder lotgenoten, maar ook het geven van voorlichting, zorgen voor (h)erkenning. Na het afronden van mijn training ervaringsdeskundige in september wil ik deze plannen graag gaan uitwerken. Het geldbedrag zou dan een mooie start zijn!
~ I may not be there yet, but I'm closer than I was yesterday ~
~ There is nothing more beautiful than a rainbow but it takes both rain and sunshine to make a rainbow ~
~ So encourage each other and build each other up - Positive connections ~

Terug naar “Nieuws, Actualiteiten en Acties”