Marleen had helse pijn: 'Ze dachten dat ik gek was, het bleek de ziekte van Lyme te zijn'

Voor nieuws, actualiteiten en acties specifiek over Lyme-Borreliose.
Roxy

Marleen had helse pijn: 'Ze dachten dat ik gek was, het bleek de ziekte van Lyme te zijn'

Berichtdoor Roxy » Wo 28 Aug 2019, 22:52

Omroep Zeeland
28 augustus 2019
Ze had helse hoofdpijn, verlammingsverschijnselen, buikpijnaanvallen en na verschillende verkeerde diagnoses belandde Marleen in de psychiatrie. Maar het zat helemaal niet tussen haar oren; ze had de ziekte van Lyme. Inmiddels is ze behandeld en negen jaar na de eerste symptomen kan de 17-jarige Marleen uit Sint-Annaland proberen haar leven weer op te pakken.
Bijna genezen verklaard
Al heel snel gaat de situatie van Marleen met grote stappen vooruit. "Ik ging er met een rolstoel in en kwam er lopend uit!" Nog steeds is Marleen onder behandeling, hoewel minder intensief. "Het gaat heel goed. Ik ga weer naar school en kan met vrienden op stap. Eind dit jaar hoop ik genezen te worden verklaard!"
Lees meer gehele artikel; Bron https://www.omroepzeeland.nl/nieuws/114 ... me-te-zijn
~ I may not be there yet, but I'm closer than I was yesterday ~
~ There is nothing more beautiful than a rainbow but it takes both rain and sunshine to make a rainbow ~
~ So encourage each other and build each other up - Positive connections ~

Jaybee

Re: Marleen had helse pijn: 'Ze dachten dat ik gek was, het bleek de ziekte van Lyme te zijn'

Berichtdoor Jaybee » Do 29 Aug 2019, 11:30

Wat een verassing ook weer dat het tussen de oren zou zitten. Wel blij voor haar dat ze erachter is gekomen en dat het de goede kant op gaat. Misschien moeten we ons 'gewoon' maar richten op mensen werkzaam binnen de psychiatrie, doktoren zijn namelijk te arrogant heb ik gemerkt :roll:
https://quantumleap.is/

Je lichaam is een zeldzame Lamborghini, laat jezelf niet afschepen..

Terug naar “Nieuws, Actualiteiten en Acties”