Over een uurtje (22.30 uur) op RTL 4:
Floortje Dessing en Jaap van Dissel
Het RIVM startte deze week het LymeProspect onderzoek om inzicht te krijgen in de oorzaken van klachten na de behandeling van de ziekte van lyme. De gevolgen van een tekenbeet kunnen namelijk dramatisch zijn als de beestjes de ziekte van Lyme overbrengen. Floortje Dessing kreeg lyme en merkt nog steeds de gevolgen. Jaap van Dissel van het RIVM waarschuwt voor de gevaren van een tekenbeet.
Vanavond bij RTL Late Night
Re: Vanavond bij RTL Late Night
Ik ´zeg´ er niet veel over, lees maar wat een Lymie hierover geschreven heeft op haar telegraafblog:
http://www.telegraaf.nl/gezondheid/leve ... IVM__.html
Dit is prima verwoord Berdien!
Daisy
http://www.telegraaf.nl/gezondheid/leve ... IVM__.html
Dit is prima verwoord Berdien!
Daisy
Luister naar je lichaam.
Dit is typisch weer het voorbeeld van slechte voorlichting van het RIVM. De bevolking wordt voor de gek gehouden.
Wel een rake opmerking van Humerto waarom je de kennis niet overneemt van Duitsland.
Goed gedaan van die meid om van bed af te komen en haar zegje daar te doen. Ook het artikel in de telegraaf, klasse.
Er moet meer naar buiten komen, journalisten kunnen dergelijke uitspraken van het RIVM zo tackelen.
En wat te doen met die patiëntengroep die na een tekenbeet binnen 8 jaar klachten kunnen ontwikkelen?
Staat in de Duitse richtlijnen. Gaat een huisarts je 8 jaar volgen, ik denk het niet.
Armoedig is het idd.
Wel een rake opmerking van Humerto waarom je de kennis niet overneemt van Duitsland.
Goed gedaan van die meid om van bed af te komen en haar zegje daar te doen. Ook het artikel in de telegraaf, klasse.
Er moet meer naar buiten komen, journalisten kunnen dergelijke uitspraken van het RIVM zo tackelen.
En wat te doen met die patiëntengroep die na een tekenbeet binnen 8 jaar klachten kunnen ontwikkelen?
Staat in de Duitse richtlijnen. Gaat een huisarts je 8 jaar volgen, ik denk het niet.
Armoedig is het idd.
♪♪♫♫ 'The soul always knows what to do to heal itself. The challenge is to silence the mind' ♫♫♪♪
Terug naar “Nieuws, Actualiteiten en Acties”