Zou mooi zijn. Maar wij zullen nog eerst wel een tijd geduld moeten blijven houdenEus schreef:Tjee, wat als er eindelijk een goede test zou zijn, die onderscheid kan maken in acute en chronische Lyme? Graag ook dan een bevolkingsonderzoek!

Zou mooi zijn. Maar wij zullen nog eerst wel een tijd geduld moeten blijven houdenEus schreef:Tjee, wat als er eindelijk een goede test zou zijn, die onderscheid kan maken in acute en chronische Lyme? Graag ook dan een bevolkingsonderzoek!
Roxy schreef:Zou mooi zijn. Maar wij zullen nog eerst wel een tijd geduld moeten blijven houden voor het zover is.
Ja het duurt zeker lang maar ik laat mijn Lyme-leven er niet door verpesten en of gefrustreerd/boos raken.Sproetje schreef:Roxy schreef:Zou mooi zijn. Maar wij zullen nog eerst wel een tijd geduld moeten blijven houden voor het zover is.
Vind je niet dat het een beetje erg lang duurt als het over lyme gaat?![]()
Dat is nu al 30 jaar lang hetzelfde liedje.
Roxy schreef:Ja het duurt zeker lang maar ik laat mijn Lyme-leven er niet door verpesten en of gefrustreerd/boos raken. Ik heb veel verloren door de ziekte van Lyme en schade/beperkingen gekregen als gevolg van de ziekte, maar ik weiger om negatief, gefrustreerd, boos of verbitterd te worden.
Roxy schreef:De ziekte MS (waar mijn vader in juni jl aan is gestorven) werd vroeger afgedaan als hysterie of als een conversiestoornis gezien.
Roxy schreef:Behandelingen bestaan uit symptoom bestrijding en ondersteuning
Terug naar “Nieuws, Actualiteiten en Acties”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten