'Heel krom dat het in Nederland niet kan'
'Heel krom dat het in Nederland niet kan'
.
Laatst gewijzigd door Lola Lyme op Wo 04 Jul 2018, 15:42, 1 keer totaal gewijzigd.
♪♪♫♫ 'The soul always knows what to do to heal itself. The challenge is to silence the mind' ♫♫♪♪
Re: 'Heel krom dat het in Nederland niet kan'
Goeie uitzending van TV Gelderland, en goed duidelijk uitgelegd dat het "krom" is dat er hier niet goed behandeld kan worden voor de ziekte van lyme.
Ze gaan naar het Sponaugle Wellness Institute in Oldsmar, en hebben daar geen geld voor.
Daarom vragen ze donaties
Schandalig dat het zo moet in Nederland, het lijkt wel een achtergebleven land in de tussentijd loopt de gezondheidszorg hier ver achter.
En er zijn zieke mensen die steeds maar zieker worden en nog veel erger....
http://sponauglewellness.com/
Ik had er nog nooit van gehoord.
Ze gaan naar het Sponaugle Wellness Institute in Oldsmar, en hebben daar geen geld voor.
Daarom vragen ze donaties
Schandalig dat het zo moet in Nederland, het lijkt wel een achtergebleven land in de tussentijd loopt de gezondheidszorg hier ver achter.
En er zijn zieke mensen die steeds maar zieker worden en nog veel erger....
http://sponauglewellness.com/
Ik had er nog nooit van gehoord.
Van het Sponaugle Wellness Institute had ik ook nog nooit gehoord. Een beetje googelen stemt niet hoopvol. Naast positieve verhalen ook diverse negatieve. In ieder geval is wel duidelijk dat dit particuliere instituut flinke prijzen berekend. Een kuurtje detoxen bv. komt neer op 15.000 - 20.000 $ dollar. Dat kan in Nederland stukken goedkoper...
Waar ik afhaak, is dat Sponaugle zegt bij de behandeling van (chronische) lyme geen gebruik te maken van antibiotica. Ofwel, het zoveelste instituut dat met kruiden, supplementen, preparaten en weet ik wat al voor alternatieve methode een chronische infectie denkt te kunnen bestrijden. Tegen woekerprijzen, uiteraard.
Tja, mensen in nood (lees: met ernstige gezondheidsklachten) zijn altijd bereid om te betalen voor verbetering van hun klachten. Iedere strohalm grijpt men aan. En er zijn altijd wonderdokters die met wondertherapieën op de proppen komen en zich daarvoor dik laten belonen. Dat noem ik pas krom...
Waar ik afhaak, is dat Sponaugle zegt bij de behandeling van (chronische) lyme geen gebruik te maken van antibiotica. Ofwel, het zoveelste instituut dat met kruiden, supplementen, preparaten en weet ik wat al voor alternatieve methode een chronische infectie denkt te kunnen bestrijden. Tegen woekerprijzen, uiteraard.
Tja, mensen in nood (lees: met ernstige gezondheidsklachten) zijn altijd bereid om te betalen voor verbetering van hun klachten. Iedere strohalm grijpt men aan. En er zijn altijd wonderdokters die met wondertherapieën op de proppen komen en zich daarvoor dik laten belonen. Dat noem ik pas krom...
Laatst gewijzigd door TheoA op Wo 30 Dec 2015, 16:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Weet je zeker dat er behandeld wordt zonder antibiotica?
Op een ander forum lees ik dat er wel wordt behandeld met ab:
http://www.healingwell.com/community/de ... &m=3094772
De website ziet er prachtig uit en ik had nog niet verder gezocht naar referenties buiten het centrum om, ik zag in een oogwenk alleen de goede resultaten, de manier van behandelen leek zo te zien wel dat er rekening werd gehouden met de vele aspecten rond de ziekte van lyme.
Maar de prijzen zijn idd belachelijk hoog.
Mijn bezwaar was in eerste instantie dat het overkwam als een zeer "gelovige" gemeenschap.
Dat is niet zo erg, iedereen kan gelovig zijn, maar het hoeft er nou ook weer niet zo dik bovenop te liggen.
Verder vind ik dat Nederland toch echt meer moet doen mbt een goed lyme centrum
Het begint gewoon zielig te worden, hoe er hier omgegaan wordt met ernstig zieke lymepatiënten.
Op een ander forum lees ik dat er wel wordt behandeld met ab:
http://www.healingwell.com/community/de ... &m=3094772
De website ziet er prachtig uit en ik had nog niet verder gezocht naar referenties buiten het centrum om, ik zag in een oogwenk alleen de goede resultaten, de manier van behandelen leek zo te zien wel dat er rekening werd gehouden met de vele aspecten rond de ziekte van lyme.
Maar de prijzen zijn idd belachelijk hoog.
Mijn bezwaar was in eerste instantie dat het overkwam als een zeer "gelovige" gemeenschap.
Dat is niet zo erg, iedereen kan gelovig zijn, maar het hoeft er nou ook weer niet zo dik bovenop te liggen.
Verder vind ik dat Nederland toch echt meer moet doen mbt een goed lyme centrum
Het begint gewoon zielig te worden, hoe er hier omgegaan wordt met ernstig zieke lymepatiënten.
.
Laatst gewijzigd door Lola Lyme op Wo 04 Jul 2018, 15:42, 1 keer totaal gewijzigd.
♪♪♫♫ 'The soul always knows what to do to heal itself. The challenge is to silence the mind' ♫♫♪♪
.
Terug naar “Nieuws, Actualiteiten en Acties”