Kentering visie Chronische Lyme / Borreliose ... ?
Kentering visie Chronische Lyme / Borreliose ... ?
.
Laatst gewijzigd door Lola Lyme op Wo 04 Jul 2018, 15:47, 1 keer totaal gewijzigd.
♪♪♫♫ 'The soul always knows what to do to heal itself. The challenge is to silence the mind' ♫♫♪♪
- VerlorengezondheidM
Re: Kentering visie Chronische Lyme / Borreliose ... ?
Dank je wel voor het plaatsen LolaLyme, interessant.
Lyme Test Negative?
It Still May Be Lyme Disease!
Na 19 jaar onbehandeld rondlopen met een klinisch ziektebeeld: Chronische Lyme, Q-koorts, Bartonella, Babesia, Anaplasma, Chlamydia, Mycoplasma, Rickettsia, Yersinia, Coxsackie A16+ B, HHV-6.
It Still May Be Lyme Disease!
Na 19 jaar onbehandeld rondlopen met een klinisch ziektebeeld: Chronische Lyme, Q-koorts, Bartonella, Babesia, Anaplasma, Chlamydia, Mycoplasma, Rickettsia, Yersinia, Coxsackie A16+ B, HHV-6.
Groot Nieuws
Ik weet niet wat ik lees!!!
Zo zie je maar, volharding, volharding en nog eens volharding, jaren vechten voor het afschaffen van de zwaar verouderde op bias gebaseerde IDSA (=CBO) richtlijnen.
Maar........juich niet te vroeg denk ik, misschien gaan ze er nog aan sleutelen, zoals ze hier in Nederland hebben gedaan tijdens het herzien van de richtlijnen...en komt er ineens een andere IDSA richtlijn die misschien nog erger was dan de eerste (Kijk naar Nederland
)
Maar Nederland is wat dat betreft Amerika niet.
Amerika loopt voorop hè?
Wij zijn de volgers...pfff
Steere heeft ook ons lekker in z'n greep met z'n OspA patent
En Alan Barbour ( CDC) met z'n 28 patenten voor borrelia alleen al.
Ik hoop zo vreselijk dat hiermee de ilads richtlijnen de plek gaat krijgen waar het hoort te staan
We gaan het zien
Hier dan nog maar een keer de ILADS richtlijnen:
http://www.ilads.org/lyme/treatment-guideline.php
Lola Lyme schreef:But for now those guidelines have been removed from the NGC as outdated and not in compliance with current standards. This leaves the ILADS guidelines for the treatment of Lyme disease as the only guidelines currently posted on the NGC.
Ik weet niet wat ik lees!!!
Zo zie je maar, volharding, volharding en nog eens volharding, jaren vechten voor het afschaffen van de zwaar verouderde op bias gebaseerde IDSA (=CBO) richtlijnen.
Maar........juich niet te vroeg denk ik, misschien gaan ze er nog aan sleutelen, zoals ze hier in Nederland hebben gedaan tijdens het herzien van de richtlijnen...en komt er ineens een andere IDSA richtlijn die misschien nog erger was dan de eerste (Kijk naar Nederland

Maar Nederland is wat dat betreft Amerika niet.
Amerika loopt voorop hè?
Wij zijn de volgers...pfff
Steere heeft ook ons lekker in z'n greep met z'n OspA patent
En Alan Barbour ( CDC) met z'n 28 patenten voor borrelia alleen al.
Ik hoop zo vreselijk dat hiermee de ilads richtlijnen de plek gaat krijgen waar het hoort te staan

We gaan het zien
Hier dan nog maar een keer de ILADS richtlijnen:
http://www.ilads.org/lyme/treatment-guideline.php
In de link staat ook nog deze:
Mijn lieve buurvrouwtje heeft voor mij gebeld, met de uitgeprinte tekst en een beetje aangepast.
During a January 26-27, 2016 telethon, Lyme patients and advocates from more than 45 states called on their representatives and senators in Congress to compel CDC to end its preferential treatment of the IDSA guidelines and investigate how conflicts of interest have influenced Federal policy on Lyme disease.
Mijn lieve buurvrouwtje heeft voor mij gebeld, met de uitgeprinte tekst en een beetje aangepast.
Terug naar “Nieuws, Actualiteiten en Acties”