Ja Bert, waarschijnlijk is de lyme een levensles geweest............
Zo hebben wij het ook ervaren, men zegt wel eens lyme krijg je niet voor niets!
Bijzonder toch............
...komt een teek bij de dokter...
Re: ...komt een teek bij de dokter...
Graag gedaan!
Whow! Bloeduitslag uit Duitsland:
IL-2 en interferon-gamma beiden in de Elispot methode negatief tot grenswaarde
--> indicatief voor afwezigheid of zwakke respons op cellulair nivo.
Dus met andere woorden: vergeleken met jaar geleden een bijzonder goed resultaat !!!
Het lijkt er op dat ik van de bacterie verlost ben ... echter afwachten en op dit moment geen verdere behandeling...
Whow... Ik blijf ontgiften, verstandig eten en een verstandige leefwijze die me past
C u Bert
IL-2 en interferon-gamma beiden in de Elispot methode negatief tot grenswaarde
--> indicatief voor afwezigheid of zwakke respons op cellulair nivo.
Dus met andere woorden: vergeleken met jaar geleden een bijzonder goed resultaat !!!
Het lijkt er op dat ik van de bacterie verlost ben ... echter afwachten en op dit moment geen verdere behandeling...
Whow... Ik blijf ontgiften, verstandig eten en een verstandige leefwijze die me past
C u Bert
Eindelijk wat goed nieuws op deze site! En voel je je ook beter?
@hope : ik voel me ook beter ja
Fijn! Eindelijk goed nieuws!
En terug aan het werk?
Ik ben momenteel in ziekteverlof....
Voor een maand.
En terug aan het werk?
Ik ben momenteel in ziekteverlof....
Voor een maand.
Oh grillige Borrelia burghdorferii... Wat ben ik ke dankbaar dat je er was. Je kwam, zag en overwon mijn weerstand. Geen ziekenhuis dat je herkende, je wist je goed te camoufleren. Je hebt er uiteindelijk voor gezorgd dat ik de keuze maak om op te stappen bij mijn eigen onderneming, een nieuw pad in te slaan, de bakens te verplaatsen en mijn vleugels en unique selling points opnieuw in de etalage te zetten. En óf dat lukt ! Ik wordt gebeld dat men mij graag op gesprek wil, men wil mij plukken, zo'n hoop ervaring inzicht en super in omgang met mensen, omgeving en tegenslagen. Je hebt me gezet op het pad van mindfullness, reading n healing...goh, wat ga je me nog meer brengen ? Spannend, leuk, uitdagend...
Om maar te zeggen: ....we gaan 't zien !.....
Om maar te zeggen: ....we gaan 't zien !.....
...the story continues... sinds paar weken weer terug klachten grrrr...
Maar we gaan onderzoeken of het vals alarm is, dus...
Maar we gaan onderzoeken of het vals alarm is, dus...
Inmiddels alweer bijna 2 weken bezig met weerstandsverhogende middelen (humuszuur en fulvinezuur) en weer ontgiftingsbaden wekelijks... want, weer griepje gehad en onwillekeurige pijnen, geluidsgevoeligheid (vooral plastic geritsel), oorsuizingen, dus.....
Let's hope dat t overwaait net als de sint...
Bert
Let's hope dat t overwaait net als de sint...
Bert
Hallo Bart, ik lees nu pas je berichtje van 12 Sept. Ik moet er om glimlachen.
Ja we maken er maar wat van, ook wat zelfspot hoort erbij. Uiteindelijk ga je beseffen dat in alle tegenslagen er een voordeel uit te halen valt.
Maar je moet er wel oog voor hebben.
Ik hoop dat je inmiddels een baan hebt.
En ja je blijft ( altijd )gevoelig voor virussen enzo. Maar mijn immuunsysteem is wel veel sterker geworden na alle supplementen.
Dus op den duur ga je het echt merken.
Sterkte
DAISY

Ja we maken er maar wat van, ook wat zelfspot hoort erbij. Uiteindelijk ga je beseffen dat in alle tegenslagen er een voordeel uit te halen valt.
Maar je moet er wel oog voor hebben.
Ik hoop dat je inmiddels een baan hebt.
En ja je blijft ( altijd )gevoelig voor virussen enzo. Maar mijn immuunsysteem is wel veel sterker geworden na alle supplementen.
Dus op den duur ga je het echt merken.
Sterkte
DAISY
Luister naar je lichaam.
Terug naar “Algemeen Lyme-borreliose”