jayz schreef:Bedankt voor je zeer uitgebreide reactie. Ik ga eens denken over wat ik wil. Kost natuurlijk ook behoorlijk veel geld die onderzoeken lijkt me?
Graag gedaan.
Dit is het benodigde labformulier:
http://www.imd-berlin.de/fileadmin/user_upload/Anforderungsscheine/Spez_Immundiagn_IGeL.pdfPrijzen van het IMD:
Elisa kost € 40,80 (nr. 121)
Blot kost € 66,44 (nr. 122)
LTT Borrelien kost € 156,19 (nr. 123)
Bij mij was de laatste LTT van het IMD volgens mijn arts vals-negatief! Dat kan ook bij een LTT...
Ik ga over ong. een half jaar denk ik een MELISA-LTT (die was bij mij eerder ook positief) en een PCR doen.
jayz schreef:Maar wie moet dan het bloed prikken?
Uitproberen, rondvragen en niet opgeven. Misschien heeft je therapeut connecties?
Reken uit hoeveel buisjes je nodig hebt, de Duitse buisjes zijn vaak groter dan de Nederlandse, je kan ook de benodigde buisjes bij het IMD opvragen. Voor een LTT is veel bloed nodig. Als het niet lukt ga dan echt naar een lyme-arts! Dan kan hij/zij ook nog wat voor je opschrijven, blijkbaar is de brief die je hebt van het Radboud voor het UWV nog steeds niet voldoende?
Heb je ook zelf de functionele mogelijkheden lijst doorgenomen? Schrijf goed op hoe slechte dagen er voor jou uit zien.
Ben je alleen bij de verzekeringsarts geweest of ook al bij de arbeidsdeskundige? Zoek goed uit waar zij je op beoordelen. Probeer ook wat symptomen medisch geobjectiveerd te krijgen, er bestaan ook tests voor concentratie etc. dacht ik, maar misschien weten anderen daar meer over?
Josie