'Under Our Skin' - part 2

Voor informatie die te maken heeft met Lyme-Borreliose en/of co-infecties in artikelen en linkjes. Zoals youtube-video’s, websites, medische artikelen, blogs, artikelen over lyme en politiek, verouderd lyme-nieuws, etc.
VerlorengezondheidM

'Under Our Skin' - part 2

Berichtdoor VerlorengezondheidM » Di 08 Nov 2016, 03:07

Under Our Skin 2 - Emergence (2014)

Bron: YouTube kijk en luister meer
Lyme Test Negative?
It Still May Be Lyme Disease!

Na 19 jaar onbehandeld rondlopen met een klinisch ziektebeeld: Chronische Lyme, Q-koorts, Bartonella, Babesia, Anaplasma, Chlamydia, Mycoplasma, Rickettsia, Yersinia, Coxsackie A16+ B, HHV-6.

VerlorengezondheidM

Re: 'Under Our Skin' - part 2

Berichtdoor VerlorengezondheidM » Vr 11 Nov 2016, 18:58

Zoals @Vlindertje al eerder, m.i terecht aangaf een zeer interessante film documentaire over Lyme.

Wat mij persoonlijk opvalt / opviel is dat in een groot land als de U.S.A., slechts een handvol artsen/wetenschappers bezig zijn met Lyme.

Ondanks het feit dat Lyme al vanaf 1975 officieel bekend is n.a.v., Lyme Connecticut.

Dr. Eva Sapi, dr. Alan Macdonald en nog een paar, hopelijk is dat voldoende :roll:

Breedgedragen wetenschappelijk onderzoek is juist hard nodig naar mijn mening, gezien de (explosieve?) toename van het aantal Lyme besmettingen.
Lyme Test Negative?

Na 19 jaar onbehandeld rondlopen met een klinisch ziektebeeld: Chronische Lyme, Q-koorts, Bartonella, Babesia, Anaplasma, Chlamydia, Mycoplasma, Rickettsia, Yersinia, Coxsackie A16+ B, HHV-6.

VerlorengezondheidM

Berichtdoor VerlorengezondheidM » Do 23 Aug 2018, 03:09

Zie onderstaande links die (vooralsnog) wel werken.

Bron: https://youtu.be/pr3BpheyO7Q

Bron: https://youtu.be/JcifgFN-EUQ
Lyme Test Negative?

VerlorengezondheidM

Berichtdoor VerlorengezondheidM » Ma 27 Aug 2018, 21:33

Wat vinden jullie van deel 2?
Lyme Test Negative?

Guizen

Berichtdoor Guizen » Di 28 Aug 2018, 12:48

Niet overtuigend. zowel mensen die langdurig met antibiotica behandeld zijn als dat meisje dat het alternatieve circuit in ging (Klinghardt) claimen genezen te zijn. Dat geeft de kijker weinig houvast over wat nu de juiste weg is. Verder zijn sommige patiënten uit deel 1 van de radar verdwenen, denk aan die Parkinson patiënt die langdurig met IV antibiotica behandeld werd. Deze is dus niet beter geworden en heeft zich met zijn oorspronkelijke Parkinson diagnose verzoend. Door dit soort verhalen weg te laten komt de documentaire nogal eenzijdig en activistisch over. Feit dat Klinghardt zo nadrukkelijk aan het woord gelaten wordt doet de geloofwaardigheid verder ook geen goed.

my two cents.

Sproetje

Berichtdoor Sproetje » Za 06 Okt 2018, 18:52

Ik vond het een beetje raar dat Klinghardt ergens (ik weet niet meer of het deel 1 of deel 2 was) zegt dat wanneer je langer dan 7 jaar klachten hebt dat het dan vanzelf de ziekte ME gaat worden.
Hoe komt ie daar toch bij?

Ook begrijp ik niet dat Alan MacDonald ergens zegt dat ie lyme klachten kreeg maar vanzelf weer was genezen.

Terug naar “Artikelen en Linkjes”