Ik denk dat de CD57 sowieso onvoldoende erkend wordt.
Testen die je ook nog zou kunnen doen zijn bijv. een cytokinenpanel zoals de T-helferstatus of de TH1/TH2. Die zijn bij mij ook iedere keer afwijkend. ATP-intracellulair is bij mij ook te laag, geeft vermoeidheid etc. De LTT op Chlamydia Pneumoniae (ook vermoeidheid etc.) is bij mij ook steeds positief. Ik weet je klachten verder niet… en ik ben geen arts.

Kijk goed of je voldoende bloed verstuurt, voor alleen 1 LTT is al 20ml bloed in lithiumheparine en 1 serumbuisje nodig. Als je ook groot bloedbeeld erbij wil doen is er ook bloed in een EDTA buisje nodig.
Het staat onderin op het labformulier in roze letters. Op de site zelf staat via de zoekfunctie ook meer info.
Ga je buisjes bij het IMD opvragen (duurt ong. 1 week) of gebruik je Nederlandse? De Nederlandse zijn vaak kleiner, dan heb je er meer nodig. Er zijn speciale verzendenveloppen voor bloed, die kan je ook van het IMD krijgen. Je gegevens moeten duidelijk op ieder buisje en op het labformulier staan en de tijd van afname ook op het buisje en op het labformulier.
Als je je bloed bijv. om 14.30 u. laat afnemen, meteen doorrijdt naar Duitsland om het daar voor 17.00 uur (?) bij een postkantoor (zie bijv. dhl.de) af te geven wordt het over het algemeen binnen 24 uur in Berlijn bezorgd. Maar de zekerheid die een express-service biedt heb je bij normale post niet. Het IMD kan je laten weten of het bloed bruikbaar is / op tijd was. Niet je bloed versturen als het 's nachts vriest.
Heb je nog vragen of gaat het zo lukken denk je?
Josie