Gezocht voor Lyme en methylatie...

Dit is de plek om een ander te helpen of om hulp te vragen bij het vinden van een behandelaar via privé berichten. Lees eerst de toelichting: 'Hoe en wat hier te plaatsen.'
Anoniem1992

Re: Gezocht voor Lyme en methylatie...

Berichtdoor Anoniem1992 » Zo 30 Nov 2014, 01:19

Methylering heb ik ook naar gekeken en ken iemand die zich heeft laten testen.
Maar volgens haar zijn er maar heel weinig mensen in nederland die er verstand van hebben of bijna niet!
Volgens de persoon die ik toen gesproken heb zijn die kenners er in nederland niet, Amy Yasko heeft dat wel maar dat is de USA of iets die kant op.
Zij heeft er ook een boek over geschreven, maar waarschijnlijk als je weet wat je hebt zegt haar naam je ook wel iets gok ik zo.
Toevallig zit er bij mij in een groepsles op de sportschool iemand die weet hoe het zit met methylering, zij is celbioloog zei ze geloof ik.
Enige is dat zij gok ik zo verder zero heeft met orthomoleculair en dat soort reutemeteut, maar ik ga het voor je vragen als ik haar zie.
Kan me voorstellen dat zij wel connecties kan hebben die belangrijk kunnen zijn.

Zelf trouwens ook eens overwogen om te testen, maar aan bepaalde kanshebbers van genmutaties deed ik zelf al best veel goed.
Mijn voeding was al grootste deel goed aangepast, en de vormen van mijn supplementen had ik ook al de goede van.
Enige zou dan zijn de b12 voor mij, maar ik reageer daar niet fijn op, juist een teken dat er wat gebeurt maar ik weiger om weer in mijn bed te gaan liggen!
Dat gebeurde dus toen ik B12 ging slikken, meerdere vormen gehad.

Leia
Moderator

Berichtdoor Leia » Ma 01 Dec 2014, 13:18

Anoniem1992 en de andere lezers,

We willlen ieder van jullie vriendelijk verzoeken om voordat je in deze categorie een bericht plaatst de (vrij nieuwe) mededeling “Lees eerst --> Hoe en wat hier te plaatsen” te lezen en de aanwijzingen te volgen. Om de doelstellingen van deze categorie te bewaken, zullen wij vanaf nu alle nieuwe berichten die niet voldoen aan deze aanwijzingen verwijderen.

Leia, moderator

Josie

Berichtdoor Josie » Za 27 Dec 2014, 23:06

Dankjulliewel forumleden voor de pb's! Ik heb in januari een consult in het vooruitzicht. :D
@Isa, ik stuur je een pb.
Josie

Terug naar “Vind een behandelaar”