Mijn medisch verhaal

Jellevh

Mijn medisch verhaal

Berichtdoor Jellevh » Di 25 Jul 2017, 21:40

Goedeavond,

Ik stel mezelf even voor ik ben jelle 25 jaar. ik heb op mijn 12 jaar 1-2 tekenbeten gehad maar kan me niet herrineren of deze ook daadwerkelijk kringen gaf op mijn huid. Nu al een hele lange medische geschiedenis gehad en dat op deze leeftijd.. 3x onsteking op mijn hartzakje en 1x spier. (Reden hiervan is onbekend maar dokter gaf aan dit verder te laten onderzoeken omdat dit dan meestal een onderliggende oorzaak zou hebben) ben ik naar leuven gegaan en ben ik getest op reuma en andere immuunziektes zonder resultaat. ik ben altijd zeer moe, ik weet nog heel weinig van mijn jeugd (& ook op kort termijn vergeetachtig) ik kom soms moeilijk op mijn woorden. Nu sinds een aantal maanden artritis aan mijn schouder zeer slepend kan niet slapen op mijn rechterschouder. Reeds twee cortisonen inspuitingen die ik gehad heb maar zonder enige verbetering. Volgens de dokter zou dit na twee inspuitingen zeker weg moeten zijn (hij was hierover verbaasd). Ik zou mezelf heel graag laten onderzoeken (alle mogelijke onderzoeken die toch de meeste betrouwbaarheid geven) al moet ik hiervoor naar een speciale arts in belgie dan heb ik dit ervoor over. Ik las van onderzoeken in duitsland waar dokters in belgie en nederland mee zouden samenwerken. Ik las vanalles... maar ik heb bij mijn huisarts reeds een lymetest laten doen maar die was uiteraard negatief. (Toch wil ik nog ergens zekerheid of uitsluiting wie kan mij helpen? Waar moet ik beginnen?

Alvast bedankt,
Groetjes,
Jelle

Leia
Moderator

Re: Mijn medisch verhaal

Berichtdoor Leia » Wo 26 Jul 2017, 11:03

- Onderwerp verplaatst naar Algemeen Lyme-borreliose -

Leia, moderator

Sproetje

Re: Mijn medisch verhaal

Berichtdoor Sproetje » Wo 26 Jul 2017, 15:55

Hallo Jelle,

Je zou een ltt (dat is de elispot van de link hieronder) kunnen laten doen.

https://www.arminlabs.com/nl/tests/elispot

Of een afspraak maken bij een arts die betere testen laat uitvoeren.

Groetjes

Terug naar “Algemeen Lyme-borreliose”