Ik ben nieuw op dit forum en hoop dat ik hier een vraag kan stellen mocht iemand de tijd hebben dit te lezen

Ten eerste weet ik niet zeker of ik Lyme heb... Ik ben al 2 jaar heel erg slecht te pas en eerst leek het heel duidelijk dat ik een burn-out had. Een jaar geleden heb ik een rare uitslag gehad op mijn been (een rode ronde vlek van ongeveer 1,5 a 2 cm), ben ik getest op Lyme via de huisarts en dit was negatief. Ik heb aangedrongen dat ik voor de zekerheid antibiotica wilde omdat ik toch al heel vermoeid was en mijn immuunsysteem al niet goed werkte. Ik heb toen 2 weken lang 100 mg antibiotica gekregen. Maar intussen ben ik nog steeds niet van de "burn-out" af en zijn mijn klachten heel erg veranderd. Het enige wat constant is gebleven is de moeheid. Ik twijfel nu dus of het misschien toch (nog) Lyme is en de antibiotica gewoon niet genoeg was. Maar ik heb soms ook weer goede periodes en ga gemiddeld de laatste maanden wel vooruit omdat ik heel strikt rust neem en zorg dat ik niet overbelast (gaat soms wel mis natuurlijk). Soms heb ik een paar goede dagen, dan weer een paar slechte dagen, en sinds de laatste twee weken gaat het opeens redelijk goed met maar een paar slechte dagen. Is dit normaal/kan dit bij Lyme? Wanneer ik een tijdje minder klachten heb ga ik echt aan mezelf twijfelen of het er uberhaupt wel geweest is...
Wat meer over de klachten die ik heb (gehad):
Twee jaar geleden had ik veel last van stress, ontzettende slapeloosheid, darmproblemen, veel hoofdpijn, moeite met tv-kijken etc en vooral erge moeheid. Dit leek dus op een burn-out. Het laatste jaar heb ik geen last meer van stress, is mijn slaap relatief beter geworden, maar ben ik fysiek achteruit gegaan. Soms tijdens het wandelen is het alsof opeens de motor afslaat en kan ik bijna niet meer vooruitkomen. Ik kan ook heel slecht tegen licht en visuele prikkels. Lang achter de computer of tv kijken kan echt niet. Sinds een paar maanden heb ik soms ook last van een hele rare hoofdpijn na overbelasting/te veel prikkels. Het lijkt alsof ik een gevoel van rillingen heb in mijn hoofd en ik krijg er dan ook af en toe rillingen van, maar ik zou het niet echt pijn noemen... En het is niet alsof ik constant aan het rillen ben. Het voelt wel zo naar dat ik het bijna niet kan hebben. Het enige wat dan helpt is ogen dicht, geen geluid, geen licht en maar wachten tot het overgaat. Soms krijg ik dit gevoel ook in mijn nek, rug, etc, alsof er een rare soort kriebelige spanning staat.
Vooral dit rare gevoel in mijn hoofd laat me echt perplex staan want na veel googlen heb ik nog niets gevonden wat hier op lijkt haha.
Bedankt alvast voor als je dit allemaal gelezen hebt!