Happy new year!
Hier stond de Ivermectine naar mij te loeren en ik kon gisteren niet meer wachten, dus ik ben knallend het jaar uit gegaan.
De eerste dosis heb ik dus genomen, en ondanks dat ik mega spierpijn zou moeten hebben was binnen een uur mijn pijn en kramp weg.
Een tikje brainfog maar verder voel ik me enorm happy en ik heb energie zat!
Ik had me voorbereid op een flinke optater van het spul maar niks van dat alles!
Sommige mensen krijgen er vreselijke die-off reacties van, maar ik heb daar geen last van lijkt.
De persoon van het linkje neemt 1 keer per week een dosis, maar er zijn ook protocollen bekend waarbij mensen het elke dag gebruiken.
Ivermectine is alleen echt gif, dus ik wil het niet elke dag gebruiken. Hoe vaak wel weet ik nog niet.
Ik denk dat ik het houd op 1 keer per week, tenzij ik na een dag of 4 terugval dat ik dan weer een dosis neem.
Nu heb ik ook maar de halve dosis genomen die ik zou mogen nemen, maar er staat een waarschuwing voor dat het erg heftig kan zijn dus wees voorzichtig.
Hier de link waarom ik het interessant vond trouwens:
http://lymetherollercoaster.blogspot.nl ... sease.htmlEen overzicht van wat ik slik en doe nu, om 2015 duidelijk te starten..
Ik alweer een paar dagen aan de Samento en Banderol, maar dan maar een dosis per dag.
Gisteren en vandaag 5 druppels genomen en dat gaat goed.
Verder slik ik s'morgens:
1 capsule serrapeptase
1 capsule PEApure
3/4 Raw thyroid
L-theanine 200 mg, ben aan het kijken of het nu zonder kan dus vraagteken
als het kan 1 capsule Q10
als expiriment slik ik nu ook Borium/boron, dat is een mineraal wat je veel schijnt te verbruiken met sport.
Na 30 minuten o.i.d. de Samento/Banderol/Cumanda
Met avondeten:
3/4 Raw thryoid
S'avonds:
5 mg melatonine
400 mg magnesium
tablet anti-histamine
- Verder heb ik nu 3 keer per week APS op de planning staan.
Ik hoop op 3 keer kort dat ik dat vol kan houden zonder te heftige reacties.
- Ik wil dagelijks MOPA doen, elke dag en dat is nu vooral ontgiften of ondersteunen
- En als het lukt wil ik weer elke dag de Biowave gaan doen, die is wat milder als MOPA namelijk en dat ging eerder altijd erg goed.
- De raw thyroid ben ik nog steeds aan het instellen, maar ik verdraag het steeds beter, een supplement om licht terughoudend mee te zijn het is niet altijd
even simpel om in te stellen, dat is bijna gelijk aan de reguliere versie.