Omdat mijn behandelend arts in Maastricht zijn werkzaamheden mbt Lyme helaas heeft neergelegd zoek ik een alternatief.
In juni 2017 liep ik een tekenbeet op en ontwikkelde vrij snel daarna klachten. Twee weken doxy van de huisarts waren helaas niet voldoende, internist wilde niet meer geven. Uiteindelijk in Maastricht terecht gegkomen. Hier behandeld vanaf half augustus 2017 met Clarithromycine en Plaquenil. Van die laatste viel ik echter zo gigantisch af dat deze vervangen is door APP+ van Makewell.
Later contact gehad met T.W. te D.B. en op zijn advies aanvullend begonnen met Tyronyl en Thyrotabs ter ondersteuning van de schilklier en Rhodiola om cortisol waarden omlaag te krijgen.
Van half februari tot half april heb ik me eigenlijk prima gevoeld en ik dacht dat ik er was. Plan was om half mei met AB te stoppen. Nu echter toch een terugslag zo lijkt. Ontzettend balen en ik weet ook eigenlijk niet zo goed meer wat ik ermee moet, naar wie ik moet gaan, of dat ik zelf moet gaan dokteren. Ik ben er nog niet helemaal van overtuigd dat ik m'n ziel en zaligheid in D.B. moet wegleggen.
Ik woon in Zuid-Oost Brabant, grens Brabant/Limburg. Dichtbij is mooi meegenomen, maar goed is belangrijker. Ik ben niet tegen AB, maar sta ook open voor andere ideeen. Wie kunnen jullie mij aanraden? Waar zouden jullie naartoe gaan? Graag hoor ik jullie goede of slechte ervaringen. Bedankt!
Nieuwe behandelaar gezocht
Re: Nieuwe behandelaar gezocht
pb gestuurd
Terug naar “Vind een behandelaar”