Na de eerste paar korrels in December, ben ik een kleine week gestopt, omdat ik er heftig op reageerde. Om het daarna langzaam weer op te bouwen met 1 korreltje opgelost in een halve glas water. Da heb ik een paar dagen gedaan om zo snel mogelijk weer de korrels onder de tong te kunnen oplossen. Tenslotte moet het wel gaan werken want ik besef dat met het oplossen in water het zo verdunt wordt dat het zijn werk amper kan doen.
Ik zat dus net op de hoeveelheid van 2x2 korrels ('s morgens en 's avonds) toen het toch weer mis ging.

Gisteravond Oudjaarsavond, ben ik met oordopjes in naar bed gegaan, ik kon het niet langer uithouden. Vond 11 uur al lang genoeg.
Maar ja je slaapt toch met horten en stoten, van die hazeslaapjes door de zware dreunen van die stomme rotjes. Terwijl ik met de Lyme juist heel veel slaap nodig heb.
Overdag ging het aardig want het is een rustige nieuwjaarsdag waarin we niets hoeven. Vanmiddag wat spelletjes aan tafel gedaan met dobbelstenen en ik merkte ineens dat ik niet meer kon optellen.

Ik voelde me ook erg emotioneel en verward. Kortom ik kreeg de verschijnselen terug van een paar weken geleden toen ik de korrels voor het eerst innam, n.l. Vermoeider meer migraine, brainfog, emotioneel, geen 2 dingen tegelijk aankunnen, prikkels niet aankunnen je daardoor zieker voelen.
Bij mij speelt alles in mijn hoofd af.

Nu weet ik zéker dat ik op de goede weg zit met deze korrels! Hoe raar dit ook klinkt, eerst worden de verschijnselen heftiger, en dat betekent de Herxheimers!
Alleen tast deze kuur mijn darmflora niet aan, maar wel de bacterie. Dit is goed nieuws, want het werkt!!!
Ik ga niet meer minderen ik moet er gewoon doorheen. En dat is het me wel waard.
Ik ga ervoor......
Troptard, hoe is het met jou gesteld? Jij nam er gelijk 4 in toch? Heb je daar geen reactie op gehad?
Daisy