Voorstellen en jullie advies

Ella

Voorstellen en jullie advies

Berichtdoor Ella » Vr 01 Jun 2018, 21:47

Hallo,

Ik ben ella en 51 jr oud. Twee jaar geleden kreeg ik allerlei kwalen. Een lange lijst van pijntjes en ongemakken. Eigenlijk zo,n beetje alle klachten die ook hier in de lijst te vinden zijn. Na veel gesteggel met de huisarts , vit b12, vit d, burn out waar ik niet in geloofde dus met een verwijzing.terecht gekomen bij een internist. Via hem longfoto en scan, kno arts, neuroloog, oogarts, mdl, gyneacoloog, reumatoloog geweest en alles was goed. En bloed en urine is echt op alles gecheckt en ook goed. Geweldig natuurlijk , maar kan er niks mee.

Conclusie: burnout! Een lange weg van therapietjes, eigenlijk van de 1 na de ander en via fysiotherapie (alle beurten zijn nu op). Maar ja ....alles voelt nog net zo als in het begin. Zere knieën, kan mijn voeten moeilijk afwikkelen na rust, duizelig, aura,s, slecht zicht, ruis in mij oren, slaap heel slecht, zweet enorm (buiten de opvliegers om) , heb altijd griep lijkt, keelpijn , hoesten, heel pijnlijk was de ribblokkade, somber, mijn oren jeuken altijd en zuurdruppels voor gehad, kaaktherapie want kaak zat vast, therapie voor duizeligheid en nog steeds duizelig.

Bij de psych klaar, fysio klaar, in die burnout heb ik nooit een seconde gelooft maar ja als iedereen het roept dan zal het wel. maar wat nu!

Geen idee of ik ooit door een teek ben gebeten, misschien, het kan. Maar vandaag heb ik zo,n verschrikkelijke pijn in mijn voeten handen en benen dat ik dacht ik ga het hier eens voorleggen.

A.s. Woensdag heb ik een afspraak met de huisarts en ben me hier op de pagina aan het voorbereiden om het haar duidelijk voor te leggen. Ook omdat ik een bloedtest wil.

Eigenlijk heb ik geen echte vraag maar ben ik blij dat ik dit forum gevonden heb en mijn verhaal hier kwijt kan. Misschien hebben jullie tips?

Ella

Re: Voorstellen en jullie advies

Berichtdoor Ella » Vr 01 Jun 2018, 22:08

Vergat nog de moeheid....alsof alle energie in 1 klap zo weggezogen wordt en je lam legt.

Cesar

Berichtdoor Cesar » Vr 01 Jun 2018, 23:18

Beste Ella,

Je citaat: Via hem longfoto en scan, kno arts, neuroloog, oogarts, mdl, gyneacoloog, reumatoloog geweest en alles was goed. En bloed en urine is echt op alles gecheckt en ook goed. Geweldig natuurlijk , maar kan er niks mee.
Vergat nog de moeheid....alsof alle energie in 1 klap zo weggezogen wordt en je lam legt.

Groet, Cesar
Laatst gewijzigd door Cesar op Vr 15 Jun 2018, 20:40, 6 keer totaal gewijzigd.

Ella

Berichtdoor Ella » Vr 01 Jun 2018, 23:40

Dag cesar,

Bedankt voor je reactie!
Vit b12 en vit D zijn goed. Heb alle labuitslagen van de afgelopen twee jaar en geen bijzonderheden.

Dat waren de gedachtes van de huisarts. Ook de internist heeft daar naar gekeken en beide hielden het op een burnout. Daarna alle therapieen gevolgd en fysio,s bezocht. Maar dezelfde lijst met klachten is gebleven. Met als extra,s de gewrichten die nu echt zeer doen. En dat varieert per dag. Voeten, knieen, knieholte,s, scheenbeen, handen, nek....

Groet

Cesar

Berichtdoor Cesar » Za 02 Jun 2018, 17:41

Hoi Ella,

Sterkte.

Groet, Cesar
Laatst gewijzigd door Cesar op Vr 15 Jun 2018, 20:41, 4 keer totaal gewijzigd.

welgeenlyme

Berichtdoor welgeenlyme » Do 14 Jun 2018, 23:11

Ella schreef:Dag cesar,

Bedankt voor je reactie!
Vit b12 en vit D zijn goed. Heb alle labuitslagen van de afgelopen twee jaar en geen bijzonderheden.

Dat waren de gedachtes van de huisarts. Ook de internist heeft daar naar gekeken en beide hielden het op een burnout. Daarna alle therapieen gevolgd en fysio,s bezocht. Maar dezelfde lijst met klachten is gebleven. Met als extra,s de gewrichten die nu echt zeer doen. En dat varieert per dag. Voeten, knieen, knieholte,s, scheenbeen, handen, nek....

Groet

Jij geeft aan dat je zelf niet denkt aan een burnout. Wat vond de psychiater daarvan? Zo'n indicatie krijg je soms nogal snel, maar de meeste waarde zit in wat de patient denkt. Al kunnen sommige mensen niet herkennen dat ze veel stress hebben of opgebrand zijn.
Mogelijk dat ook geopperd werd dat je gevoelig bent voor kleine pijntjes? Sensitief?

De klachten zouden kunnen passen bij lyme. Het totale pakket is wel typisch, maar we hebben nog te weinig informatie. Je kunt een lyme test aanvragen. Wees dan ook alert op de IgG waarde.

Cesar

Berichtdoor Cesar » Vr 15 Jun 2018, 00:44

Ella,

Bedankt voor je reactie!

Cesar

Terug naar “Algemeen Lyme-borreliose”