Rechts boven aan de pagina in het hoekje staat in het wit/licht grijs (vandaar dat ik het heb gemist

Roxy schreef:Voor de mensen die problemen hebben met het goed kunnen lezen van de teksten op het forum een goede Tip?
ik zag het net ook pas voor het eerst.
Rechts boven aan de pagina in het hoekje staat in het wit/licht grijs (vandaar dat ik het heb gemist) een ▲A▼. Daarmee kan de tekst groter gemaakt worden. Leest een stuk gemakkelijker
.
The emotional moment a blinded veteran sees again for the first time in 20 YEARS
By Sarah Griffiths, 23 January 2015
• Buffalo-born Mark Cornell served in the US Airforce for 18 years
• He lost his sight 20 years ago due to a rare reaction to Lyme’s Disease
• Mr Cornell said trying eSight's glasses was an eye-opening experience
• Technology beams enhanced video images to screens inside the headset
• Device means people with low vision can see details clearly again
• The veteran shed a tear when he saw his friends Yvonne and Tom clearly
Sproetje schreef:Inderdaad, paperwhite, een goeie site.
Bij mij is uveïtis geconstateerd, afgelopen zomer
Maar ik dacht steeds dat zoiets alleen door toxoplasmose kon ontstaan, maar zie nu dat het ook door lyme kan komen:
http://www.oogartsen.nl/oogartsen/overi ... _infectie/
Er staat wel bij:
"De meest frequente oorzaak is een toxoplasmose infectie, gevolgd door herpes/varicella zoster infectie"
VerlorengezondheidM schreef:Is die Uveïtis bij jou acuut ontstaan, als ik vragen mag?
VerlorengezondheidM schreef:Kon jij je aangedane oog nog dichtdoen dan wel openen en sluiten?
VerlorengezondheidM schreef:Was je aangedane oog roodkleurig met inwendige stekende pijnen in de oogpupil?
VerlorengezondheidM schreef:Geen enkel effectief zicht tot zeer matig zicht in het aangedane oog?
VerlorengezondheidM schreef:Was het binnen een week over, doch heftig van aard?
Terry schreef:Zijn er ook mensen die last hebben met de stand van de ogen?
Mijn moeder kan precies zien wanneer het slechter met me gaat aan de stand van mn ogen.
De laatste tijd heb ik steeds meer het idee dat ik een beetje scheel geworden ben. Iemand anders viel het ook al op, en ik merk het zelf steeds vaker op.
Zou dit door de lyme kunnen komen en zou het nog weer weg kunnen trekken?
Verder heb ik ook last van (tl)licht en kleur (prikkels ging ik vanuit, niet perse oogprobleem?) Ook wazig zien en problemen met bepaalde contrasten.
Terug naar “Algemeen Lyme-borreliose”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten