Ervaringen van Anoniem1992 met MMS en nog heel veel meer

Anoniem1992

Re: Ervaringen van Anoniem1992 met MMS en nog heel veel meer

Berichtdoor Anoniem1992 » Ma 29 Dec 2014, 22:14

Nou weer een half gebroken nacht achter de rug, en het begint me echt enorm op te breken nu.
Vandaag weer lamlendig en voel me alsof ik verhoging heb.
Gisteravond van ellende maar een aantal dingen besteld bij Iherb die op mijn lijstje stonden voor je weet maar nooit, onder het mom van zo wordt het ook niks.
Iets o.a. voor candida, de vitamine C, een mineralenspulletje, cordyceps druppels en de baking soda was op.
Vandaag kreeg ik de Ivermectine, dus daar kan ik mee aan de slag als ik er klaar voor ben tussen mijn oren.

Verder is de status hier dus kaa uu tee, moe en ik ben toe aan slaap, gisteren een olifantendosering genomen aan sups en dingen maar slapen ho maar.
Ja hazenslaapjes en dan weer wakker worden, dus ik ga vanavond de hele niet grote vriend genaamd immuunsysteem plat leggen om te kunnen slapen.
Dan vieren die beestjes maar even feest, ik ben echt even op. :(
Echt als ik nou gewoon kon slapen had er niks aan de hand geweest, hoe frustrerend is dat?!

Lola Lyme

Berichtdoor Lola Lyme » Ma 29 Dec 2014, 23:14

.
Laatst gewijzigd door Lola Lyme op Wo 04 Jul 2018, 14:57, 1 keer totaal gewijzigd.
♪♪♫♫ 'The soul always knows what to do to heal itself. The challenge is to silence the mind' ♫♫♪♪

Anoniem1992

Berichtdoor Anoniem1992 » Ma 29 Dec 2014, 23:53

Ik snap ook wel hoe je mensen kunt martelen op die manier ja.
Een jaar zo weinig slaap zou hier niet kunnen denk ik, ik heb het liefst 11 uur slaap per dag nodig dus dan zijn gebroken nachten niks.
Vooral omdat je met die korte slaapjes nou niet bepaald uit rust..

Punt is dat ik nu op het punt aan kom dat ik weer in moet gaan leveren op wat ik bereikt heb en dat wil ik gewoon niet.
Ik kan eindelijk weer een soort werken, ik kan weer sporten, maar vandaag heb ik het sporten afgebroken omdat ik gewoon echt op was en geen kracht meer had.
Kijk en dat weiger ik echt in te leveren, dus het kost me nu erg veel stress om dingen te bedenken, maar uit ervaring weet ik dat afwachten geen zin heeft.
Het komt vanzelf gewoon niet goed, ik ben net een koorddanser, en dat ging heel goed maar nu lig ik mooi beneden in het zand bont en blauw.

Dus miss Lola, je gaat maar mooi duimen draaien dat bij een van de brouwsels/pillen/poeders weer een goede zit. :twisted: :x :D
Kreeg bij de vitamin store vanmiddag het advies om met L-tryptofaan te stoppen omdat dat ergens iets tegen zou kunnen werken, wat weet ik niet meer.
Maar dat ga ik dus proberen, verder vanavond plaquenil genomen en ben nu slaapdronken zonder veel middelen maar dat zegt nog niks.
Vannacht was ik zo knetterstoned van de wietolie dat ik de trap niet af durfde naar beneden, maar slapen ho maar. :geek:

Anoniem1992

Berichtdoor Anoniem1992 » Di 30 Dec 2014, 23:57

Nou ik heb zoals gezegd plaquenil genomen voor het slapen gisteren en ik heb echt goddelijk geslapen.
Het lamlendige was echt 80% minder gelijk en ik heb vanavond onder het mom de-dood-of-de-gladiolen meegedaan met een functional training les op de sportschool.
Nouja ik kwam aan en toen bleek dat hij maar elke keer maar een persoon heeft, of vaak in elk geval, dus ze waren al begonnen.
Toen gaf hij het idee dat ik zelf wat ging sporten en dan straks als hij klaar was met die persoon dat hij met mij aan de slag ging, personal training dus! 8-)
Ook omdat hij weet dat ik ziek ben, en het normale programma te zwaar zou zijn.

Ik heb gewoon maar gedaan wat hij zei en dan zie ik wel wat voor resultaat het morgen geeft qua spierpijn.
Uiteindelijk 5 minuten flink tempo roeien gedaan, wat op de crosstrainer geweest en toen met hem aan de slag.
Ik moest 3x20 keer overgooien met een grote bal van 4 kg, bal vangen, grond aan tikken met bal en weer overgooien.
Daarna 3x15 keer in een squat met gestrekte armen, en bij het opstaan uit de squat een handvat naar me toe trekken waar 50 kg gewicht op zat.

Daarna nog een oefening met een arm en een been optillen horizontaal en daar 30 seconden houden en toen maar gestopt om te kijken wat het resultaat is morgen.
Al met al viel het me echt ontzettend mee! Ik had van het gooien al verwacht dat dat absoluut niet zou gaan, en die oefening met de squat er in had ik al helemaal niet gedacht dat dat zou lukken. Roeien kon ik ook bijna niet trouwens toen ik begon met aquafitness en nu ging dat prima! :mrgreen:

Zo snel kan bij mij de wind dus keren als het gaat om ziek zijn.. Een nacht goed slapen kan wonderen doen.
Eigenlijk ben ik wel beretrots dat dit zo gelukt is! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Toen ik naar de wc moest kwam ik amper nog de wc af, maar nu gaat dat weer prima. :lol: :lol:
Dus of het voor herhaling vatbaar is weet ik nog niet, maar dit is maar wel mooi gelukt!

Anoniem1992

Berichtdoor Anoniem1992 » Do 01 Jan 2015, 15:32

Happy new year! :mrgreen:

Hier stond de Ivermectine naar mij te loeren en ik kon gisteren niet meer wachten, dus ik ben knallend het jaar uit gegaan. :lol:
De eerste dosis heb ik dus genomen, en ondanks dat ik mega spierpijn zou moeten hebben was binnen een uur mijn pijn en kramp weg.
Een tikje brainfog maar verder voel ik me enorm happy en ik heb energie zat! :mrgreen:
Ik had me voorbereid op een flinke optater van het spul maar niks van dat alles!

Sommige mensen krijgen er vreselijke die-off reacties van, maar ik heb daar geen last van lijkt.
De persoon van het linkje neemt 1 keer per week een dosis, maar er zijn ook protocollen bekend waarbij mensen het elke dag gebruiken.
Ivermectine is alleen echt gif, dus ik wil het niet elke dag gebruiken. Hoe vaak wel weet ik nog niet.
Ik denk dat ik het houd op 1 keer per week, tenzij ik na een dag of 4 terugval dat ik dan weer een dosis neem.
Nu heb ik ook maar de halve dosis genomen die ik zou mogen nemen, maar er staat een waarschuwing voor dat het erg heftig kan zijn dus wees voorzichtig.

Hier de link waarom ik het interessant vond trouwens:
http://lymetherollercoaster.blogspot.nl ... sease.html

Een overzicht van wat ik slik en doe nu, om 2015 duidelijk te starten..
Ik alweer een paar dagen aan de Samento en Banderol, maar dan maar een dosis per dag.
Gisteren en vandaag 5 druppels genomen en dat gaat goed.

Verder slik ik s'morgens:
1 capsule serrapeptase
1 capsule PEApure
3/4 Raw thyroid
L-theanine 200 mg, ben aan het kijken of het nu zonder kan dus vraagteken
als het kan 1 capsule Q10
als expiriment slik ik nu ook Borium/boron, dat is een mineraal wat je veel schijnt te verbruiken met sport.

Na 30 minuten o.i.d. de Samento/Banderol/Cumanda

Met avondeten:
3/4 Raw thryoid

S'avonds:
5 mg melatonine
400 mg magnesium
tablet anti-histamine

- Verder heb ik nu 3 keer per week APS op de planning staan.
Ik hoop op 3 keer kort dat ik dat vol kan houden zonder te heftige reacties.
- Ik wil dagelijks MOPA doen, elke dag en dat is nu vooral ontgiften of ondersteunen
- En als het lukt wil ik weer elke dag de Biowave gaan doen, die is wat milder als MOPA namelijk en dat ging eerder altijd erg goed.
- De raw thyroid ben ik nog steeds aan het instellen, maar ik verdraag het steeds beter, een supplement om licht terughoudend mee te zijn het is niet altijd
even simpel om in te stellen, dat is bijna gelijk aan de reguliere versie.

Anoniem1992

Berichtdoor Anoniem1992 » Zo 04 Jan 2015, 00:51

Nou hier gaat het goed.
Sinds de ivermectine voel ik me eigenlijk kiplekker en mijn energiepijl is ook goed. :)
Daarbij gisteren begonnen met een vloeibaar mineralen supplement, ik mag 30 tot 60 ml maar gebruik maar 10 ml.
Dat spul is 950 ml voor 15 euro, en er zit echt ontzettend veel in, het heet Energy boost 70 van Morning star, via Iherb te koop.
En daarbij 1000 mg vitamine C, liposomaal voor het eerst.

Doel is mijn energiepijl opkrikken en ik wil het aantal uren slaap echt omlaag hebben!
Af en toe een dagje bijtanken vind ik echt niet erg, maar ik wil het wel structureel omlaag hebben anders kom ik nooit meer in de roulatie.
Het stukje mineralen heb ik nog niet eerder uitgeprobeerd en in dit supplement zitten echt onwijs veel mineralen in goed opneembare vorm, vloeibaar en smaakloos.
Voor ik dit soort dingen ging doen wilde ik een beetje stabiliteit i.v.m. het rare reageren op vitamines enzo, en dat heb ik nu aardig voor elkaar dus nu dit proberen.

Best spannend gezien mijn achterlijke reacties vaak, je hoopt dat het weer iets oplost maar eerst moet ik de reactie maar afwachten, en of het ook goed blijft gaan..
Het is echt ontzettend lastig als je bij bijna elk supplement wat energie geeft door het dak stuitert, en dan vervolgens uitgeput bent in no time en meteen niet meer kunt slapen.
Die gevoeligheid voor alles heeft ook zijn keerzijde dus. :|

Anoniem1992

Berichtdoor Anoniem1992 » Ma 05 Jan 2015, 17:10

Gistermiddag heb ik gezwommen, ook omdat ik echt ontzettend onrustig was.
Afgelopen weken was overdag sporten niet eens een optie, goed teken.
Gisteren 1300 meter gezwommen heb ik berekend, best trots op. :mrgreen:
Ik lijk erg te reageren op een van de twee supplementen, de pijlen wijzen naar de vitamine C nu.

Vanmorgen dat geschrapt en vandaag nergens last van gehad, ik kreeg gister enorm last van prikkels, heel vervelend..
Ik heb daar wel eea voor staan dus ik hoop dat dat onder controle te krijgen is.
Vanavond aquafitness en morgen functional training.

Anoniem1992

Berichtdoor Anoniem1992 » Di 06 Jan 2015, 19:21

De opgaande lijn heb ik weer te pakken! :mrgreen:
Vandaag ondanks dat ik lang slaap nodig heb wel lang op stal geweest en veel gedaan voor mijn doen.
Nu heb ik gegeten en even rustig aan, en straks naar functional training op de sportschool, gisteravond zoals normaal aquafitness.
Geen zin in maar ik weet waar ik het voor doe, ik ben echt blij met het resultaat in 4 maanden. :mrgreen:

Anoniem1992

Berichtdoor Anoniem1992 » Vr 09 Jan 2015, 21:10

Laatste up alweer 3 dagen geleden.
Sinds de start van de ivermectine gaat het echt ontzettend goed hier, mijn energielevel is echt top en ik blijf me er elke dag over verbazen.
Heerlijk dus en lang leve de mensen die het lef hebben om gewoon dingen te proberen ondanks dat het nog vreemd is, ik had er niet opgekomen denk ik.

Verder gaat het nog qua middelen wat ik omschreef op zondag, die middelen gaan goed! :mrgreen:

Anoniem1992

Berichtdoor Anoniem1992 » Zo 11 Jan 2015, 20:35

Nou rustig aan gedaan, gisteren was ik ineens verkouden en net even niet fit, vandaag al fitter.
Vandaag kort gezwommen en het stoombad in gedoken op de sportschool, quick fix! :mrgreen:

Verder merk ik dat ik echt wel goed na kan denken laatste week, ik heb het idee beter en beter.
Alles gaat eigenlijk makkelijk laatste twee weken, ik kan mezelf beter concentreren ook, minder last van prikkels wat fijner is als ik op stal ben.
Ik kan veel makkelijker door met waar ik mee bezig ben.

Het slapen neemt goed af en is in elk geval veel en veel stabieler naar mijn zin!
Ik neem nu regelmatig 2 keer per dag i.p.v. 1 keer een dosis van iets van Nutramedix, Cumanda, Mora, Banderol of Samento.
Verder vul ik het aan met Mopa, nu vooral ondersteunen zoals tegen ontsteking, ontgiften..

Ik sport veel en overbelasting ligt gauw op de loer merkte ik vorige week.
Na de les in de fitness dinsdag ineens last van mijn hiel, na uitzoeken in een boek over triggerpoint therapie een knoop in mijn kuit gevonden. :|
De hoofdreden dat ik dus in het water veel sport.. Blessures heb je veel minder snel.. :|
Linkje voor het boek, kost 35 euro maar het heeft mij nu dus wel de zoveelste sessie fysiotherapie of misschien zelfs hielspoor bespaard. http://www.triggerpointboek.nl/

Terug naar “Alternatieve therapieën”