Ik ben nieuw op dit forum en heb al het één en ander gelezen, maar blijf toch met vragen zitten.
Zal me even snel voorstellen
Ik ben een vrouw van 28, getrouwd en moeder van een super lief meisje van bijna 2
Lang verhaal, probeer het kort te houden.
Toen ik 5 was heb ik een tekenbeet opgelopen, met daarbij de beruchte rode kring die zowat m'n hele arm bedekte.
Wel mee naar de huisarts geweest, maar omdat het beestje er al uit was vond hij het niet nodig om een kuur mee te geven.
Hierna ben ik wel ziek geweest, Pfeiffer volgens de huisarts.
Rond de leeftijd van 12, 13, 14 ben ik begonnen met vermoeidheidsklachten.
Dit is zo ver gegaan dat ik rond m'n 20e elke dag als ik niet aan het werk was ik bijna de hele dag sliep.
In 2010/2011 is een b12 tekort geconstateerd, maar ik krijg eigenlijk pas nog geen jaar nu elke 3 week een injectie.
Nou heb ik naast de vermoeidheidsklachten ook een hele waslijst aan andere klachten, de spier en gewrichspijnen, hartkloppingen, vergeetachtig enz enz.
Ondanks de b12 spuiten begin ik mij steeds zieker te voelen.
Ik werk ong 15 uur in de week, maar toch zit ik sinds een week in de ziektewet.
25 juni heb ik weer een afspraak staan in het ziekenhuis, dan krijg ik de uitslagen van m'n bloed en urine.
Maar bij het voorgaande gesprek heb ik nooit meer aan de tekenbeet gedacht.
Mijn vraag is dan ook:
Tot hoever is het dan ook nog waard om aantegeven bij de arts dat ik een tekenbeet heb gehad, aangezien het al 23 jaar geleden is gebeurt.
Stel gerust vragen als die er zijn