En die specificatie kan ik dus pas opvragen van die banden als de punctie is gedaan?
of hebben ze dat dan ook met het bloed gedaan en kan ik dat voor vrijdag al op vragen?
Maak je niet druk om de LP ik zal je niet wijs maken dat het prettig is, maar het valt best mee, zie het vooral als en kans.
Op jouw hersenvocht wordt ook gewoon en elisa en blot gedaan, dus ook hier heb je eventueel te maken met (oligoklonale) banden, voor jouw met een positieve IgG van bloed is er een kans dat er toch iets uit komt. Voorts wordt ook pleiocitose en een IgG index bepaalt dit is de verhouding van IgG antistoffen in hersenvocht en bloed, mocht deze betrekkelijk hoog zijn terwijl er niets uitkomt bij de elisa dan is dit toch veelzeggend, omdat je al een positieve borrelia IgG hebt. Gezien jouw klachten (syndroom van Bannwarth?) voorspel ik ook een IgG index >0.5. maar mogelijk/waarschijnlijk toch negatief voor borrelia. Wees hier alert op want ze neigen ertoe te hoge IgG index onder het tapijt te vegen als er onvoldoende (borrelia) banden zijn. Ik ben benieuwd. Sterkte vrijdag.