Voor de mensen die het leuk vinden: 9 november is de Internationaal therapeut beurs.
Heel veel op alternatief gebied, en heel veel bekende namen heb ik al op de lijst zien staan.
Op de site kan je kortingsvouchers bestellen, dan kan je naar binnen voor 5 euro.
Beurs is bij Apeldoorn en er gaan shuttlebussen van het treinstation Apeldoorn.
http://bezoeker.internationaaltherapeut.nl/
Tip: kijk of je nog een dagkaart voor de trein kunt bemachtigen bij bijvoorbeeld het kruidvat!
Internationaal therapeut beurs.
Re: Internationaal therapeut beurs.
Ik ga er heen, weet alleen nog niet welke dag, dat hangt van mijn gezondheid af. Hoe voel ik me op die dag? En dan pas kan ik plannen maken. Ja ook dat is Lyme hé?
Anoniem, hoe kom jij aan een kortingskaart?
Mijn therapeut stond er vorig jaar, maar ik zie hem nu niet op de lijst staan, jammer want ik kreeg van hem toen de kortingskaart. Maar voelde me vorig jaar nog niet in staat om naar zo' n druk evenement te gaan, nu wel, dus ik ga al vooruit!
Daisy
Anoniem, hoe kom jij aan een kortingskaart?
Mijn therapeut stond er vorig jaar, maar ik zie hem nu niet op de lijst staan, jammer want ik kreeg van hem toen de kortingskaart. Maar voelde me vorig jaar nog niet in staat om naar zo' n druk evenement te gaan, nu wel, dus ik ga al vooruit!
Daisy
Luister naar je lichaam.
Dank je wel voor de tip Anoniem!
-
Via de website van de beurs kan je die kaart aanvragen. http://bezoeker.internationaaltherapeut ... iekaarten/
Anoniem1992, bedankt voor je intentie om bij te dragen aan dit forum. Ik zag dit onderwerp van jou staan in de categorie “Nieuws, Actualiteiten en Acties”. Ik lees tekst die niet over Lyme-borreliose gaat, dit valt niet binnen de categorie-omschrijving, dat maakt dat ik het onderwerp heb verplaatst, het is nu hier terug te vinden in de categorie “Alternatieve Behandeling” – “Overige”.
Leia, moderator
Hoi Anoniem
Ben je nog geweest?
Ik jammergenoeg niet. Na mijn paar dagen hotel, was ik te moe om erheen te gaan, ja ik báál wel daarvan, ik kan dat allemaal niet achter elkaar. Merk wel dat ik niet alles meer zo makkelijk kan, maar ja de Lyme hè?
ik moet eerst weer een paar rustdagen hebben, voor ik weer iets onderneem.
Die gaan nu weer in.....
Ik ben benieuwd naar jou verhaal over de beurs, als je bent geweest.
Wie nog meer????
Ben je nog geweest?
Ik jammergenoeg niet. Na mijn paar dagen hotel, was ik te moe om erheen te gaan, ja ik báál wel daarvan, ik kan dat allemaal niet achter elkaar. Merk wel dat ik niet alles meer zo makkelijk kan, maar ja de Lyme hè?
ik moet eerst weer een paar rustdagen hebben, voor ik weer iets onderneem.
Die gaan nu weer in.....

Ik ben benieuwd naar jou verhaal over de beurs, als je bent geweest.
Wie nog meer????
Luister naar je lichaam.
-
Ik ben geweest ja, ik vond het erg leuk.
Wel veel dure dingen, maar het is ook een beurs voor de naam zegt het al: therapeuten.
Dus hoop mooie dure gadgets qua bioresonantie, biofotonen, APS, pilletjes, poedertjes en futuristische druppels, maar vond ik weinig interessante aanbiedingen.
Als je dingen nodig had is het wel handig, ik heb Kaardebol meegenomen, en een extra potje Zeoliet en spul voor ontzuren zodat ik niet op de high power over moet straks.
Verder weinig zoals ik al zei, het waren vond ik geen spetterende acties gemiddeld genomen.
Voor 3 euro korting op een product van 25 euro bestel ik wel bij Iherb om het maar even zo te zeggen.
Maar wel een gezellige dag gehad en de dingetjes die ik nodig had gehaald.
Wel veel dure dingen, maar het is ook een beurs voor de naam zegt het al: therapeuten.

Dus hoop mooie dure gadgets qua bioresonantie, biofotonen, APS, pilletjes, poedertjes en futuristische druppels, maar vond ik weinig interessante aanbiedingen.
Als je dingen nodig had is het wel handig, ik heb Kaardebol meegenomen, en een extra potje Zeoliet en spul voor ontzuren zodat ik niet op de high power over moet straks.
Verder weinig zoals ik al zei, het waren vond ik geen spetterende acties gemiddeld genomen.
Voor 3 euro korting op een product van 25 euro bestel ik wel bij Iherb om het maar even zo te zeggen.

Maar wel een gezellige dag gehad en de dingetjes die ik nodig had gehaald.
Oh ja natuurlijk therapeuten! die kopen massaal in, en moeten ook op de hoogte gehouden worden met de nieuwste technologische ontwikkelingen.
Er is inmiddels veel meer dan een paar jaar geleden, maar ja je moet er wel genoeg in kunnen investeren, om het eruit te krijgen en er ook nog zelf wat aan over te kunnen houden.
Heb je je nog op de asyratest kunnen storten? een test laten doen?
Ik ben benieuwd hoe je de kaardebol ervaart. Bij mij gaat het best goed met de kaardebol en de samento beiden tegen de Lyme, die aan het zakken is.
Al geloof ik nooit dat het er helemaal door verdwijnt. Maar wie weet, ik hou toch de moed erin.
Ik heb na een paar dagen rust weer een goede start kunnen maken.
Ik merk dat de zon (zelfs nu in November) me een goed gevoel geeft.
Ik denk dat ik maar ga emigreren naar een zonnig land!
Daisy
Er is inmiddels veel meer dan een paar jaar geleden, maar ja je moet er wel genoeg in kunnen investeren, om het eruit te krijgen en er ook nog zelf wat aan over te kunnen houden.
Heb je je nog op de asyratest kunnen storten? een test laten doen?
Ik ben benieuwd hoe je de kaardebol ervaart. Bij mij gaat het best goed met de kaardebol en de samento beiden tegen de Lyme, die aan het zakken is.
Al geloof ik nooit dat het er helemaal door verdwijnt. Maar wie weet, ik hou toch de moed erin.
Ik heb na een paar dagen rust weer een goede start kunnen maken.
Ik merk dat de zon (zelfs nu in November) me een goed gevoel geeft.
Ik denk dat ik maar ga emigreren naar een zonnig land!

Daisy
Luister naar je lichaam.
-
Maar wel een hoop mooie gadgets bij elkaar!
Asyra heb ik gezien ze waren met iemand bezig, maar ik had nogal last van de straling van het apparaat.
Werd spontaan misselijk toen het ding aangezet werd, dat heb ik van de Biowave die aan staat bij mijn moeder al, dus laat staan met Asyra.
De Kaardebol staat nog nieuw te zijn nu, maar ik heb nooit wat nodig van dat merk verder dus wel meegenomen. Het was ook niet zo duur, 6.50 voor 100 ml.
Ik zit nu nog met dat ik pas net met Cowden begonnen ben, nu een week ruim en moet nog even zoeken.
Op de lage doseringen gaat het perfect maar het luistert vrij nauw en ik wil even kijken wat waar nu van komt.
De dosis die ik nu heb gaat wel super trouwens dus neig er een beetje naar dat even zo te houden.
Maar straks wil ik de Kaardebol wel toevoegen denk ik.
Asyra heb ik gezien ze waren met iemand bezig, maar ik had nogal last van de straling van het apparaat.

Werd spontaan misselijk toen het ding aangezet werd, dat heb ik van de Biowave die aan staat bij mijn moeder al, dus laat staan met Asyra.
De Kaardebol staat nog nieuw te zijn nu, maar ik heb nooit wat nodig van dat merk verder dus wel meegenomen. Het was ook niet zo duur, 6.50 voor 100 ml.
Ik zit nu nog met dat ik pas net met Cowden begonnen ben, nu een week ruim en moet nog even zoeken.
Op de lage doseringen gaat het perfect maar het luistert vrij nauw en ik wil even kijken wat waar nu van komt.
De dosis die ik nu heb gaat wel super trouwens dus neig er een beetje naar dat even zo te houden.
Maar straks wil ik de Kaardebol wel toevoegen denk ik.
Oh, joh de stralingen? Ja dat kan heel goed!
Toen ik bij mijn therapeut kwam 14 dagen geleden omdat het toen helemaal niet goed met me ging. Ik was erg emotioneel overal om, en toen vroeg hij:
"Heb je er minder last van als je weg ben uit je huis? Veranderd je emotionele gevoel dan?
Want dan zou je last kunnen hebben van stralingen, en dan moet je je huis even laten testen, daar zijn ook apparaten voor.
Die meten de frequentie van de stralingen.
Een beetje kan je altijd wel hebben maar boven een gemiddelde kan men er last van hebben." Maar bij mij was dit niet van toepassing. (gelukkig!)
Maar voor jou Anoniem, is dit wel even een puntje van aandacht, vanwege je interesse van apparaten.
Daisy
Toen ik bij mijn therapeut kwam 14 dagen geleden omdat het toen helemaal niet goed met me ging. Ik was erg emotioneel overal om, en toen vroeg hij:
"Heb je er minder last van als je weg ben uit je huis? Veranderd je emotionele gevoel dan?
Want dan zou je last kunnen hebben van stralingen, en dan moet je je huis even laten testen, daar zijn ook apparaten voor.
Die meten de frequentie van de stralingen.
Een beetje kan je altijd wel hebben maar boven een gemiddelde kan men er last van hebben." Maar bij mij was dit niet van toepassing. (gelukkig!)

Maar voor jou Anoniem, is dit wel even een puntje van aandacht, vanwege je interesse van apparaten.

Daisy
Luister naar je lichaam.