Hoi,
Na het werk, ook als ik maar 5 uur gewerkt heb, knallen mijn benen uit elkaar van de pijn. Ik kan uren plat liggen vd pijn voordat het iets minder wordt.
Is dit zenuwpijn?
Ik merk dat de pijn door de hele been gaat, dus ook voor bij de scheenbeen, knieholte, etc. Dus lijkt me geen spierpijn.
(De pijn is alsof je benen in de fik staan, totaal strak aangespannen, gigantische zwaarte en ongevoeligheid. Zelfde spierpijn als je een bergtocht van 3 uur gelopen hebt, alleen dan over de hele been ipv alleen je kuiten. Alleen een koude behandeling helpt om er gevoel in te brengen, zoals icepacks).
Groet Wilco
Zenuwpijn?? Herkenbaar?
Re: Zenuwpijn?? Herkenbaar?
Wilco, ik herken het niet exact op die manier, bij mij is het niet strak aangespannen, maar ik heb zelf ook veel zenuwpijn en beenpijn. Het voelt als brandend, bewegingsonrust, zwaar, heel drukgevoelig, botpijnsteken, slapte, trillerigheid en ik heb kruiken nodig om de pijn te verminderen. Het eerste wat in me opkomt als ik je bericht lees is ga ook onmiddelijk minder werken en meer rust nemen! Laat het niet zover komen dat het steeds zo erg voelt. Laat je goed testen op Lyme, want het kan een symptoom zijn.
Josie
Josie
Herkenbaar hier na het werk, ook staand.
Vraag, nee eis deftige pijnstillers die helpen!
Want door de pijn kan je niet slapen en op de duur raak je oververmoeid.
Bij mij helpen bloedverdunners ook, maar ik heb dan ook lyme en hms.
Bloedverdunners waren wel voorgeschreven door lyme- arts. Vele mensen met lyme hebben dikker bloed, naar het schijnt. Aders zijn van slechtere kwaliteit en prikken is dan zeer moeilijk.
Vraag, nee eis deftige pijnstillers die helpen!
Want door de pijn kan je niet slapen en op de duur raak je oververmoeid.
Bij mij helpen bloedverdunners ook, maar ik heb dan ook lyme en hms.
Bloedverdunners waren wel voorgeschreven door lyme- arts. Vele mensen met lyme hebben dikker bloed, naar het schijnt. Aders zijn van slechtere kwaliteit en prikken is dan zeer moeilijk.
- VerlorengezondheidM
@Wilco,
Allemaal zeer herkenbaar wat je schrijft!
Ik heb chronische, bot, spier en zenuwpijnen.
Maar ook mijn gewrichten ontkomen niet aan de pijnen en dan met name mijn knieen, enkels en nekgewricht.
Vraagje: Heb jij ook pijn onder je voetzolen?
Allemaal zeer herkenbaar wat je schrijft!
Ik heb chronische, bot, spier en zenuwpijnen.
Maar ook mijn gewrichten ontkomen niet aan de pijnen en dan met name mijn knieen, enkels en nekgewricht.
Vraagje: Heb jij ook pijn onder je voetzolen?
Lyme Test Negative?
It Still May Be Lyme Disease!
Na 19 jaar onbehandeld rondlopen met een klinisch ziektebeeld: Chronische Lyme, Q-koorts, Bartonella, Babesia, Anaplasma, Chlamydia, Mycoplasma, Rickettsia, Yersinia, Coxsackie A16+ B, HHV-6.
It Still May Be Lyme Disease!
Na 19 jaar onbehandeld rondlopen met een klinisch ziektebeeld: Chronische Lyme, Q-koorts, Bartonella, Babesia, Anaplasma, Chlamydia, Mycoplasma, Rickettsia, Yersinia, Coxsackie A16+ B, HHV-6.
Pijn in de voetszolen kan ook Bartonella zijn!
Ja, dat zou bartonella kunnen zijn, want dat heb ik niet, bartonella. Ik heb ook geen pijn in mijn voetzolen 

Terug naar “Algemeen Lyme-borreliose”