Nou afgelopen dagen gaan iets minder, tenminste fysiek gaat het wel heel aardig op wat moe na, maar die angsten spelen de kop weer op.
Ik merk dat die stress wel aan mij vreet, mijn voetzolen en handen doen ook mee en het lijkt echt een herxheimer van de Bartonella.
Momenteel zoek ik wat er voor werkt, Rhodiola Rosea lijkt de scherpe randen er redelijk af te halen, maar het komt er nog steeds doorheen net als L-theanine.
Nadeel is dat ik ook gauw te versuft raak dus ik moet ook uitkijken dat ik niet van bang naar te gedrogeerd ga hihi.
Momenteel zit ik al een paar dagen aan de halve dosis Plaquenil, dus 2x daags 100 mg, zo heb ik niet de volle mep qua angsten maar leg ik toch niet alles plat.
Nu is het wat verhoging, en ik denk dat het zonder koorts zou zijn momenteel.
Voorheen kon ik niet af op 2x daags nu kan dat wel dus dat is al positief, die 2x100 was ook echt niet genoeg toen nu red ik dat vrij redelijk.
Enige is dat de tijd rond het eten iets matig is en dat ik stijver ben, na het eten neem ik dan weer en met uitwerken slaap ik dan dan merk ik die stijfheid toch niet.
Vanmiddag de Biowave aan gehad om Bartonella, Borrelia, Rickettsia twee soorten en Pfeiffer aan te pakken op D30 wat knap aan kwam.
Maar stukken minder naar als enkele maanden geleden, toen was een D30 wel te heftig voor het mooie.
Verder Detox gedaan en ik heb de Biowave en de ampullen weer op een dienblaadje met klemmen op de bankleuning zitten nu anders vergeet ik het echt.
En ik wil het wel weer meer gaan doen, ik houd het enkel nu niet bij omdat het dusdanig stabiel is dat ik het teveel werk vind voor iets wat zo stabiel is.
Morgen gaat de Flagyl er in, en ga ik kijken of ik daarmee nog wat rond kan scharrelen op stal, stil zitten beviel in elk geval niet met die brainfog.
Echt hinderlijk was het niet, maar spetterend? Nee dat ook niet.
Morgen een nieuwe dag in elk geval, en hopen dat ik gauw iets vind wat helpt, helemaal de boel plat bombarderen qua Bartonella killen wil ik ook weer niet.
Het is een zeer snelle vermeerderaar dus je immuunsysteem zal toch een deel zelf moeten doen anders wint je lichaam het nooit van die bacterie.
Gevalletje dus wat je tussen je oren wil, en wat wijsheid is. Voor nu wint de wijsheid het nog, hoe lang dat nog duurt is dan weer de vraag.
Qua rijles gaat het goed, de issues qua lichamelijke beperkingen hebben we lijkt de oplossing voor gevonden door een andere manier van het stuur vast houden onder andere.
Verder bijzondere verrichtingen als achteruit inparkeren etcetera niet te lang achter elkaar en aan het eind van de les, om teveel pijn te voorkomen naast veel slikken om te zorgen dat ik zo lang kan lessen. Dus extra Histame en een dubbele dosis PEApure.
Op slechte dagen bediend hij de koppeling met achteruit inparkeren, want dan lukt dat me echt niet meer als maximaal 2 keer.
Er word een deze dagen een medisch examen aangevraagd, alleen er wordt om een motivatie gevraagd gezien Lyme niet opgenomen is bij die uitzonderingen.
Hij heeft een goede heldere motivatie geschreven, dat het op een goede dag mee kan vallen, maar op een slechte dag sommige dingen niet lukken.
Daarbij duidelijk dat ik spanningsverlies kan hebben in spieren die bij speciale verrichtingen als achteruit rijden lastig zijn, en alle andere klachten maar niks overdreven.
Daarbij een dringend verzoek voor examen s'middags omdat vroeg waarschijnlijk kansloos is, en het stukje stuur vast houden.
Die houd ik 10 cm lager vast als normaal mag met het examen, omdat ik anders teveel pijn heb.
Door deze positie overbelast ik mijn nek/schouders niet zo doordat ik mijn armen vrijwel neutraal heb.
Al met al een hoop gedoe, maar ook wel iets om hier neer te schrijven denk ik, ik ben vast niet de enige met dit issue.
Verder zei mijn instructeur dat ze heel weinig van Lyme weten en hij heeft dit zeer netjes en goed verwoord.