Ervaringen van Anoniem1992 met MMS en nog heel veel meer

Anoniem1992

Re: Ervaringen van Anoniem1992 met MMS en nog heel veel meer

Berichtdoor Anoniem1992 » Zo 01 Feb 2015, 23:03

Het gaat nog steeds goed, wel in de stopweek van de ivermectine, dus straks zal het wel weer minder worden helaas.
Woensdag weer een dosering ivermectine, afgelopen week enkel 2 keer een capsule Super artemisinin genomen.
Weinig last van, het doet wel wat en het voelt wel goed dus ik blijf het om de paar dagen maar slikken.
Enige jammere is dat ik al weken last heb van dat oog met vlagen, en dat lijkt steeds vaker te worden.

Donderdag heb ik een afspraak met een optometrist die alles na gaat kijken.
Ik vermoed dat het oogmigraine is ten gevolge van de Lyme maar ik ga nu wel de mogelijke ernstige dingen uit laten sluiten.
Voordeel is dat ik geen hoofdpijn heb tijdens de oogmigraine dus verder geen gevaren en ik zie ook verder met twee ogen goed.
Als er wel iets te zien is sturen zij me door naar de oogarts, het is er vooral als ik iets slik om de lyme te bestrijden, doe ik dat niet is het veel minder tot niets.
En dat kan Ivermectine zijn, maar ook de artemisinin en cowden druppels reageert mijn oog op, het zijn denk ik echt de toxines of gewoon schade. :|

Nou ja het komt allemaal wel goed..
Ik heb liever aan het eind bij de finish dat ik lenzen of een bril nodig heb door schade dan dat ik de rest van mijn leven Lyme heb.
Met zo'n ziekte is het denk ik tegen beter weten in om te denken dat je er volledig zonder restschade af komt.
Dan mag ik nog in mijn handjes knijpen dat ik het zo goed voor elkaar krijg met weinig medicijnen, alleen eens in veel maanden en toe een paar dagen antibiotica of plaquenil.
Oogmigraine schijnt ook niet ernstig te zijn verder, mijn oma is er ook mee bekend dus ik ga er van uit dat het goed is bij de optometrist.

Anoniem1992

Berichtdoor Anoniem1992 » Di 03 Feb 2015, 23:29

Nou het gaat laatste dagen echt super met mij.
Ik ben superfit voor mijn doen echt ongelooflijk, zo fit als ik nu ben herken ik mezelf weer in van vroeger.
Vroeg op gaat nog steeds niet maar wel al een stuk vroeger als 6 weken geleden, dus er zit verbetering in.
Als ik wel ''werk'' vrijwillig is het fysiek zware werk al gedaan dus dat is voor mij eigenlijk ideaal: ik kan veel bewegen en doen, maar ik hoef niet extreem zwaar werk te doen.
Daarbij ben ik wel nuttig, en wordt ik erg gewaardeerd. Ben ik ziek ben ik ziek, daar hoor ik niemand over klagen en er wordt ook niks gepland van tevoren.

Verder ben ik als ik eenmaal op gang ben steeds meer de oude ik, het gaat steeds makkelijker allemaal en daar geniet ik enorm van.
Morgen gaat de Ivermectine er weer in dus dan is het feest wel weer even minder denk ik, maar ik weet nu wel dat wat ik doe dat dat echt goed is en dat het ergens toe leidt.
Ik weet ook dat het rot voelen wat ik heb, dat het resultaat het echt meer dan waard is en niet mwah mwah.

Gisteren weer naar aquafitness geweest, dat ging niet zo lekker laatste weken, erg stijf en vrij veel pijn en reacties door de ivermectine.
Dat merkte ik dan als ik het niet opzocht niet zo heel erg op het land, al voelde ik het stijve wel.
Bij bewust inspannen zoals met aquafitness ging het dan echt heel beroerd laatste weken!
De middelen die ik slikte kwamen veel dieper in mijn lichaam, en werd ik dus binnen een half uur ziek van een herxheimer.

Gisteren ging het stukken beter, oefeningen met mijn armen gingen nog niet of slecht maar die met mijn benen gingen wel weer vrij goed.
Die armen heb ik dus gelaten voor wat het was op het tussendoor een paar banen zwemmen na, maar hardlopen kan ik niet doordat de boel snel erg overbelast is, dus het lopen in water is dan een perfect alternatief. Ik ben wel flink spierkracht verloren in die paar weken ivermectine, ik kon enkele weken geleden alles zo mee doen.
Nu moet ik op de helft bij buikspieren echt afbreken door te moe/pijn/verzuring, maar we gaan gewoon door, alles wat ik doe is meegenomen.
Erg motiverend is het niet met die terugvallen, maar je moet er wat voor over hebben. Vandaag was ik echt flink stijf en spierpijn dus ik bouw weer op!

Anoniem1992

Berichtdoor Anoniem1992 » Do 05 Feb 2015, 19:58

Uitslag optometrist:
Zicht 120%, oogdruk prima in orde en mijn oog deed op dat moment raar dus als er iets uit zou kunnen komen was dat op dat moment.
Foto van het netvlies was echt helemaal prima en niks op aan te merken.
Oogmigraine is dus eigenlijk de conclusie zoals ik al dacht.
Rare dingen zijn wel uitgesloten dus prima..

Anoniem1992

Berichtdoor Anoniem1992 » Zo 08 Feb 2015, 23:20

Hier loopt alles nog zoals het loopt..
Dit weekend rust en wat forser behandelen zodat ik er weer wat dagen tegen aan kan en hopelijk weer wat vooruit ben.
Ik ben eergisteren weer begonnen met Plaquenil, ik ben zo mega stijf daar ben ik knap klaar mee.
Mijn rug zit erg vast ook, nu vanavond al het gewenste resultaat, mijn rug komt eindelijk weer eens los.

Verder heb ik dit weekend beide dagen 1 tablet Flagyl genomen 250 mg, Metronidazole voor de mensen die het niet weten.
Er zijn best flink nare verhalen van bekend qua heftige effecten met Lyme waarbij het dient als cystebreker, maar opgeruimd staat netjes!
De reactie erop is voor mijn doen echt enorm mild, enkel hangerig en ik kan niet zo best denken door de brainfog.
Verder had ik ineens last van mijn voet, de voet waar een teen van gebroken geweest is en de rest zwaar gekneusd.

Het viel mij al op dat mijn voet stijf was, die voet begon gelijk weer raar te doen zoals toen, zenuwen, dezelfde dode plekken en steken op de plek van de breuk.
Heel maf maar ik heb het wel vaker gehad na inname van iets, dan weet je gelijk waar je het voor doet..
In combi met wat ik slik heb ik niet echt pijn gehad, maar ik gebruik er uiteraard detox middelen bij.
Uiteraard heb ik uitgezocht wat er wel/niet samen kan.

In principe mag je van de Flagyl geloof ik zelfs 3x500 mg per dag, maar dit vind ik wel mooi zo gezien de heftigheid.
Vaak merk ik weinig en als ik denk oooh ik kan er wel twee nemen is het gelijk hommeles dus dat ga ik mooi niet opzoeken.
Morgen hoef ik naast aquafitness in principe niks maar als het even gaat wil ik naar de paarden om wat te doen..
Al is het maar om weer rustig aan te wennen aan het iets doen op maandag overdag, het hoeft niet enorm veel te zijn, als het maar iets is en ik eruit ben geweest.

Morgen dus maar rustig opstarten kijken hoe ik me voel na deze twee dagen Flagyl qua vermoeidheid en dan kijken hoe laat ik ga en hoe lang..
Al met al niet ontevreden dus, al was mijn weekend vooral hangen en niks doen door een niet werkend brein. :shock:
Dan weet je gelijk weer wat je in al die tijd gewonnen hebt, en wat een genot het wel niet is om weer zo na te kunnen denken.

Anoniem1992

Berichtdoor Anoniem1992 » Wo 11 Feb 2015, 21:54

Hier gaat het nog goed, twee uur geleden weer ivermectine genomen 2.5 mg.
Verder ben ik wat moe, de APS is uitgeleend en gisteren zou ik eigenlijk al hem weer even hebben maar dat is niet gelukt.
Nu morgen dus weer, ik kan niet zonder, maar te vaak werkt ook niet..

Anoniem1992

Berichtdoor Anoniem1992 » Vr 13 Feb 2015, 02:01

Het is nu bijna 2 uur s'nachts.. Nog steeds wakker.. Gisteravond -donderdag dus- op hoop dat het zou helpen een les spinning gedaan. Voor het eerst dit jaar en sinds de start met ivermectine. Resultaat is niet kunnen slapen, een flinke herxheimer, verhoging en momenteel nog steeds gaande aanval van oogmigraine. Nu weet ik gelijk weer waarom ik gestopt was met spinning... In combi met ivermectine is het al helemaal niet lekker. Mijn oren heb ik ook last van, algemeen genomen is dit een knappe massaslachting die gaande is. Ondanks melatonine, versuffende antihistamine en wietolie ben ik nog steeds wakker, ondanks genoeg maar zeker niet teveel activiteiten afgelopen dagen.. Hoop dat zo de door kramp veroorzaakte hoofdpijn wat zakt en dat ik snel kan slapen.. Morgen gooi ik de enters er tussen, maar op mijn telefoon weet ik niet hoe dat te doen..

Anoniem1992

Berichtdoor Anoniem1992 » Zo 15 Feb 2015, 18:57

Nou twee drukke dagen gehad voor mijn doen en dat ging vrij aardig.
Nu doodop en batterij leeg, dus morgen zal het wel mega bijslapen worden maar dat is niet erg..
Verder geen echte bijzonderheden dus eigenlijk heel saai.
Volgende week een week geen Ivermectine en even bijkomen, ik heb toch wel last van minder na kunnen denken met dat spul, en ik ben gewoon wat vermoeider.

Daarbij heb ik geen rust in mijn kont en dat wil ik echt even niet meer, nu dus rustig aan en volgende week maar eens genieten van een zoveel mogelijk normaal leven als dat gaat.
Hoop tenminste dat ik opknap zoals vorige keer, zodat ik weer even weet waar ik het voor doe.. En hopelijk weer wat meer kan als 2 weken geleden.

Anoniem1992

Berichtdoor Anoniem1992 » Wo 18 Feb 2015, 23:33

Nou afgelopen dagen gaan iets minder, tenminste fysiek gaat het wel heel aardig op wat moe na, maar die angsten spelen de kop weer op.
Ik merk dat die stress wel aan mij vreet, mijn voetzolen en handen doen ook mee en het lijkt echt een herxheimer van de Bartonella.
Momenteel zoek ik wat er voor werkt, Rhodiola Rosea lijkt de scherpe randen er redelijk af te halen, maar het komt er nog steeds doorheen net als L-theanine.
Nadeel is dat ik ook gauw te versuft raak dus ik moet ook uitkijken dat ik niet van bang naar te gedrogeerd ga hihi. :lol:

Momenteel zit ik al een paar dagen aan de halve dosis Plaquenil, dus 2x daags 100 mg, zo heb ik niet de volle mep qua angsten maar leg ik toch niet alles plat.
Nu is het wat verhoging, en ik denk dat het zonder koorts zou zijn momenteel.
Voorheen kon ik niet af op 2x daags nu kan dat wel dus dat is al positief, die 2x100 was ook echt niet genoeg toen nu red ik dat vrij redelijk.
Enige is dat de tijd rond het eten iets matig is en dat ik stijver ben, na het eten neem ik dan weer en met uitwerken slaap ik dan dan merk ik die stijfheid toch niet. :P
Vanmiddag de Biowave aan gehad om Bartonella, Borrelia, Rickettsia twee soorten en Pfeiffer aan te pakken op D30 wat knap aan kwam.
Maar stukken minder naar als enkele maanden geleden, toen was een D30 wel te heftig voor het mooie.

Verder Detox gedaan en ik heb de Biowave en de ampullen weer op een dienblaadje met klemmen op de bankleuning zitten nu anders vergeet ik het echt.
En ik wil het wel weer meer gaan doen, ik houd het enkel nu niet bij omdat het dusdanig stabiel is dat ik het teveel werk vind voor iets wat zo stabiel is.
Morgen gaat de Flagyl er in, en ga ik kijken of ik daarmee nog wat rond kan scharrelen op stal, stil zitten beviel in elk geval niet met die brainfog.
Echt hinderlijk was het niet, maar spetterend? Nee dat ook niet.

Morgen een nieuwe dag in elk geval, en hopen dat ik gauw iets vind wat helpt, helemaal de boel plat bombarderen qua Bartonella killen wil ik ook weer niet.
Het is een zeer snelle vermeerderaar dus je immuunsysteem zal toch een deel zelf moeten doen anders wint je lichaam het nooit van die bacterie.
Gevalletje dus wat je tussen je oren wil, en wat wijsheid is. Voor nu wint de wijsheid het nog, hoe lang dat nog duurt is dan weer de vraag. :oops:

Qua rijles gaat het goed, de issues qua lichamelijke beperkingen hebben we lijkt de oplossing voor gevonden door een andere manier van het stuur vast houden onder andere.
Verder bijzondere verrichtingen als achteruit inparkeren etcetera niet te lang achter elkaar en aan het eind van de les, om teveel pijn te voorkomen naast veel slikken om te zorgen dat ik zo lang kan lessen. Dus extra Histame en een dubbele dosis PEApure.
Op slechte dagen bediend hij de koppeling met achteruit inparkeren, want dan lukt dat me echt niet meer als maximaal 2 keer.

Er word een deze dagen een medisch examen aangevraagd, alleen er wordt om een motivatie gevraagd gezien Lyme niet opgenomen is bij die uitzonderingen.
Hij heeft een goede heldere motivatie geschreven, dat het op een goede dag mee kan vallen, maar op een slechte dag sommige dingen niet lukken.
Daarbij duidelijk dat ik spanningsverlies kan hebben in spieren die bij speciale verrichtingen als achteruit rijden lastig zijn, en alle andere klachten maar niks overdreven.
Daarbij een dringend verzoek voor examen s'middags omdat vroeg waarschijnlijk kansloos is, en het stukje stuur vast houden.

Die houd ik 10 cm lager vast als normaal mag met het examen, omdat ik anders teveel pijn heb.
Door deze positie overbelast ik mijn nek/schouders niet zo doordat ik mijn armen vrijwel neutraal heb.
Al met al een hoop gedoe, maar ook wel iets om hier neer te schrijven denk ik, ik ben vast niet de enige met dit issue.
Verder zei mijn instructeur dat ze heel weinig van Lyme weten en hij heeft dit zeer netjes en goed verwoord.

Anoniem1992

Berichtdoor Anoniem1992 » Za 21 Feb 2015, 20:03

Nou laatste dagen lukken redelijk maar echt happy ben ik niet.
Voor de onrust heb ik een en ander besteld bij Iherb op de hoop dat er iets tussen zit wat werkt.
Verder zit ik nu weer aan de Doxy zodat ik even rust heb.
In combi met genoeg Plaquenil gaat dat redelijk maar zonder voel ik me niet tof, ik heb ook jeuk trouwens.

Verder voel ik me slap en heb ik al enkele dagen last van een instabiele enkel die ik dus nu als ik veel moet lopen in de tape zet.
Doe ik dat niet krijg ik er wel last van, met tape doet het dan niet zeer, het zet zich wel door in mijn hele lijf, voelt gewoon onwennig allemaal.
Slappig, raar, neurodingesjes. Gaat wel weer over maar echt fijn is het natuurlijk niet.
Vandaag een nieuwe chip voor de biowave binnen gekregen met een uur frequenties voor Borrelia en die heeft er ook lekker in gehakt.

Nouja een geef mijn portie maar aan fikkie dag en hopen dat die bestelling snel binnen is, zodat ik de boel weer stabiel kan krijgen.

Daisy

Berichtdoor Daisy » Za 21 Feb 2015, 21:16

Zo Anoniem, dat is even heftig allemaal.
Kan het ook zijn dat je nu teveel stress hebt i.v.m. dat er teveel druk op je staat met de rijlessen?

Ikzelf merk dit n.l. heel sterk. Stress en Lyme gaan bij mij niet samen. Dan krijg ik echt een behoorlijke terugval.
Ik hoop dat de middelen je wat goeds brengen.
Sterkte.

Daisy
Luister naar je lichaam.

Terug naar “Alternatieve therapieën”