Sproetje schreef:
Ja, rode ogen, vrijwel altijd, de ene keer erger dan de andere keer, en altijd tranen.
Pijn achter de oogkas en in de oogkas, ook stekende pijn, en hele dikke opgezette ogen, zelfs de wenkbrauwen waren dik en de oogleden.
Het was om gek van te worden, als ik bv bij de balie iets wilde afrekenen, en alles ging gewoon goed, dan ineens kwam er weer zo'n waas, en leek het net alsof ik niet goed snik was, want dan kon ik (als ik contant betaalde) niet meer zien of ik een euro of iets anders uit de portemonnaie haalde, ik moest dan aan de verkoper vragen welke munt ik in de handen had.
Ik leek wel iemand van 80, een bril hielp niet.
Heel herkenbaar dit Sproetje. Ik moet wel zeggen vanwege de bijna 5 maanden Doxy inmiddels zijn de steken achter de ogen zowat verdwenen hier maar even een vraag.. je zegt "dikke opgezette ogen".. bedoel je vocht als in dik?
Ik heb iedere ochtend met name links een hele vocht zakje onder mijn oog zitten boven op oogkas ongeveer. Ook boven de oog onder de wenkbrauw ook dik. Ogen zijn beide bij de wakker worden een soort van dichtgeplakt met korrelige korstjes.. niet echt ontsteking klachten maar mijn ogen waren eerst heel droog en dat is overgegaan in traan ogen. Zeker de linker blijft tranen.. om gek van te worden. Had jij dit ook misschien?
Ook wazig zien en het juiste geld niet kunnen "vinden" is herkenbaar, zoals de pin-apparaat lezen om cijfers in te toetsen