Gc MAF, ervaringen?

VerlorengezondheidM

Re: Gc MAF, ervaringen?

Berichtdoor VerlorengezondheidM » Vr 12 Feb 2016, 17:18

@Sproetje en anderen,

Burrescano valt in de categorie (hardliners zoals ik het zelf noem) die van mening is dat je de Borrelia nooit helemaal uit je lichaamssyteem krijgt, platleggen, omlaag brengen, inactief maken dat kan uiteraard wel.

Ik zal die link van die categorie lyme artsen nog eens opzoeken, wellicht kunnen we daar een nieuw topic over maken?

@Anoniem1992,

Succes bij de reumatoloog.
Mijn bloedonderzoeken van BCA bij de reumatoloog daar werd niet eens naar gekeken. Het enige wat hij zei was dat er getallen stonden die er
niet hoorde te staan.

Na summier bloedonderzoek ben ik ook daar weer weggestuurd; ik hoop van harte dat het jou daar beter vergaat als mij, bereid je maar goed voor.
Lyme Test Negative?
It Still May Be Lyme Disease!

Na 19 jaar onbehandeld rondlopen met een klinisch ziektebeeld: Chronische Lyme, Q-koorts, Bartonella, Babesia, Anaplasma, Chlamydia, Mycoplasma, Rickettsia, Yersinia, Coxsackie A16+ B, HHV-6.

Sproetje

Berichtdoor Sproetje » Vr 12 Feb 2016, 18:00

VerlorengezondheidM schreef:@Sproetje en anderen,Burrescano valt in de categorie (hardliners zoals ik het zelf noem) die van mening is dat je de Borrelia nooit helemaal uit je lichaamssyteem krijgt, platleggen, omlaag brengen, inactief maken dat kan uiteraard wel.

Dat is niet wat Josef Burrascano zegt in het interview van 2014

VerlorengezondheidM

Berichtdoor VerlorengezondheidM » Vr 12 Feb 2016, 18:13

@Sproetje,

:oops: dan heb ik blijkbaar iets gemist, mijn excuses.

Bron: http://www.tiredoflyme.com/can-i-ever-c ... alers.html
Lyme Test Negative?
It Still May Be Lyme Disease!

Na 19 jaar onbehandeld rondlopen met een klinisch ziektebeeld: Chronische Lyme, Q-koorts, Bartonella, Babesia, Anaplasma, Chlamydia, Mycoplasma, Rickettsia, Yersinia, Coxsackie A16+ B, HHV-6.

Anoniem1992

Berichtdoor Anoniem1992 » Vr 12 Feb 2016, 21:49

Verlorengezondheid, ik heb al een diagnose Lyme maar die erkent deze arts van het UWV niet, en met het bezwaar moet ik maar afwachten of dat veranderd.
Nu moet ik naar de reumatoloog om te kijken of er wat uit komt waar het UWV wel erkenning aan geeft.
Hij heeft wat mij betreft vrij spel, hij mag testen wat hij wil van bloedonderzoeken en MRI tot lumbaalpuncties, mij allemaal prima.
Ik ga ook niet oordelen over of ik het nuttig vind of niet, vogel het maar uit.
Helaas moet het, ik ben gewoon echt ziek en ik laat me niet wegsturen met staat niet in de protocollen.
Dat ik Lyme heb sluit immers niet uit dat ik niet ook wat anders onder de leden heb.

Leia
Moderator

Berichtdoor Leia » Ma 15 Feb 2016, 23:09

- onderwerp is vanaf hier afgesplitst naar viewtopic.php?f=31&t=911, zodat het hier verder kan gaan on-topic over ervaringen met GC MAF -

Leia, moderator

Sproetje

Berichtdoor Sproetje » Di 23 Feb 2016, 17:24

Anoniem,

Ik hoop voor je dat de reumatoloog iets zal vinden waar je mee naar het UWV kunt gaan.
De chronische ziekte van lyme wordt niet erkend, en dat blijft een probleem voor ons.
Wie weet is er idd nog een onderliggende ziekte ontstaan tijdens de lyme behandelingen (of daarvoor toen je onbehandeld doorliep)

Op die manier is er iig bij mij wel Mgus gevonden, maar dan via de internist.
Die uitslagen nam ik ook steeds mee naar het UWV.

En over de Gc MAF had ik gehoord dat het ook bij lymepatiënten kan worden gebruikt.
Een lymearts in het midden van ons land behandelt er mee geloof ik.
Misschien kun je als je wilt daar begeleiding krijgen.

Groetjes

Anoniem1992

Berichtdoor Anoniem1992 » Do 02 Jun 2016, 16:04

Korte update van mijn kant.
Ik ben net terug uit Brussel voor nieuwe gcmaf, en ik heb goed nieuws.
Nu een tijdje ben ik stabiel op mijn supplementen icm loratadine, 2 druppels thc olie en gcmaf.
Doodeng vond ik het, want wat speelt er in mijn lichaam af, het kon toch niet zijn dat de Lyme nu echt rustig zou zijn?
Ik vroeg het aan de assistente of het mogelijk was dat het zo echt stabiel kon zijn op vooral gc maf.
Het antwoord: als je uit de acute fase bent kan dat zeker.
Ik heb een flink potje zitten janken, dat snappen jullie wel!

Sproetje

Berichtdoor Sproetje » Wo 08 Jun 2016, 20:12

Fijn, dat je nog even komt zeggen hoe het met je gaat.

Anoniem1992

Berichtdoor Anoniem1992 » Vr 10 Jun 2016, 03:12

Weet je Sproetje, als er niemand wat plaatst worden we ook niks wijzer.
De eerste maanden waren wel echt zwaar, ik ging echt van iets kunnen naar niets.
Om de haverklap griepsymptomen, 1 op de 3 werd 2 op de 3 en steeds meer dagen was ik weer echt ziek.
En hondsmoe, zo gigantisch moe.
Ook echt onstabiel, zo kon ik iets en zo out of the blue niks.
Er viel niks meer te plannen, ik heb verder behandelen ook stopgezet toen op de huidige dingen na, meer kon gewoon even niet.
Na een paar kwam er een omslagpunt en klom ik op.
Ik ben er nog lang niet hoor, maar ik ga over de langere termijn steeds vooruit.

Mijn ouders merken het ook als ik het vergeet, ik ben minder mezelf en eerder geïrriteerd en overprikkelt.
Sinds ik het prik word ik steeds weer meer emotioneel de Anoniem die ik was voor ik ziek werd, beetje bij beetje komt mijn eigen persoontje weer terug.

Sproetje

Berichtdoor Sproetje » Di 21 Jun 2016, 20:30

Anoniem1992 schreef:Weet je Sproetje, als er niemand wat plaatst worden we ook niks wijzer.

Anoniem,

Deze vind je misschien ook wel interessant:

The Inside Story on GcMAF with David Noakes:
(Podcast Radio)

http://www.healthfreedoms.org/gcmaf-des ... his-death/

Werkzaam bij 50 ziektes

De interviewer zegt dat erover gesproken moet worden.
Het is heel verleidelijk om je mond te houden.

Terug naar “Alternatieve therapieën”