Colloidaal zilver en olijfblad extract

Skylight

Colloidaal zilver en olijfblad extract

Berichtdoor Skylight » Wo 08 Jun 2016, 08:30

Hallo allemaal :lol:

Ik ben positief getest op bor. burgf. bij pro health (zoals ik al 4 jaar dacht, maar ben pas 18 en wou het geld er niet aan uitgeven.. Als ik eerder wist dat ik me zo zou voelen :roll: .. Maar goed. )

Ik ben nu 1 week bezig met colloidaal zilver 10ppm en olijfblad extract. Ik zit nog steeds in de herx fase, verder merk ik wel dat mijn chronische verkoudheid (die ik al 3 jaar had) eindelijk begint te minderen, hier ben ik al heel tevreden mee. Ik vroeg me af of er nog mensen zijn die dit gebruiken? En wat hun ervaringen zijn. Verder wou ik ook samento druppels erbij halen en misschien colloidaal goud voor de gewrichtspijn dit schijnt goed te helpen. Ik ben inmiddels getest op co infecties maar wacht nog op de uitslag. Ik heb vooral last van neurologische problemen, met name dat al m'n spieren trillen, verder kraken ook al mijn gewrichten. heeft iemand dit ook? Ik vroeg me af van wat dat trillen komt? Is er een specifieke co infectie waar dit vandaan komt en kun je dit met bepaalde middelen weg krijgen? En je kunt nergens vergoeding krijgen voor medicijnen? Zowel natuurlijk als antibiotica? Of is er een omweg waarmee dit wel kan? Het trillen maakt me helemaal gek en geeft een grote onzekerheid en afzondering van het 'leven'. Door de middelen die ik nu gebruik is het trillen wel echt x100 geworden, ik vroeg me af of dit misschien met de herx heeft te maken?.. Als iemand nog goede middeltjes weet hit me up. En oja ben ik de enigste die constant een soort van kramp in m'n benen heeft?

Skylight

Re: Colloidaal zilver en olijfblad extract

Berichtdoor Skylight » Wo 08 Jun 2016, 08:34

Ohja en ik vroeg me ook af of ik de enigste ben die op de een of andere manier helemaal in mezelf gekeerd ben, alsof je meer in je hoofd bezig bent dan je eigenlijk uitvoert zegmaar. Of dat je echt gewoon niet eens zin hebt om de moeite op te brengen om de heletijd vrolijk te doen of te luisteren naar iemand, of dat je het soms gewoon niet mee krijgt dat je in een soort van 'afwezige' trans bent. hier heb ik soms echt last van voorheen had ik dit nooit..

Sproetje

Berichtdoor Sproetje » Wo 08 Jun 2016, 20:03

Skylight, Welkom Hier

Om maar meteen in huis te vallen: mag ik vragen welke test je hebt laten doen bij Pro-Health?
En op welke co-infecties?

Met colloïdaal zilver heb ik geen ervaring.

Wat dat trillen en krampen in je benen betreft zou je magnesium malaat kunnen gebruiken, er zijn veel lymies die daar baat bij hebben, ikzelf ook trouwens.

Je vraag over die vergoedingen is een goeie, eerlijk gezegd zou ik het niet weten.
Ik betaal alles zelf.

Die soort van "afwezige trance" herken ik heel goed, het lijkt alsof je opgesloten zit in je lichaam.

Skylight

Berichtdoor Skylight » Do 09 Jun 2016, 14:49

ehm ik heb de Melissa ltt gedaan, de uitslag was heel vreemd.. Alle waarden waren goed maar bij de laatste test stond bij morphology positief en daardoor wisten ze dat ik Lyme had. Ze hadden volgens mij toevallig de bacterie zien rondzwemmen in mijn bloed, toch vreemd dat alle waarden dan perfect in orde zijn.. Ik begrijp niet zo goed hoe dat kan en of dat goed of slecht is weet ik ook niet.

De co-infecties test die ik nu heb laten doen is de pcr voor alle mogelijke co infecties + babesia pcr en verder dan nog testen op chlamydia pneuname en mycoplasma omdat ik veel last van men keel heb. Over een week krijg ik de uitslag. Co infecties zijn wel te bestrijden met antibiotica heb ik gehoord of is dit onzin? Want eigenlijk heb ik het gevoel alsof antibiotica meer slecht als goed doet.. Ik vrees er ook voor dat geen enkel medicijn op dit moment tegen Lyme kan opboksen.. Er is wel goed nieuws er is een nieuw onderzoek naar Lyme nu gestart voor 1,5 miljoen euro. En tot nu toe in de eerste testfase konden ze de bacterie vernietigen alleen moet het nu nog in een lichaam getest worden, ik hoop echt dat dit werkt!

Sproetje

Berichtdoor Sproetje » Do 09 Jun 2016, 19:13

Hoi,

Ik dacht dat wanneer er staat: morf. pos. dat het wijst op een actieve borrelia infectie, maar dat zou je voor alle zekerheid eens kunnen navragen door te bellen of te mailen met Weert.
De bacterie dmv die test te zien rondzwemmen in het bloed is onmogelijk :lol: dat kan alleen bij een lba...en dan weet je nog steeds niet welke spirocheet je ziet zwemmen.

De Melissa is op zich wel een goede test.

Skylight schreef:Co infecties zijn wel te bestrijden met antibiotica heb ik gehoord of is dit onzin?

Nou het ligt niet zo zwart/wit zoals je het stelt, het ligt meer genuanceerder.
Vooral ook met borrelia erbij.

Skylight schreef:Want eigenlijk heb ik het gevoel alsof antibiotica meer slecht als goed doet..

Het hangt er een beetje vanaf welke ab je gaat gebruiken, lees je goed in, hier op het forum staat ook wel al aardig wat info, maar wees kritisch en controleer de info goed.
Veel lyme literaire artsen gebruiken ook "alternatieven" bv samen met ab, ook de artsen van de ILADS, maar het is vrij ingewikkeld en per persoon verschillend.

Skylight schreef:Ik vrees er ook voor dat geen enkel medicijn op dit moment tegen Lyme kan opboksen..

Hangt er ook mee samen hoe snel je erbij bent: hoe eerder je behandelt des ter beter.
En het hangt van de soort co-infecties af die je erbij kunt hebben, dat maakt het moeilijker.

Skylight schreef:Er is wel goed nieuws er is een nieuw onderzoek naar Lyme nu gestart voor 1,5 miljoen euro. En tot nu toe in de eerste testfase konden ze de bacterie vernietigen alleen moet het nu nog in een lichaam getest worden, ik hoop echt dat dit werkt!

Heb je daar een link van?

Skylight

Berichtdoor Skylight » Do 16 Jun 2016, 08:53

Sproetje schreef:Hoi,

Ik dacht dat wanneer er staat: morf. pos. dat het wijst op een actieve borrelia infectie, maar dat zou je voor alle zekerheid eens kunnen navragen door te bellen of te mailen met Weert.
De bacterie dmv die test te zien rondzwemmen in het bloed is onmogelijk :lol: dat kan alleen bij een lba...en dan weet je nog steeds niet welke spirocheet je ziet zwemmen.

De Melissa is op zich wel een goede test.

Skylight schreef:Co infecties zijn wel te bestrijden met antibiotica heb ik gehoord of is dit onzin?

Nou het ligt niet zo zwart/wit zoals je het stelt, het ligt meer genuanceerder.
Vooral ook met borrelia erbij.

Skylight schreef:Want eigenlijk heb ik het gevoel alsof antibiotica meer slecht als goed doet..

Het hangt er een beetje vanaf welke ab je gaat gebruiken, lees je goed in, hier op het forum staat ook wel al aardig wat info, maar wees kritisch en controleer de info goed.
Veel lyme literaire artsen gebruiken ook "alternatieven" bv samen met ab, ook de artsen van de ILADS, maar het is vrij ingewikkeld en per persoon verschillend.

Skylight schreef:Ik vrees er ook voor dat geen enkel medicijn op dit moment tegen Lyme kan opboksen..

Hangt er ook mee samen hoe snel je erbij bent: hoe eerder je behandelt des ter beter.
En het hangt van de soort co-infecties af die je erbij kunt hebben, dat maakt het moeilijker.

Skylight schreef:Er is wel goed nieuws er is een nieuw onderzoek naar Lyme nu gestart voor 1,5 miljoen euro. En tot nu toe in de eerste testfase konden ze de bacterie vernietigen alleen moet het nu nog in een lichaam getest worden, ik hoop echt dat dit werkt!

Heb je daar een link van?

http://www.northeastern.edu/news/2016/0 ... e-disease/

Hier is de link

Hmm, interessante antwoorden.. Ik vind dat eigenlijk wel vreemd dat het actief is want ik heb er al 3-4 jaar last van?! Ik begrijp niet hoe dat kan en waarom die morphology positief is.. net zoals al mijn waarden perfect in orde zijn.. Ik ben altijd weer het 'speciale' geval :roll: . Maar in theorie is dit eigenlijk goed nieuws dat het actief is toch? Of zie ik dat verkeerd? Maar langs de andere kant.. Na 3 jaar kan het toch niet eens meer actief zijn?

Sproetje

Berichtdoor Sproetje » Za 18 Jun 2016, 18:35

Die link, ja van Kim Lewis.
Heeft goede onderzoeken mbt. persistentie.
Quotes uit z'n eerste onderzoek over welke ab en hoe te gebruiken:
"Mitomycin C, an anti-cancer agent that forms adducts with DNA, killed persisters and eradicated both growing and stationary cultures of B. burgdorferi."
"Four pulse-doses of ceftriaxone killed persisters, eradicating all live bacteria in the culture."
Maar hij zegt er ook bij dat het nog niet voldoende is om dit te gebruiken, als je dat onderzoek leest snap je ook waarom.
Ken je dat onderzoek?

Skylight schreef:Hmm, interessante antwoorden.. Ik vind dat eigenlijk wel vreemd dat het actief is want ik heb er al 3-4 jaar last van?! Ik begrijp niet hoe dat kan en waarom die morphology positief is.. net zoals al mijn waarden perfect in orde zijn.. Ik ben altijd weer het 'speciale' geval . Maar in theorie is dit eigenlijk goed nieuws dat het actief is toch? Of zie ik dat verkeerd? Maar langs de andere kant.. Na 3 jaar kan het toch niet eens meer actief zijn?

Geen idee, ik zelf heb ook continu klachten gehad, soms erger soms minder erg, maar misschien kan het zijn dat zo'n borrelia altijd actief kan zijn onder bepaalde omstandigheden.....?

Ik denk wel dat je met een actieve borreliose sneller een behandeling krijgt, tenminste in het regulier.
Maar helaas wordt de Melissa niet geaccepteerd, ik dacht wel dat lyme literaire artsen deze test accepteren, maar dat weet ik ook niet goed, omdat ik geen ervaring heb met deze test.

:)

Terug naar “Alternatieve therapieën”