Kleine vreugdesprong

eefduck

Kleine vreugdesprong

Berichtdoor eefduck » Ma 10 Nov 2014, 22:02

Alhoewel ik zelf best sceptisch was over het gebruik van homeopathische middelen tegen de ziekte van Lyme, ben ik er toch mee begonnen 2 weken geleden. En of het nu ingebeeld is of niet: ik heb ineens meer energie en kan wat meer hebben! En daar ben ik zoooo blij mee!!! Vooral voor mijn kindjes:)

Sorry het is geen groot succesverhaal, maar voor mij persoonlijk nu wel even haha.

Groetjes

Daisy

Re: kleine vreugdesprong

Berichtdoor Daisy » Di 11 Nov 2014, 12:36

Wat een fijn bericht Eef! :D

En wat slik je hiervoor dan allemaal?
Ik ben ook een voorstander van deze natuurlijke aanpak hoor. Ik ben in December al 2 jaar bezig, en ben met veel vallen en weer opstaan toch al heel wat stappen vooruit gegaan.
Ook wat energie betreft. Maar dat komt ook door de dagelijkse shot B12 injekties.
Ik voel me af en toe wel een junk, maar het helpt me met mijn energie. Maar pas merkte ik daar iets van toen ik dagelijks een injektie zette.
Ook heeft mij de kaardebol en de samento erg goed geholpen.

groetjes van Daisy
Luister naar je lichaam.

eefduck

Berichtdoor eefduck » Wo 12 Nov 2014, 08:49

He Daisy,

Lief dat je blij voor me was! Was alleen helaas van korte duur.... heb ineens enorme nekpijn en ongelooflijk moe. Baal er gigantisch van. Voelde me zoooo goed!

Ik gebruik trouwens vit. D en heb een kuur gekregen van mijn homeopaat. Ik weet niet precies wat het is. Een lyme nosode.

Heb trouwens ook ineens bultjes in mijn gezicht. Bah ik baal.

Groetjes

eefduck

Berichtdoor eefduck » Wo 12 Nov 2014, 08:50

Btw moet dit bericht nu verplaatst worden?

Daisy

Berichtdoor Daisy » Wo 12 Nov 2014, 09:43

Nee zou ik niet doen!
Ik heb n.l. heel lang zulke ups en downs gehad. Het vorige forum stond daar op mijn topic vol van!
Dat weten Anoniem Elly Lana Bordelia en Jozzie maar al te goed.
( misschien had ik beter mijn berichten van daar, hier op mijn topic van Daisy kunnen kopiëren en plaatsen). :? nou ja kan altijd nog, want dan kan je lezen hoe op en af het ging met mij. En ineens is daar de verbetering, maar er gaat veel tijd in zitten.

Dan krijg je er een goed overzicht van, hoe grillig zo'n behandeling van de alternatieve methode kan verlopen met Lyme.
Echt niet leuk en je moet een er een 'lange adem' voor hebben en vooral vertrouwen! Maar wat belangrijker is wéten hoe het werkt.
Als je dát vol kunt houden dan merk je toch op een gegeven moment vooruitgang.
Kijk naar mijn vooruitgang nu ineens! :D
Ik wacht nog even af om het hier op te schrijven, maar dat komt er zéker nog een keer van. Ik had eind oktober (en dat is nog maar 14 dagen geleden) nog een vreselijke dip.
Ik heb een extra consult aangevraagd bij mijn behandelaar, en nadat ik wat andere middelen heb gekregen is het ineens heel goed gegaan. Ik ben ook gaan detoxen met thee, en de oil pulling doe ik ook nog steeds.

Je kunt sterk op de supplementen reageren, dat doen Lymies al snel hoor. Niet schrikken :shock: maar het gewoon een paar dagen laten staan en dan voorzichtig met de halve dosering weer beginnen. Je lichaam moet eraan wennen.
Maar het is wel een teken dat het aanslaat, dat moet je niet vergeten anders had je er niet zo goed op gereageerd.

sterkte
Daisy ;)
Luister naar je lichaam.

Anoniem1992

Berichtdoor Anoniem1992 » Zo 16 Nov 2014, 21:28

Ik heb ook nosodekorrels voor Lyme. Pittig spul.

eefduck

Berichtdoor eefduck » Zo 16 Nov 2014, 22:31

Ja vind je dat? Hoe veel neem je? En wat merk je er van?

Anoniem1992

Berichtdoor Anoniem1992 » Ma 17 Nov 2014, 14:46

Ik heb korrels in K potentie uit frankrijk, op verzoek gemaakt in geneve. Heb 200k en 30k korrels, wat staat er bij jou voor sterkte op? Dit zijn iig wel pittige korrels maar prima spul. Gebruik ze niet heel vaak, twee keer per week is ook genoeg met deze potentie. Gebruik nu cowden dus bewaar ze voor als ik ze nodig heb straks in een later stadium.

Leia
Moderator

Berichtdoor Leia » Ma 17 Nov 2014, 20:40

Eefduck schreef:
Btw moet dit bericht nu verplaatst worden?

Eefduck, bedankt voor het delen van je ervaringen. Ik ben blij te lezen over je positieve ervaring en je vreugdesprong. Erg spijtig dat deze goede dagen gevolgd werden door je slechter voelen.

Omdat dit onderwerp met de berichten, de lezers nu kan verwarren over de inhoud van deze categorie, wil ik het verplaatsen.

Mijn voorstel is om het te verplaatsen naar “Alternatieve therapieën”. Hoe is dat voor jou?
Als je het liever in een besloten categorie wilt houden (succesverhalen is ook besloten) dan zou het ook naar de categorie “Persoonlijke verhalen” kunnen. Zou je me dit dan nog even willen laten weten?

Leia, moderator

Leia
Moderator

Berichtdoor Leia » Di 18 Nov 2014, 08:18

Eefduck en Daisy dank voor jullie reactie.
Ik heb het bericht verplaatst van de categorie “Succesverhalen” naar “Alternatieve therapieën”.

Leia, moderator

Terug naar “Alternatieve therapieën”