Gewrichtspijnen / Ontstekingen
Re: Gewrichtspijnen / Ontstekingen
Ja, veel minder pijn! Hopelijk blijft dit zo! 

-
Hallo mensen
Ik weet niet of ik hier goed zit maar dat zal later blijken
Even in het kort
In november 2010 op vakantie geweest naar Kenia daar ben ik door iets gebeten denk ik , kreeg een soort van blaarachtig iets aan de zijkant van mijn rechterhand
2 dagen voor naar huis gaan kreeg ik pijn in schouders
Thuis gekomen naar huisarts en die zij dat ik gordelroos had en die blaar vond die maar vreemd heb bloed op malaria laten testen maar daar kwam niks uit dus de kous was daar eigenlijk mee af
Nu jaren later heb ik allerlei klachten opgebouwd van ontzettend pijn in me rug me linker wijsvinger gewricht
Als je de klachtenlijst neemt komt de helft wel overeen met mijn klachten
Loop nu bij reumatoloog die laat mijn bloed uitgebreid testen moet wel 14 dagen op uitslag wachten en krijg Mri
Ik vraag me heel erg af wat ik heb zijn er meer met deze klachten
Ik weet niet of ik hier goed zit maar dat zal later blijken
Even in het kort
In november 2010 op vakantie geweest naar Kenia daar ben ik door iets gebeten denk ik , kreeg een soort van blaarachtig iets aan de zijkant van mijn rechterhand
2 dagen voor naar huis gaan kreeg ik pijn in schouders
Thuis gekomen naar huisarts en die zij dat ik gordelroos had en die blaar vond die maar vreemd heb bloed op malaria laten testen maar daar kwam niks uit dus de kous was daar eigenlijk mee af
Nu jaren later heb ik allerlei klachten opgebouwd van ontzettend pijn in me rug me linker wijsvinger gewricht
Als je de klachtenlijst neemt komt de helft wel overeen met mijn klachten
Loop nu bij reumatoloog die laat mijn bloed uitgebreid testen moet wel 14 dagen op uitslag wachten en krijg Mri
Ik vraag me heel erg af wat ik heb zijn er meer met deze klachten
Laatst gewijzigd door 7412Jg1313 op Vr 05 Aug 2016, 16:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoi
Welke test doen ze bij jou?
Ik ben gestoken door een steekvlieg en had ook pijn in vingers en nu polspijn. Loop ook bij de reumatoloog. Ik heb artritis in de pols, volgens de arts door Lyme. Volgende week gaan ze een pcr test doen op gewrichtsvocht in de pols.
Heb jij meer symptomen? Wellicht kun je je klachten wat uitvoerende toelichten.
Welke test doen ze bij jou?
Ik ben gestoken door een steekvlieg en had ook pijn in vingers en nu polspijn. Loop ook bij de reumatoloog. Ik heb artritis in de pols, volgens de arts door Lyme. Volgende week gaan ze een pcr test doen op gewrichtsvocht in de pols.
Heb jij meer symptomen? Wellicht kun je je klachten wat uitvoerende toelichten.
-
Ik heb best wel veel klachten oa last onder in me rug -vinger-vermoeid-zweten in de nacht-kortademig-hart wat over slaat -nek kraken-kramp kuiten -in de nacht-hoofdpijn-slaapproblemen -verwardheid-soms wat anders zeggen dan ik bedoel-concentratieproblemen-kan me urine moeilijk ophouden-als ik hoest komt er vaak een windje mee wat heel gênant is
Heb donderdag contact met de arts en hoop ik meer te weten
Heb donderdag contact met de arts en hoop ik meer te weten
Ok, ben toch benieuwd wat de arts gaat doen. Succes!
-
Bedankt Zizou wordt vervolgd
Hallo,
Hier nog een pechvogel die alles heeft.
Ik heb nu ongeveer 18 jaar waarvan ik zeker weet Lyme, maar waarschijnlijk langer.
Neurolyme, maar ook de huid en de gewrichten doen mee.
Mijn schouders zijn een drama, alles kapot en ontstoken... chronisch. (Mri,foto's, echo's)
Heb nu de meeste onderzoeken gehad, waarbij er dus veel verschillende problemen gevonden zijn.
Ook bij mij een omgekeerde vitamine D huishouding lage 25-OH/Hoge 1.25-OH,te laag b12 en b11.
Positieve ANA negatieve reumafactor.
Ik heb echt heel de dag door pijn, ontstekingspijn, zenuwpijn, het gaat op en af.
Ik ben tot nu toe onbehandeld, maar heb zonder lumbaalpunctie wel regulier de diagnose neuroborreliose.
Mede door testresultaten westernblot Igenex en ltt Augburg.
Beide positief.
Ben helemaal klaar met dat gedokter onderhand
Verder klaag ik niet, Ben blij dat ik leef!
Heb door die onzin al een paar maal op het randje gelegen, in de rolstoel gezeten, micky button met voedingspomp gehad.
Heb mijzelf eruit gedoktert door te lezen en nog meer te lezen.
Ik Ben terug gekomen van 27 pillen per dag naar enkel pijnstillers, spierverslappers en b12 spuiten.
Het is en blijft een rotziekte.
Voor een maand geleden opnieuw een besmette tekenbeet opgelopen welke ik door de huisarts heb laten verwijderen.
Dan krijg je volgens cbo richtlijnen een ab kuurtje, die meer erger maakt Dan beter.
Langdurige behandeling kom ik niet voor in aanmerking vanwege de slechte toestand van mijn darmen.
Hier nog een pechvogel die alles heeft.
Ik heb nu ongeveer 18 jaar waarvan ik zeker weet Lyme, maar waarschijnlijk langer.
Neurolyme, maar ook de huid en de gewrichten doen mee.
Mijn schouders zijn een drama, alles kapot en ontstoken... chronisch. (Mri,foto's, echo's)
Heb nu de meeste onderzoeken gehad, waarbij er dus veel verschillende problemen gevonden zijn.
Ook bij mij een omgekeerde vitamine D huishouding lage 25-OH/Hoge 1.25-OH,te laag b12 en b11.
Positieve ANA negatieve reumafactor.
Ik heb echt heel de dag door pijn, ontstekingspijn, zenuwpijn, het gaat op en af.
Ik ben tot nu toe onbehandeld, maar heb zonder lumbaalpunctie wel regulier de diagnose neuroborreliose.
Mede door testresultaten westernblot Igenex en ltt Augburg.
Beide positief.
Ben helemaal klaar met dat gedokter onderhand

Verder klaag ik niet, Ben blij dat ik leef!
Heb door die onzin al een paar maal op het randje gelegen, in de rolstoel gezeten, micky button met voedingspomp gehad.
Heb mijzelf eruit gedoktert door te lezen en nog meer te lezen.
Ik Ben terug gekomen van 27 pillen per dag naar enkel pijnstillers, spierverslappers en b12 spuiten.
Het is en blijft een rotziekte.
Voor een maand geleden opnieuw een besmette tekenbeet opgelopen welke ik door de huisarts heb laten verwijderen.
Dan krijg je volgens cbo richtlijnen een ab kuurtje, die meer erger maakt Dan beter.
Langdurige behandeling kom ik niet voor in aanmerking vanwege de slechte toestand van mijn darmen.
Hoi Moon
Jee, jij hebt al een hele lange tijd achter de rug.
Ongelofelijk.
Toch prettig als het bij de artsen staat vermeld.
Ik heb er ook voor gevochten, omdat je na een ab kuur zgn. geen lyme meer zou kunnen hebben, maar mijn ltt Berlijn wees ook pos. uit ondanks verschillende korte kuurtjes.
Ja, wat een gedoe hè? en zooo vermoeiend.
Er zit voor ons eigenlijk niets anders op, wij moeten onszelf onderwijzen als het over lyme gaat
Daar ben ik ook blij om, wij zijn vechters
Ja, je darmen gaan eraan ook al gebruik je geen ab.
Ik heb het gemerkt idd.
Moon schreef:Hier nog een pechvogel die alles heeft.
Jee, jij hebt al een hele lange tijd achter de rug.
Ongelofelijk.
Moon schreef:Ik ben tot nu toe onbehandeld, maar heb zonder lumbaalpunctie wel regulier de diagnose neuroborreliose. Mede door testresultaten westernblot Igenex en ltt Augburg. Beide positief.
Toch prettig als het bij de artsen staat vermeld.
Ik heb er ook voor gevochten, omdat je na een ab kuur zgn. geen lyme meer zou kunnen hebben, maar mijn ltt Berlijn wees ook pos. uit ondanks verschillende korte kuurtjes.
Moon schreef:Ben helemaal klaar met dat gedokter onderhand
Ja, wat een gedoe hè? en zooo vermoeiend.
Moon schreef:Heb mijzelf eruit gedoktert door te lezen en nog meer te lezen.
Er zit voor ons eigenlijk niets anders op, wij moeten onszelf onderwijzen als het over lyme gaat

Moon schreef:Verder klaag ik niet, Ben blij dat ik leef!
Daar ben ik ook blij om, wij zijn vechters

Moon schreef:Langdurige behandeling kom ik niet voor in aanmerking vanwege de slechte toestand van mijn darmen.
Ja, je darmen gaan eraan ook al gebruik je geen ab.
Ik heb het gemerkt idd.
Hoi Sproetje,
Ha ja dat met die korte ab kuurtjes en geen Lyme meer kunnen hebben volgens de artsen, hoe frustrerend!
Ik lag in het ziekenhuis 3 weken lang aan een augmentin infuus van 4500 mg per dag (blinde darm, met buikvlies en buikholte ontsteking o.a.)
De testen heb ik daarna laten doen, igg en igm positief, dus die theorie was snel passe.
Voor die tijd kwam ik bij een nieuwe dermatoloog die beweerde dat ik vast wel eens een kuurtje ergens voor gehad had, en dus geen Lyme kon hebben.
Van zulke medici zal je maar afhankelijk moeten zijn.
Wat we overigens voor een groot deel ook zijn
Ha ja dat met die korte ab kuurtjes en geen Lyme meer kunnen hebben volgens de artsen, hoe frustrerend!
Ik lag in het ziekenhuis 3 weken lang aan een augmentin infuus van 4500 mg per dag (blinde darm, met buikvlies en buikholte ontsteking o.a.)
De testen heb ik daarna laten doen, igg en igm positief, dus die theorie was snel passe.
Voor die tijd kwam ik bij een nieuwe dermatoloog die beweerde dat ik vast wel eens een kuurtje ergens voor gehad had, en dus geen Lyme kon hebben.
Van zulke medici zal je maar afhankelijk moeten zijn.
Wat we overigens voor een groot deel ook zijn

ook ik heb momenteel veel last van schouderklachten, en sinds 2 dagen ook pijn in heup.....beide rechts.
Verleden jaar augustus begon het met een slijmbeursontsteking in de schouder, fysio gehad toen, en het werd weer iets draaglijker, maar niet geheel pijnvrij.
Sinds een week ineens weer heftige pijn in de schouder, en nu dan de heup erbij.
De huisarts wil me laten testen op B12, vit D, schildklier en ontstekingswaarden.
Moet ook ontlasting laten testen, want ik heb sinds maanden een rare smaak in mijn mond/keel, net alsof je de hele tijd tandpasta inademt.
Zelf denk ik natuurlijk dat de lyme weer opnieuw opspeelt, en zou graag gelijk een antibiotica kuur krijgen, om te kijken of dat wat verbetering geeft. Overweeg zelfs om online AB te bestellen, heb dit nog nooit gedaan, maar ik voel me zo hondsberoerd, ook een koortsgevoel erbij.
Verleden jaar augustus begon het met een slijmbeursontsteking in de schouder, fysio gehad toen, en het werd weer iets draaglijker, maar niet geheel pijnvrij.
Sinds een week ineens weer heftige pijn in de schouder, en nu dan de heup erbij.
De huisarts wil me laten testen op B12, vit D, schildklier en ontstekingswaarden.
Moet ook ontlasting laten testen, want ik heb sinds maanden een rare smaak in mijn mond/keel, net alsof je de hele tijd tandpasta inademt.
Zelf denk ik natuurlijk dat de lyme weer opnieuw opspeelt, en zou graag gelijk een antibiotica kuur krijgen, om te kijken of dat wat verbetering geeft. Overweeg zelfs om online AB te bestellen, heb dit nog nooit gedaan, maar ik voel me zo hondsberoerd, ook een koortsgevoel erbij.
Terug naar “Algemeen Lyme-borreliose”