pijnmedicatie
-
pijnmedicatie
Ik heb enorme pijnlijke gewrichten en gebruik daarvoor momenteel 2x 150 mg tramadol en 3x daags 500mg met codeine, ik heb begrepen dat nsiad medicatie beter werkt , dus neem nu ook 3x 400mg ibuprofen, ik heb ook wel diclofenac, maar dan krijg ik veel last van mijn maag. Iemand nog tips?
Re: pijnmedicatie
Nou tips.. Ik slik plaquenil 400 Mg en ibuprofen 1200 Mg ivm pijnlijke gewrichten nu voor 7 weken. Momenteel heb ik geen pijn.. Maar ja het is meer symptoombestrijding want uit echo blijken peesontstekingen. ik weet niet wat jouw mankeert. Mijn reamatoloog zegt reumatische artritis als gevolg van Lyme. Wat is jouw geschiedenis? Dat is wel belangrijk? Succes!
-
Ik heb achteraf in 2011 mijn besmetting opgelopen, hier zijn we in 2015 achter gekomen, eerst 4 weken ab bij de huisarts en dat hielp natuurlijk niets. daarna in Rotterdam voor bijna een jaar behandeld met ab . dubbel dosis gecombineerde etc ook nog 7 weken ab via infuus gehad, allemaal niets geholpen. Nu moet ik het via de alternatieve zorg gaan proberen. Nu een half jaar bioresinantie en fotonen therapie gehad, maar wordt momenteel alleen maar zieker. Nu wordt ik behandeld vanuit levende bloed analyse , Hij ziet ook heel duidelijk dat ik ontstoken gewrichten heb, dit had de vorige alternatieve arts ook gezien. Maar de pijnen in mijn lijf zijn vreselijk, vooral nek schouders heupen en enkels. Ik ben nog niet weer naar de huisarts geweest. Daarnaast in en in moe. Allemaal niet leuk meer zo! Misschien zou ik een keer moeten vragen of de huisarts mijn bloed zou willen prikken. Loop dus niet bij reumatoloog
maureen1971 schreef:Ik heb achteraf in 2011 mijn besmetting opgelopen, hier zijn we in 2015 achter gekomen, eerst 4 weken ab bij de huisarts en dat hielp natuurlijk niets. daarna in Rotterdam voor bijna een jaar behandeld met ab . dubbel dosis gecombineerde etc ook nog 7 weken ab via infuus gehad, allemaal niets geholpen. Nu moet ik het via de alternatieve zorg gaan proberen. Nu een half jaar bioresinantie en fotonen therapie gehad, maar wordt momenteel alleen maar zieker. Nu wordt ik behandeld vanuit levende bloed analyse , Hij ziet ook heel duidelijk dat ik ontstoken gewrichten heb, dit had de vorige alternatieve arts ook gezien. Maar de pijnen in mijn lijf zijn vreselijk, vooral nek schouders heupen en enkels. Ik ben nog niet weer naar de huisarts geweest. Daarnaast in en in moe. Allemaal niet leuk meer zo! Misschien zou ik een keer moeten vragen of de huisarts mijn bloed zou willen prikken. Loop dus niet bij reumatoloog
Dat is allemaal flink vervelend zeg! En behoorlijk lang ab en geen resultaat zeg. Er zijn op dit forum meer mensen die jou meer kunnen vertellen. Ik heb geen ervaringen met alternatieve hulp( maar dat kam nog komen) succes
Terug naar “Reguliere Behandeling”