Radboud umc?
-
Radboud umc?
Wie heeft ervaring met het Radboud UMC? Na 4 weken doxy en een week wachten knap ik niet echt op, weer dubbelzien en ataxie, hoofdpijn, blaasproblemen enz enz. Nu doorgestuurd naar Radboud. Mijn huisarts vertelde me dat ik niet naar het dichtstbijzijnde ziekenhuis in Helmond kon, daar erkende ze de lab uitslagen in Weert niet. Het is toch van de gekke! Wachttijd Radboud : 100 dagen!!!ze nemen de brief van de huisarts in behandeling en daarna kijken ze OF en wanneer ik een behandeling krijg.
-
Radboud umc?
- edit door de moderator: de onderstaande 6 berichten zijn samengevoegd met het bovenstaande bericht -
Ik ben doorgestuurd door mijn huisarts naar het Radboud. Omdat ik 2 bacteriën heb en een virus en omdat het in mijn brein zi vond hij dat ik recht heb op een ruggeprik . krijg ik vandaag een brief....
Het komt er op neer dat ze het te druk hebben. Er staat letterlijk : wij kunnen niet iedereen helpen die lyme heeft. Terug naar de huisarts! Die zei al toen hij de uitslag kreeg: welkom in derde wereld land Nederland. Dit wordt niet makkelijk.
Ik ben doorgestuurd door mijn huisarts naar het Radboud. Omdat ik 2 bacteriën heb en een virus en omdat het in mijn brein zi vond hij dat ik recht heb op een ruggeprik . krijg ik vandaag een brief....
Het komt er op neer dat ze het te druk hebben. Er staat letterlijk : wij kunnen niet iedereen helpen die lyme heeft. Terug naar de huisarts! Die zei al toen hij de uitslag kreeg: welkom in derde wereld land Nederland. Dit wordt niet makkelijk.

Re: Radboud umc?
Marianne M. schreef:Ik ben doorgestuurd door mijn huisarts naar het Radboud. Omdat ik 2 bacteriën heb en een virus en omdat het in mijn brein zi vond hij dat ik recht heb op een ruggeprik . krijg ik vandaag een brief....
Welke bacteriën en virus? Een ander regulier ziekenhuis kan ook gewoon hersenvocht onderzoeken.
-
virus weten we niet, wel borrelia afzelii enborrela garinil .
kan er niet echt wijs uit hoor.
Borelia en B.burgdorferi staat er op het eind.
kan er niet echt wijs uit hoor.
Borelia en B.burgdorferi staat er op het eind.
-
Mijn ha heeft mij aangemeld voor behandeling en niet alleen ruggenprik.
Ok dus je bent al gestest blijkbaar. Er zijn nog meer lymecentra in Nederland. Bizar dat het radboud je niet wilt helpen!!
Marianne M. schreef:Het komt er op neer dat ze het te druk hebben. Er staat letterlijk : wij kunnen niet iedereen helpen die lyme heeft.

- Bovenstaande 6 berichten zijn samengevoegd met het openingsbericht -
Leia, moderator
-
Zo..... uitbehandeld!! Ach ja. Mijn huisarts heeft contact gehad met het radbout en gezegd dat ik ernstige neurologische problemen heb. Nou ja zei de arts(assistent) : dan moet ze naar een neuroloog! Ja duhhh. Daar was ik al geweest.
Ze accepteren ook de bloeduitslagen van Weert niet .
Dus zei mijn huisarts, dan een ruggenprik in een ander ziekenhuis. Ja ja dat had je gedacht, nee hoor eerst moet het aantoonbaar zijn in het bloed! Weer een reguliere bloedtest. Daar was het niet in de zien dus zijn we klaar.
Nou ben ik wel opgeknapt na 4 weken doxy maar het lijkt nog niet op wat ik was. Ben nog erg duizelig, een hoop herrie in mijn hoofd, hoofdpijn en getintel in mijn been en arm, vermoeidheid en erge pijn in mijn onderstel dus lopen gaat soms wel soms niet.
Werk vanaf maart niet, nou daar wordt je ook niet vrolijk van!
Ze accepteren ook de bloeduitslagen van Weert niet .
Dus zei mijn huisarts, dan een ruggenprik in een ander ziekenhuis. Ja ja dat had je gedacht, nee hoor eerst moet het aantoonbaar zijn in het bloed! Weer een reguliere bloedtest. Daar was het niet in de zien dus zijn we klaar.
Nou ben ik wel opgeknapt na 4 weken doxy maar het lijkt nog niet op wat ik was. Ben nog erg duizelig, een hoop herrie in mijn hoofd, hoofdpijn en getintel in mijn been en arm, vermoeidheid en erge pijn in mijn onderstel dus lopen gaat soms wel soms niet.
Werk vanaf maart niet, nou daar wordt je ook niet vrolijk van!
-
O ja, voor een ander lyme centrum kom ik niet in aanmerking, alleen degene in mijn regio.
Terug naar “Reguliere Behandeling”