Ervaringen van Anoniem1992 met MMS en nog heel veel meer

Anoniem1992

Re: Ervaringen van Anoniem1992 met MMS en nog heel veel meer

Berichtdoor Anoniem1992 » Zo 30 Nov 2014, 16:11

Nou ik heb weer geslapen als een kanon.
Eerder had ik met de Q10 dat ik niet elke dag 60 mg kon nemen omdat ik dan helemaal niet meer sliep nu wel lijkt.
Ik weet alleen nog niet hoe het met sporten gaat, maar ik word niet meer wakker s'nachts momenteel, en ik slaap weer onder mijn zomerdekbed zonder het koud te hebben.
Voor de Raw thyroid had ik 3 dekens extra er op en nog werd ik niet warm dus best prettig zo.
Gisteren was ik echt moe en hangerig vandaag is dat veel beter en voel ik me echt prima!
Merk wel dat gluten en melk helaas nog niet helemaal goed gaan, dat ik er toch wel pijn van krijg en last krijg van mijn hoofd, gisteren kibbeling gegeten en daar had ik gisteren echt toch wel last van als ik zie hoe ik me nu voel.

Er is weer nieuwe PEA onderweg, maar de PEA heb ik steeds minder van nodig.
Zo kan ik gemiddeld echt wel af me 1 capsule per dag, en als ik nog ga sporten ofzo neem ik een tweede als ik er aan denk tenminste..
Ondanks de verhoogde dosis Cowden gaat het dus nog steeds goed op de lage dosis, maar ik gebruik natuurlijk ook APS erbij regelmatig..

Verder is Cowden nu ontzettend fijn ingesteld, en qua verbruik van de druppels valt het me reuze mee. :mrgreen:
Ik gebruik nu:
1x per dag 10 druppels Pinella en Parsley
1x per dag 4 druppels Sparga
2x10 druppels Burbur
2x4 druppels Samento of Banderol
1x4 druppels Cumanda

Anoniem1992

Berichtdoor Anoniem1992 » Ma 01 Dec 2014, 21:37

Nou vandaag joepie nieuws en mwah nieuws.
Vannacht wakker geworden heel onrustig en zelfs een soort angstig, dus ik ga even klooien met de dosering Raw thyroid.
Het lijkt gewoon alsof ik de dag er niet mee door kom, dus ik heb nu 6 capsules verdeeld over 24 capsules met mijn capsulevuller in lege capsules.
Kwart van de dosering dus, ben benieuwd wat er dan gebeurd.
Verder vandaag een dag pauze ingelast, want morgen start ik weer met Banderol, ik voel me ADHD-joepie-ik-spuit-door-het-dak dus ik ben benieuwd hoeveel uren slaap het vannacht scheelt, tov vol aan de druppels.

Verder nu vanaf vrijdag ofzo PEApureloos, en vanavond aquafitness gehad, helaas spelen nu dus letterlijk alle klachten op die ik altijd gehad heb qua pijn.
Ik ben na 20 minuten gestopt met de les, zowel mijn knieen, enkels, scheenbenen als schouders deden weer zeer, ook duidelijk zenuwpijn in mijn bovenlichaam.
Zelfs mijn grote teen waar ik in het begin van mijn Lyme carriere een onverklaarbare ontsteking aan gehad heb doet zeer!
Voor morgen dus geen spinning, eerst even de PEA in laten werken voor ik mezelf een blessure bezorg, PEA werkt ook ontstekingsremmend en dat merk ik nu dus heel duidelijk..
Het zijn weer good old nare steken en stijve gewrichten, mijn scheenbeen voel ik nu het ergst, maar ook mijn handen doen nu zeer. :|
Morgen komt de PEApure als het goed is weer binnen en ik heb nog een capsule liggen voor nood..

Anoniem1992

Berichtdoor Anoniem1992 » Di 02 Dec 2014, 23:39

Vandaag paard gedaan en toch een geflopte poging spinning gedaan..
Behoorlijk veel pijn en best gevoelig, de dingen die normaal geen pijn doen doen ineens weer zeer..
Vanavond dus weer met de PEA begonnen nadat het bezorgd was..
Het potje spinning heb ik maar veranderd in eerst basketballen, maar dat net was niet te sjouwen en ik kon geen bal vinden. :roll:
Uiteindelijk in een van de hokjes die wel open was hockeysticks ontdekt, naja ook goed als ik maar even kon klooien. :lol:

Anoniem1992

Berichtdoor Anoniem1992 » Wo 03 Dec 2014, 14:29

Vandaag geen rijles, instructeur ziek.
Jammer maar niks aan te doen, en ik heb een rustdagje ook wel lekker.
Ik zit sinds gister weer aan de PEA, Mopa aan gehad voor onsteking en Cowden zit nu op 3x5 druppels per dag. :mrgreen:
Wat wel een feestje waard is is dat ik nu echt al maanden zonder Biowave kan en zelfs zonder Mopa ter ondersteuning voor het ontgiften.
In het begin kon ik dat echt vergeten, dat is iets van de laatste 3 maanden ofzo gok ik, maar wel super.
Qua supplementen slik ik ook niet echt veel, de spirulina en chlorella en meer van die dingen is verhuisd naar de voorraad in plaats van het bakje wat ik dagelijks gebruik.
Afgelopen dinsdag was het trouwens 4 weken geleden dat ik gestart ben met Cowden.

Sproetje

Berichtdoor Sproetje » Wo 03 Dec 2014, 19:03

Anoniem1992 schreef:Wat wel een feestje waard is is dat ik nu echt al maanden zonder Biowave kan en zelfs zonder Mopa ter ondersteuning voor het ontgiften.

Eindelijk komt er dan iets van vooruitgang, zeg maar.
Het duurt soms wel lang hè?

Anoniem1992 schreef:Afgelopen dinsdag was het trouwens 4 weken geleden dat ik gestart ben met Cowden.

Je zit nu op 3×5 druppels, gaat dat nog een beetje?

Groetjes en hou vol!!
Laatst gewijzigd door Sproetje op Za 20 Jan 2018, 17:09, 1 keer totaal gewijzigd.

Anoniem1992

Berichtdoor Anoniem1992 » Wo 03 Dec 2014, 20:38

Dat stukje heeft echt lang geduurd ja!! Gevoelsmatig alles maar rationeel gelukkig niet!
Drie keer vijf druppels gaat net, of nu vandaag net niet, flinke rugpijn en hoofdpijn.
Nu dus iets stoned, druppeltje wietolie teveel maar geen pijn meer. :)
Super zeg foetsie! Je hoofd niet helder is niet tof, heb zelf dus ook brainfog nu, brrrr. Zelfs nu is het nog aanwezig. :evil:
Hoe lang heeft die herx geduurd uiteindelijk? Ben je nu al klaar met die druppels?

Sproetje

Berichtdoor Sproetje » Do 04 Dec 2014, 18:59

Anoniem1992 schreef:Je hoofd niet helder is niet tof, heb zelf dus ook brainfog nu, brrrr. Zelfs nu is het nog aanwezig

Brainfog is naar, heel naar
maar dit is een beetje anders, het is meer een soort van opgehoopte snot (veel) dat dan drukt tegen je schedel, alsof het er niet meer in past, je hersenen doen pijn.
En heel erge buikpijn, moest op de bank gaan liggen steeds.
Laatst gewijzigd door Sproetje op Za 20 Jan 2018, 17:11, 1 keer totaal gewijzigd.

Anoniem1992

Berichtdoor Anoniem1992 » Do 04 Dec 2014, 22:48

Dopamine, serotonine.. Rottige dingen zijn dat..
Ik gebruik L-theanine omdat ik anders echt mijn dingen niet kan doen.
Dan werkt mijn brein gewoon niet of heb ik geen overzicht door ik denk overprikkeling.
Gelukkig werkt dat wel goed en per 100 gram kost het puur niet echt veel, het lost ook op in water dus ik capsuleer het niet.

Oh maar dat is ook rot.. Net zoiets als bijholte ontsteking? Dat is ook echt iets waar je goed ziek van kunt zijn.
Dat gevoel van brainfog ervaar ik alsof ze mijn hoofd open gezaagd hebben, dan veel te veel watten in mijn hoofd stoppen en dan de boel weer dicht hebben gemaakt.
Zoiets, alsof er constant druk op je hoofd is.
Buikpijn heb ik weinig last van gelukkig maar dat heeft een grote invloed op je spieren ook, qua pijn dus dat is knap kl*te.
Maar na 3 weken pas een herx met verhoging? Ik heb dat dus heel erg snel, en dat is soms best lastig!
Gelukkig heb ik het nu onder controle maar ik heb het met veel sups heel gauw. :roll:

Ik heb me nooit echt verdiept in toxoplasma, maar ik ben wel blij dat Cowden niet alleen op Lyme werkt, als ik dan iets gemist heb pakt Cowden het denk ik wel op of niet?
Goed dat je doorgezet hebt, soms is het inderdaad lastig, wat is wijsheid?
Fijn dat het nu aardig gaat, wel een flink lange kuur dan 10 weken maar gelukkig helpt het je!
Ik ervaar Cowden nu niet echt als hinderlijk trouwens, dus het is niet per definitie dat je altijd veel last moet hebben van wat je gebruikt.
In het begin wel maar nu niet echt meer, maar ik zoek het ook niet op..
Persoonlijk vind ik het ook altijd wel dapper om weken lang te kunnen lijden als het moet.
Ik trek dat echt niet meer tussen mijn oren als ik eerlijk ben, vooral omdat ik geen flauw idee heb waar de eindstreep is en of die wel bestaat. :|

Verder hier nu moe en bedtijd, ik zit al een paar dagen op naast een hele capsule Raw thyroid s'morgens en s'avonds een kwart en dat lijkt tot nu toe goed te gaan.
Slaap tot nu toe nog steeds goed, ben nu ook echt slaperig en eerder zat ik gewoon te stuiteren om deze tijd en dat klopt natuurlijk niet.
Merk wel dat mijn lichaam nu rust neemt, maarja die bijnieren worden nu ook ondersteund. Wel prettig om die rust te hebben ook al hoop ik niet dat ik te moe wordt straks er van.
Merk dat ik wat mijn lichaam wil niet bij kan houden met mijn hoofd, dat is denk ik de beste uitleg.
Dat heb ik eerder gehad trouwens en dat had even tijd nodig maar dat was een kwestie van wennen..

Vandaag ipv afgelopen zaterdag laatste sinterklaas inkopen gedaan met mams en ik moest hoognodig een nieuwe jas voor bij de paarden.
Geen probleem zou je zeggen, de mode is nu getailleerd en vielen de winterjassen me echt tegen, mijn 4 keer gewassen jas die nu te dun is is haast net zo dik! :?
Nu heb ik een jas waar ik helemaal in verdwijn, als ik de capuchon op doe en dicht zie je alleen mijn ogen nog en als je mazzel hebt mijn neus. :lol:

Troptard

Berichtdoor Troptard » Do 04 Dec 2014, 22:55

:)
Bijlagen
image.jpg
image.jpg (108.25 KiB) 8381 keer bekeken
Elke wijze uil begon ooit als uilskuiken

Daisy

Berichtdoor Daisy » Vr 05 Dec 2014, 09:07

HAHAHAHA....... :lol: :lol:

Leuke Jas Anoniem..... ;) maar die baard en snor staan je niet.

Oh Troptard wat heerlijk om even te lachen om je humor!

Daisy
Luister naar je lichaam.

Terug naar “Alternatieve therapieën”