Berichtdoor VerlorengezondheidM » Do 02 Feb 2017, 18:47
Als we door blijven gaan met Elisa / Western Blot voor Lyme is er straks geen mens meer gezond in Nederland.
Moet ik mij zorgen maken over een Lyme epidemie in Nederland en bloedvoorraad besmettingen terwijl die LTT's al tig jaar bestaan en de AB's gewoon voorradig zijn in de reguliere ziekenhuizen?
Open grenzen tellen voor iedereen behalve voor de Nederlandse chronische Lyme patienten.
Ik ben al chronisch ziek, maar hoe zit het met de toekomst van onze kinderen?
Ik hoor minister Schippers alleen maar over geld praten en 'betaalbare zorg', maar over de kwaliteit van zorg/leven van de chronische Lyme patienten hoor ik haar nooit.
Betekent (het ultieme doel?) 'betaalbare zorg' nog minder vergoedingen voor de chronische Lyme-patienten of nog slechtere goedkopere bloedtesten?
Misschien nog wat extra dure NEDERLANDSE artsenteams naar een BUITENLANDS Zika virus sturen en je eigen Nederlandse bevolking, die dit land heeft opgebouwd en de kinderen van onze toekomst met een persisterende Lyme en co infecties financieel laten stikken met de ILADS-richtlijnen, zonder hoop op verbetering.
Naar mijn mening heeft minister Schippers helemaal niks gedaan voor chronische Lyme en de epidemie alleen verergerd, ja telkens het beloofde Lyme centrum uitstellen en argumenten verzinnen om maar niks te hoeven doen, omdat volgens haar artsen en patienten onderling van mening verschillen; is dat een legitieme reden om maar niks te hoeven doen mevrouw Schippers?
Die term 'zelfredzaamheid' is leuk, maar compleet uit zijn verband gerukt en misbruikt naar mijn mening. Voor gezonde mensen vind ik die term wel van toepassing maar niet voor doodzieke hulp/zorgbehoevende Lyme patienten met een fatale infectie.
Ik loop constant vast in de reguliere ziekenhuizen door de CBO-Lyme richtlijnen, nog bedankt mevrouw Schippers, uw oppositie is reeds ingelicht door mij.
Ik krijg de indruk dat geld belangrijker is dan gezondheid (behalve als het om u zelf of een van uw naasten gaat natuurlijk)?
Het lijkt erop dat eerst financieel wordt berekend wat het kost om chronische Lyme te erkennen, kost het teveel dan de doofpot in, ben je gelijk van vervelende schadevergoedingen af zoals bij Q-koorts, wat leven we toch in een mooi land (volgens dhr. Rutte)
Als de toekomst is (wordt?) dat je als kwetsbare chronisch zieke patient alleen nog maar je gelijk kunt halen via dure, energieverslindende, stressverhogende, ziekte verergerende rechtszaken ben ik blij dat ik geen kinderen heb.
Misschien als Schippers zelf of een van haar naasten chronische Lyme heeft dat ze plotseling anders over maximaal 4 weken orale AB en de CBO-richtlijnen denkt, of zijn langdurige infusen dan wel bespreekbaar, ik roep maar wat?
Waarom wordt hier nooit een open en eerlijk debat over gevoerd, dr. S is bereid om bij haar in de praktijk politici voor te lichten over de gevaren van Lyme, waarom wordt met dit aanbod niks gedaan?
Lyme Test Negative?
It Still May Be Lyme Disease!
Na 19 jaar onbehandeld rondlopen met een klinisch ziektebeeld: Chronische Lyme, Q-koorts, Bartonella, Babesia, Anaplasma, Chlamydia, Mycoplasma, Rickettsia, Yersinia, Coxsackie A16+ B, HHV-6.