Verhoogde leverwaarden
Re: Verhoogde leverwaarden
Ik denk dat mijn klachten waarvoor ik geopereerd werd, veroorzaakt zijn door Lyme. Operatie na operatie is mislukt, omdat de oorzaak niet goed aangepakt werd. Enfin, toen ik niet meer goed kon plassen en 1 1/2 liter in mijn blaas had, toen dacht de uroloog (!) aan Lyme....
Slimme uroloog had je dan. Mogelijk een tijdelijke zenuwuitval. Dan heb je een tijd met katheter moeten lopen ? Zo zie je maar dat lyme duizenden gezichten heeft. We zijn wat aan het afwijken van het onderwerp.
Inderdaad een hele slimme uroloog, hij kwam uit België! Ik zou per direct een supra-pubis catheter gekregen hebben maar dat wilde ik pertinent niet. Ik mocht mezelf toen 3 maal daags catheteriseren en moest op de klok gaan plassen, ook 's nachts. Met behandelingen is dat probleem gelukkig over gegaan.
Gelukkig is het overgegaan. Dat is ook lyme: altijd iets anders, altijd tijdelijk. Maar sommige klachten zijn natuurlijk invaliderend zoals met een catheter rondlopen.
wombat schreef:Gelukkig is het overgegaan. Dat is ook lyme: altijd iets anders, altijd tijdelijk. Maar sommige klachten zijn natuurlijk invaliderend zoals met een catheter rondlopen.
Inderdaad Wombat , altijd iets anders , en vaak tijdelijk , dat ik vaak dacht wat nu weer . En dan een diagnose die soms helemaal niet over zou kunnen gaan maar wel deed . Hier kun je erg onzeker van worden of wantrouwend naar artsen

Onlangs weer leverwaarden laten prikken. Guess what? alle waarden ruim onder de referentie.
Wat een paar weken mariadistel al niet kunnen doen..
Wat een paar weken mariadistel al niet kunnen doen..
He wat geweldig!ik ga ook meteen beginnen.
Ik heb ook al een behoorlijke tijd verhoogde leverwaardes
Ik heb ook al een behoorlijke tijd verhoogde leverwaardes
Terug naar “Algemeen Lyme-borreliose”