Ik las op internet dat Yolanda Hadid een boek over haar gevecht met Lyme aan het schrijven was.
En dat zou in Februari uitkomen.
Ik heb er nog niets over gelezen, wie wel?
Daisy
"Yolanda Hadid schrijft boek over leven met ziekte van Lyme 09-06-16
Yolanda Hadid wil graag meer begrip voor de ziekte van Lyme. De 52-jarige realityster werkt daarom aan het boek Believe Me over haar leven met de 'onzichtbare ziekte', dat in februari moet uitkomen."
http://www.ad.nl/show/yolanda-hadid-sch ... ~a90bac05/
Wie weet iets over het boek van Yolanda Hadid
Wie weet iets over het boek van Yolanda Hadid
Laatst gewijzigd door Daisy op Ma 27 Feb 2017, 11:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Luister naar je lichaam.
Re: Wie weet iets over het boek van Yoanda Hadid
Oh ik zag toevallig bij boeken uitzoeken op bol.com haar nog niet verschenen exemplaar staan. Komt 1 Maart uit.
Maar alleen in het engels, jammergenoeg!
https://www.bol.com/nl/p/believe-me/9200000063463957/
PS
Ik probeer de foto te verkleinen, lukt me niet.

PS
Ik probeer de foto te verkleinen, lukt me niet.
- Bijlagen
-
- Boek Yolanda Hadid.jpg (53.28 KiB) 10053 keer bekeken
Laatst gewijzigd door Daisy op Ma 27 Feb 2017, 11:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Luister naar je lichaam.
Een echt mode poppetje
Sorry, maar ik zie er toch een stuk slechter uit met m'n lyme, meer zoiets als dit:
http://rebloggy.com/post/lol-funny-cart ... 0210267785
Sorry, maar ik zie er toch een stuk slechter uit met m'n lyme, meer zoiets als dit:
http://rebloggy.com/post/lol-funny-cart ... 0210267785
TikkeltjeSproetje schreef:Een echt mode poppetje
Sorry, maar ik zie er toch een stuk slechter uit met m'n lyme

Kijk naar boer zoekt vrouw http://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/seizoenenoverzicht/ De dame die een prachtige fotomodel foto naar 1 van de boeren had gestuurd zag er in het echt best wel anders uit. Puur natuur lijkt zij gewoon een leuke en mooie jonge dame daar is geen fotomodel foto voor nodig.
Er zijn tijdens de ziekte periode van Yolanda verschillende foto's te zien geweest in het openbaar waar zij er erg slecht uitzag met en of zonder make up.
Ik ben blij voor haar dat het haar beter gaat. Ik zie haar als mens en niet als een mode pop, foto model of glamour dame.
'Back in the saddle!' Yolanda Hadid rides again... and reveals she's at '80 percent recovery' from Lyme Disease http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/ar ... z4ZdAI3GqM
Laatst gewijzigd door Roxy op Vr 24 Feb 2017, 21:10, 1 keer totaal gewijzigd.
~ I may not be there yet, but I'm closer than I was yesterday ~
~ There is nothing more beautiful than a rainbow but it takes both rain and sunshine to make a rainbow ~
~ So encourage each other and build each other up - Positive connections ~
~ There is nothing more beautiful than a rainbow but it takes both rain and sunshine to make a rainbow ~
Ach, misschien heb je wel gelijk, en moeten mensen zich aan een nepbeeld optrekken.
Hoi Daisy,
Het lijkt mij een goed boek en de moeite waard om te lezen. Helaas kan ik het Engels niet goed lezen en vertalen.Daisy schreef:Oh ik zag toevallig bij boeken uitzoeken op bol.com haar nog niet verschenen exemplaar staan. Komt 1 Maart uit.![]()
~ I may not be there yet, but I'm closer than I was yesterday ~
Ik vind het ook zó jammer dat het alleen in het Engels is, voor mij geldt hetzelfde, Roxy.
Maar omdat Yolanda Nederlandse roots heeft, hoop ik dat het nog vertaald gaat worden, maar dan moet het boek eerst goed verkocht worden, en er moet vraag naar zijn. ( kunnen wij daar niet iets aan doen? )
PS
Ik denk dat wij allemaal tegen hetzelfde probleem aanlopen dat je met Lyme er gewoon normaal en 'gezond' uitziet wanneer anderen ons zien.
Dat maakt het voor ons Lymepatiënten zo moeilijk om de buitenstaanders te laten inzien dat we écht ziek zijn binnenin.
Dus make-up en goed gekleed een mooie natuurlijke uitstraling (écht sommige hebben dit meegekregen in hun genen) zorgen voor het onbegrip. Ikzelf ervaar dat ook, maar ik geef ook volgens mij een verkeerd signaal af.
Ik ga n.l. nooit de deur uit (als ik daartoe in staat ben) zonder make-up, goed gekleed haren in model en oorbellen ketting of sjaaltje om. Maar dat is het buitenste laagje wat anderen van mij zien.
Mijn man is de enige die mij ziek ziet! Zelfs mijn kinderen zien mij niet ziek.
Ik vond het ook héél eng om een foto te moeten plaatsen voor mijn verhaal van HOOP, het verhaal van Mar.
Maar soms moet je je masker gewoon afdoen.
En Yolanda deed dit in de tijd dat ze met de behandelingen bezig was en ze op haar slechts was ook op haar instagram, alleen nu ze zich beter voelt zie je haar weer met make-up.
Maar ze heeft heel weinig nodig, ze heeft de mooie uitstraling meegekregen van moedertje natuur.
Daisy

Maar omdat Yolanda Nederlandse roots heeft, hoop ik dat het nog vertaald gaat worden, maar dan moet het boek eerst goed verkocht worden, en er moet vraag naar zijn. ( kunnen wij daar niet iets aan doen? )

PS
Ik denk dat wij allemaal tegen hetzelfde probleem aanlopen dat je met Lyme er gewoon normaal en 'gezond' uitziet wanneer anderen ons zien.
Dat maakt het voor ons Lymepatiënten zo moeilijk om de buitenstaanders te laten inzien dat we écht ziek zijn binnenin.
Dus make-up en goed gekleed een mooie natuurlijke uitstraling (écht sommige hebben dit meegekregen in hun genen) zorgen voor het onbegrip. Ikzelf ervaar dat ook, maar ik geef ook volgens mij een verkeerd signaal af.
Ik ga n.l. nooit de deur uit (als ik daartoe in staat ben) zonder make-up, goed gekleed haren in model en oorbellen ketting of sjaaltje om. Maar dat is het buitenste laagje wat anderen van mij zien.
Mijn man is de enige die mij ziek ziet! Zelfs mijn kinderen zien mij niet ziek.
Ik vond het ook héél eng om een foto te moeten plaatsen voor mijn verhaal van HOOP, het verhaal van Mar.

En Yolanda deed dit in de tijd dat ze met de behandelingen bezig was en ze op haar slechts was ook op haar instagram, alleen nu ze zich beter voelt zie je haar weer met make-up.
Maar ze heeft heel weinig nodig, ze heeft de mooie uitstraling meegekregen van moedertje natuur.

Daisy
Luister naar je lichaam.
- VerlorengezondheidM
Roxy schreef:'Back in the saddle!' Yolanda Hadid rides again... and reveals she's at '80 percent recovery' from Lyme Disease http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/ar ... z4ZdAI3GqM
Is het bekend waardoor zij voor 80℅ is hersteld van de Lyme?
P.s.: om eerlijk te zijn volg ik Yolanda Hadid pas sinds ze Lyme heeft; ik was namelijk niet z'on fan van het TV programma 'The Real Housewives of Beverly Hills'
Lyme Test Negative?
It Still May Be Lyme Disease!
Na 19 jaar onbehandeld rondlopen met een klinisch ziektebeeld: Chronische Lyme, Q-koorts, Bartonella, Babesia, Anaplasma, Chlamydia, Mycoplasma, Rickettsia, Yersinia, Coxsackie A16+ B, HHV-6.
It Still May Be Lyme Disease!
Na 19 jaar onbehandeld rondlopen met een klinisch ziektebeeld: Chronische Lyme, Q-koorts, Bartonella, Babesia, Anaplasma, Chlamydia, Mycoplasma, Rickettsia, Yersinia, Coxsackie A16+ B, HHV-6.
Is het bekend waardoor zij voor 80℅ is hersteld van de Lyme?
Zij ging van de ene behandeling naar de ander behandeling en van de ene behandelaar naar de volgende behandelaar.... Mogelijk is het een optelsom van alle behandelingen die ze deed, van het verwijderen van haar borstimplantaten tot de stamceltherapie. Het laatste wat ik las, is dat ze momenteel behandelingen volgt van of bij dokter Klinghardt.
Re: Wie weet iets over het boek van Yolanda Hadid
Ik viel ooit middenin het programma 'de TV show' van Yvo Niehe in gesprek met Yolanda toen nog Foster. (ergens in 2013?) Ik wist niet waarover het ging.
Ook kende ik haar niet, dus interesseerde het gesprek mij niet echt, maar iets in het gesprek wat ik maar met een half oor beluisterde met mijn ogen dicht (want ik lag in die tijd nog half bewusteloos op de bank en kon geen TV beelden verdragen) wekte mijn belangstelling.
Ze vertelde iets waarvan ik dacht: Hé, wat mankeert zij? Het lijkt mijn verhaal wel, zoals ze zichzelf beschreef tijdens haar slechte momenten! Heeft ze soms ook de ziekte van LYME? En ja hoor, later in het gesprek hoorde ik haar iets daarover zeggen, ik herkende zoveel uit haar verhaal.
En v.a. die tijd ben ik haar gaan volgen. Het heeft mij wel geholpen in mijn zoektocht naar de juiste methode van behandelen. Want hieruit blijkt weer dat het een lange weg is naar herstel, en dat het maatwerk is!
Ik kan nu na 4 jaar behandelen ook zeggen dat ik verder zal moeten leven met de bepaalde schade die de bacterie heeft achtergelaten. De ene keer zeg ik net als Yolanda:
80 % genezen (!) maar een andere dag zeg ik 50 % (!)
Zo leer je wel accepteren dat klachten met chronische Lyme vaak onvoorspelbaar zijn. En pas sinds kort heb ik met dat gegeven leren omgaan.
Ik geniet van de momenten waarop ik een topdag heb, al komen ze maar 1 of 2 dagen per week voor, maar soms ook een weeklang.
En ik denk dat Yolanda nog genoeg dagen heeft dat zij ook instort na een topdag! Maar dat zien wij niet, net zoals ik die ook niet graag laat zien.
Daisy
Ook kende ik haar niet, dus interesseerde het gesprek mij niet echt, maar iets in het gesprek wat ik maar met een half oor beluisterde met mijn ogen dicht (want ik lag in die tijd nog half bewusteloos op de bank en kon geen TV beelden verdragen) wekte mijn belangstelling.

Ze vertelde iets waarvan ik dacht: Hé, wat mankeert zij? Het lijkt mijn verhaal wel, zoals ze zichzelf beschreef tijdens haar slechte momenten! Heeft ze soms ook de ziekte van LYME? En ja hoor, later in het gesprek hoorde ik haar iets daarover zeggen, ik herkende zoveel uit haar verhaal.
En v.a. die tijd ben ik haar gaan volgen. Het heeft mij wel geholpen in mijn zoektocht naar de juiste methode van behandelen. Want hieruit blijkt weer dat het een lange weg is naar herstel, en dat het maatwerk is!
Ik kan nu na 4 jaar behandelen ook zeggen dat ik verder zal moeten leven met de bepaalde schade die de bacterie heeft achtergelaten. De ene keer zeg ik net als Yolanda:
80 % genezen (!) maar een andere dag zeg ik 50 % (!)
Zo leer je wel accepteren dat klachten met chronische Lyme vaak onvoorspelbaar zijn. En pas sinds kort heb ik met dat gegeven leren omgaan.
Ik geniet van de momenten waarop ik een topdag heb, al komen ze maar 1 of 2 dagen per week voor, maar soms ook een weeklang.
En ik denk dat Yolanda nog genoeg dagen heeft dat zij ook instort na een topdag! Maar dat zien wij niet, net zoals ik die ook niet graag laat zien.
Daisy
Luister naar je lichaam.
Terug naar “Nieuws, Actualiteiten en Acties”