Ervaringen van Anoniem1992 met MMS en nog heel veel meer

Anoniem1992

Re: Ervaringen van Anoniem1992 met MMS en nog heel veel meer

Berichtdoor Anoniem1992 » Vr 05 Dec 2014, 17:38

:mrgreen: :mrgreen:

Sproetje

Berichtdoor Sproetje » Vr 05 Dec 2014, 22:00

Verwijderd
Laatst gewijzigd door Sproetje op Za 20 Jan 2018, 17:13, 1 keer totaal gewijzigd.

Anoniem1992

Berichtdoor Anoniem1992 » Vr 05 Dec 2014, 22:07

Echt Troptard, waar haaaal je zo'n belachelijke foto vandaan. :mrgreen:

Hier drukke dag gehad, bij de paarden geweest maar kreeg gister de vraag of ik er vandaag twee bij kon doen.
Dus zo gezegd zo gedaan, sowieso ga ik al voor mijn verzorgpaard en haar buurvrouw zet ik dan ook buiten, en dat doet die eigenaresse hetzelfde met mijn verzorgpaard.
Ik heb wel kilometers gemaakt lol, geholpen op stal met heen en weer lopen met pensionpaarden, en meegelopen naar de stapmolen met buurpaard.
Die twee extra paarden voor vandaag moesten er ook in, maar die moesten op een langzame stand gezien de leeftijd, en de een korter als de ander.
Ik heb uiteindelijk 6 keer heen en weer gelopen naar de stapmolen en ik nog meer keren naar de paddocks.
Dan nog de stallen van verzorgpaard en die twee extra paarden uitgemest, en allemaal dekens af gehad en geborsteld en verzorgpaard nog gereden.
Nu is mijn batterijtje LEEG zoals jullie wel zullen begrijpen, ik ben er 5 uur mee zoet geweest zonder relaxen tussendoor.

Dit geeft de burger in ieder geval wel moed, maar helaas kan ik dat echt niet elke dag en dan heb ik dus niet gesport deze week door het PEApure akkefietje. :?
Dat vreet dan nog even een tandje extra energie om daar van te herstellen, maargoed het kan dus als het mee zit.
Vandaag wel even geen Cowden gedaan, wel de supplementen maar niet de druppels genomen omdat ik mijn energie hard nodig had vandaag.
Heb wel echt als een kanon geslapen vannacht, en laatste dagen. Ik ben dus om half 12 ofzo echt al slaperig en dat is voor mij wel vrij uitzonderlijk.
Verder lijk ik een stukje minder kouwelijk te zijn als een week geleden, dus het lijkt er op dat de Raw thyroid echt zijn werk wel doet met de thermostaat. :mrgreen:

Anoniem1992

Berichtdoor Anoniem1992 » Vr 05 Dec 2014, 22:20

Ik vind het echt een hele, hele dikke plus van Cowden die brede aanpak!
Heb zelf wel een map op de beurs gekocht van Nutramedix waar info in staat, ik ga eens zoeken wat nou wat pakt.
Dat is wel heel kort samen gevat dus wie weet is wat jij noemt uitgebreider geweest.
Fijn dat de Garinii ook aangepakt wordt en de dingen die jij noemt, zitten best wat dingen bij zoals hepatitis en streptokokken, dat is toch iets wat iedereen wel heeft.

Ik ga eens kijken naar Toxoplasma, ik weet niet goed hoe het kan maar ik ben vrij onrustig merk ik en dat vind ik niet zo fijn.
Kan ook echt een kwestie van wennen zijn aan de raw thyroid, het is wel gewoon schildklier hormoon.
Hier valt natuurlijk hormoon onder de categorie medicijnen en is bijnierconcentraat wel te koop, maar schildklier mag vanwege de wetgeving niet.
Het is dus niet spul waar je van kan eten wat je wil, lijkt me niet slim en instellen is niet altijd makkelijk met reguliere medicatie.
Hiermee ook niet helemaal, ik zit nu op een kwart capsule s'avonds extra, maar die maak ik wel zelf wat je moet kunnen.
Hier bij de apotheek mogen ze iig niks van buiten voor je capsuleren, maar ze hebben mij wel op weg geholpen over capsuleren. :)

Wat me trouwens wel opvalt is dat ik wel weer een rood been heb na het douchen, wat ik heb gehad na het testen van Rickettsia Rickettsii en Prowazeki.
Elke keer als ik stop met de bioresonantie ervoor komt het weer terug terwijl het met bioresonantie voor Rickettsia weg blijft.
Ik heb die typische vlekken dus ook die bij Rickettsia horen en alle symptomen gehad na het testen, zonder van te voren in te lezen over de rotzakken.
Maar nu met Cowden heb ik dus wel een rood been terwijl het kennelijk wel tegen Rickettsia zou moeten helpen. :?:

Anoniem1992

Berichtdoor Anoniem1992 » Za 06 Dec 2014, 17:33

Pfff ik ben vandaag echt helemaal gaar en bluh.
Gisteren pauzedagje gehad met Cowden en druk geweest, en nu lijk ik verhoging te hebben en algemeen niet lekker.
Kom er dus ook achter dag ik de probiotica vergeten ben en ik ben bang vrij veel dagen achter elkaar.
Dat gaat met mijn darmen dus niet goed bij mij, wat ik ook gebruik probiotica is wel een must.
Het was me al opgevallen dat ik last had van mijn gewrichten, maar kon dat niet plaatsen, nu wel wat beter maar helemaal helder heb ik het nog niet voor mezelf.

Ik heb ook spierpijn van het paardrijden, een paar weken geleden heeft mijn verzorgpaard een ander zadel gekregen.
Mijn vorige zadel had ik al van voor de Lyme maar ik kon al jaren niet meer rijden door mijn rug en de stijfheid van de Lyme. :cry:
Mijn vorige zadel heb ik voor een heel goed bedrag kunnen verkopen en daar een ander gebruikt zadel voor terug gekocht wat wel goed gaat.
Daar kan ik echt super op zitten zonder pijn, maar je moet veel meer zelf zitten en balans houden.
Dat is juist waar ik niet tegen kan op de meeste zadels, ze dwingen me in een houding die mijn lichaam gewoon nog niet kan volhouden zonder gekreukeld af te stappen.

Nu dus wat gerommeld in de voorraad met supplementen die ik niet gebruikte momenteel en een en ander uitgezocht om voor mezelf uit te zoeken.
Ik heb een paar homeopathische middelen apart gelegd, kaardebol en een supplement op basis van chinese kruiden voor spier en gewrichtsklachten.
Toen mee gestopt omdat het best een duur goedje is, dit is het chinese spul, wie er meer over weet icm Lyme ik hoor het graag.
http://www.sensipharm.nl/sensi-upperbody-vitaal.htm

Edit:
Vanavond bioresonantie gedaan om e.e.a. de kop in te drukken, op de hoop dat de extreme spierpijn van de rickettsia komt.

Sproetje

Berichtdoor Sproetje » Za 06 Dec 2014, 20:34

Anoniem1992 schreef:hepatitis en streptokokken, dat is toch iets wat iedereen wel heeft.

Het kunnen ook makkelijk opportunisten zijn, dwz dat wanneer je immuunsysteem niet goed meer werkt door de borrelia, dat je dan makkelijker van alles er naast kunt oplopen, zonder er weer vanaf te kunnen komen, door o.a. dus je slechte afweer en slechte conditie.

Anoniem1992

Berichtdoor Anoniem1992 » Za 06 Dec 2014, 20:52

Jups maar dat is met EBV ook zo helaas. :?
Brrrr ik ga moeders even vragen of ze even wil prutsen aan mijn rug, alles voelt beurs! :evil:

Anoniem1992

Berichtdoor Anoniem1992 » Zo 07 Dec 2014, 17:11

Nou welcome to the bumpy life of a Lymie. :?
Al dagen best veel pijn aan mijn spieren en gewrichten, ik vermoed door de impact van de Raw thyroid en alles wat weer op gang komt of iets die kant op.
Heb echt non stop erge spierpijn en last van mijn gewrichten gehad en ik was er echt aardig klaar mee.
Gisteren die sups en middelen opgescharreld en begonnen met wat dingen.
Ik heb gisteren voor het overbelaste gevoel in mijn hoofd Nux Vomica C30 genomen en dat heeft erg goed gedaan.
Daarbij Tussilago Petasites voor mijn verkrampte spieren en Schussler 5 en 6 beide 3 korreltjes, ik heb een lactosevrije variant trouwens.
Nouja vannacht erg veel pijn gehad voor mijn doen en vandaag ook nog, ik werd er aardig debiel van kan ik je zeggen langzamerhand.
Zelfs mijn polsen en ellebogen voelde ik en dat is lang geleden. :?
Nu dus vanmiddag een korrel Ruta graveolens genomen en Mopa aan gehad voor ontstekingen, ca 30 minuten lang en een pilletje van de chinese kruiden genomen gericht op de lever.
Allegaartje dus eigenlijk en op gevoel, maar ik ben nu praktisch pijnvrij! :mrgreen:

Hoe lang het aan houdt geen idee, maar de homeopathische middelen waren allemaal C potenties dus die neem ik pas weer bij verslechtering denk ik.
Soms heb ik alleen een zetje de goede kant op nodig en dan loopt alles daarna weer prima door, daar hoop ik dus op!
De schussler wil ik wel blijven gebruiken als dat geen rare dingen gaat geven en die chinese kruidendinges zie ik wel even.

Anoniem1992

Berichtdoor Anoniem1992 » Di 09 Dec 2014, 19:43

Hier is het rustig allemaal, de Raw thyroid de dosis veranderd van een hele s'morgens naar 3/4, omdat ik wat suf werd langzaam aan.
Nu met 3/4 gaat het goed, vandaag in elk geval.
Verder ben ik officieel van het kouwelijke af! Totaal geen last meer van! :mrgreen:
En ik lag voor het starten met de Raw thyroid al onder mijn dekbed met 4 dekens er op te bibberen. :?

Erg blij mee in elk geval, het maakt het leven stukken fijner op stal met de paarden, die staan nl niet in je woonkamer bij de kachel. :mrgreen:
Gister aquafitness vergeten per ongeluk, maar vanavond dus naar spinning na een week pauze door het stoppen met de PEApure.
Heeft een tijd geduurd voordat dat weer echt rustig was helaas, maar nu weer verder met waar ik mee bezig was. :mrgreen:
Verder de Nutramedix druppels ietsjes verlaagd ook maar wie weet kunnen die morgen wel weer omhoog, het moest voor mijn huid even rustiger aan.

Anoniem1992

Berichtdoor Anoniem1992 » Vr 12 Dec 2014, 20:55

Vandaag na een tegenvaller enkele dagen geleden nog steeds in een dipje.
En die dipjes zijn er steeds meer, dus ik heb besloten om in ieder geval december goed door te komen te stoppen voor nu met Cowden na 5.5 week.
Mijn lijf en hoofd sputtert steeds meer tegen en ik wil dat niet nu, de tijd rond kerst is al niet mijn halleluja moment van het jaar en dan die belasting van Cowden erbij trek ik niet nu.
Gekke is vooral dat het in mijn hoofd zo ontzettend speelt, nu is voornamelijk depressie de voornaamste reden dat ik stop maar dat is ook lang een groot probleem geweest.
Helemaal vreemd is het dus niet, maar Lyme doet meer met je hoofd en lichaam dan je lief is, dat is duidelijk. :(

Nu dus even rustig aan en bijkomen en dan zie ik het later wel weer, ik blijf de boel wel bijhouden met de Biowave of Mopa nu op een laag pitje.
Iets die kant op, maar verder zoveel mogelijk rust, tegen mijn lichaam kan ik wel in gaan en tegen mijn hoofd ook erg lang, maar nu is het echt even op.

Terug naar “Alternatieve therapieën”