Ik vind het echt een hele, hele dikke plus van Cowden die brede aanpak!
Heb zelf wel een map op de beurs gekocht van Nutramedix waar info in staat, ik ga eens zoeken wat nou wat pakt.
Dat is wel heel kort samen gevat dus wie weet is wat jij noemt uitgebreider geweest.
Fijn dat de Garinii ook aangepakt wordt en de dingen die jij noemt, zitten best wat dingen bij zoals hepatitis en streptokokken, dat is toch iets wat iedereen wel heeft.
Ik ga eens kijken naar Toxoplasma, ik weet niet goed hoe het kan maar ik ben vrij onrustig merk ik en dat vind ik niet zo fijn.
Kan ook echt een kwestie van wennen zijn aan de raw thyroid, het is wel gewoon schildklier hormoon.
Hier valt natuurlijk hormoon onder de categorie medicijnen en is bijnierconcentraat wel te koop, maar schildklier mag vanwege de wetgeving niet.
Het is dus niet spul waar je van kan eten wat je wil, lijkt me niet slim en instellen is niet altijd makkelijk met reguliere medicatie.
Hiermee ook niet helemaal, ik zit nu op een kwart capsule s'avonds extra, maar die maak ik wel zelf wat je moet kunnen.
Hier bij de apotheek mogen ze iig niks van buiten voor je capsuleren, maar ze hebben mij wel op weg geholpen over capsuleren.
Wat me trouwens wel opvalt is dat ik wel weer een rood been heb na het douchen, wat ik heb gehad na het testen van Rickettsia Rickettsii en Prowazeki.
Elke keer als ik stop met de bioresonantie ervoor komt het weer terug terwijl het met bioresonantie voor Rickettsia weg blijft.
Ik heb die typische vlekken dus ook die bij Rickettsia horen en alle symptomen gehad na het testen, zonder van te voren in te lezen over de rotzakken.
Maar nu met Cowden heb ik dus wel een rood been terwijl het kennelijk wel tegen Rickettsia zou moeten helpen.